Tuesday, April 30, 2013

Confessions av en høy betalt veileder!

Mitt navn er Kasey Hammond, og jeg skriver for å feire min suksess i å finne den perfekte karrieren for meg.


Jeg var å drepe meg selv over en jobb der jeg ga alt jeg hadde. Som en spansk stor, jeg hadde ikke mye business savvy og var ivrig etter å komme inn i markedet. Dette selskapet var ivrig etter å ansette meg som jeg snakket flytende spansk, og de var ute etter for å lansere i det mexicanske markedet.


Etter to og et halvt år, gjorde jeg gjøre det til en av de høyere stillingene i selskapet, men det var ikke noe der annet å gå & jeg var lei av å jobbe bort for sjefen min rike og gi ham all min tid og energi.


Som jeg ble disenchanted, laget jeg av liste over ting jeg likte om jobben min... og tingene jeg hatet. Jeg skjønte raskt at jeg var en tjener til min jobb og hatet det!


DET VAR PÅ TIDE Å TA EN BESLUTNING!


Selv om jeg ikke liker alle jeg jobbet med (jeg er sikker på at du kan forholde seg), innså jeg at jeg har tålmodighet og vilje til å hjelpe folk og vil at de skal lykkes. Under denne "sjelen søke" av meg skjedd en nær venn å fortelle meg om veiledning virksomheten og hvordan hun var arbeider deltid for et selskap. Og den beste delen ble hun tjente mer penger per time enn meg og arbeidet når hun ville!


Det var som om noen slått et lys på for meg! Jeg innså at jeg kunne være en veileder!


Å være en lærer, hadde alle fordelene at jeg var ute for... og selvfølgelig den store penger å gjøre potensielle.


Nå jobber jeg ikke 50 timer en uke og kommer hjem utmattet, gretten og fortsatt bærer rundt sorgen fra gjeldende office BS! I stedet jeg kommer hjem energi og med oppfyllelsen at jeg har gjort en forskjell for noen.


Ikke bare kan jeg se mine kunder som klienter, men de er virkelig venner. Jeg elsker å få e-post eller julekort fra tidligere studenter eller foreldre som bare sjekker inn å si Hei og gi meg en oppdatering på dem.


Men dessverre var det ikke alltid så enkelt. Jeg fremstilt adskillige feil tidlig som fortsatt gjør meg flau!


Det tok meg en stund, men jeg nå har min virksomhet på auto-pilot og liker å ha klienter tigge meg å være på min venteliste og lykkelig betaler min premium priser for å arbeide med sine barn.


Veiledning er en karriere som lar deg designe dagen rundt din timeplan og arbeid men lang eller kort som du vil hver dag! (Dette er flott når jeg må løpe ærend eller være der for min familie når de trenger meg!)


Jeg bestemte meg å publisere en E-bok med informasjon om hvordan du starter din egen veiledning business. Jeg skulle ønske jeg hadde dette da jeg begynte min egen virksomhet! Det ville ha reddet meg litt penger og noen sorg!


Min eBok gir deg hemmeligheten til å få betalt UPFRONT for flere økter før du selv bruker ett minutt faktisk arbeider! (Kundene dine vil bli glad for å skrive en sjekk for $300, $400, selv opp til $500 før du selv begynne!)


• Lite kjente trikset for å få lærere til å se alle elevene sliter deg direkte! (Dette er litt fordekte men fungerer utrolig bra!)


• Hvordan å bo super travelt i såkalte langsom sommermånedene og faktisk gjøre mer enn opptatt skolen måneder. (Dette er valgfritt hvis du vil... eller ferie og ta din somre av!)


• #1 Tabbe nye tutors lag-- deaktiverer klienter som gale-- og hvordan å unngå den.


• Hvordan å markedsføre dine tjenester online med ditt eget nettsted og har klienter som kaller du å komme i gang! (Du vil elske å få telefonsamtaler med personer som er klar til å sende deg en sjekk!)


• Fungerer med alle fag - selv mindre populære fagene... det spiller ingen rolle! Meg system setter penger i lommen, om du er veiledning studenter som trenger hjelp med spansk, historie, kjemi, matematikk, tysk eller enhver annen undersått!


• 2 Måter å finne din første veiledning student selv når du ikke vet noen.


Jeg gjorde dette lett for alle å bruke. Når du forstår hvordan du bruker de samme veiledning system og teknikker som jeg bruker, vil du innse at du ikke trenger noen mer spesielle ferdigheter foruten din spesialisert kunnskap å få fantastiske resultater.


Veiledning er en fantastisk karriere for så mange mennesker. Det gir så mye fleksibilitet og muligheten til å gjøre en hver time rate som virkelig er lik hva du er verdt. Du velger hvor du skal arbeide, du finne ut tilgjengeligheten din, folk du vil arbeide med., timesats og du velger emnet du ønsker å lære! Tiden er inne for deg å nå ut og starte din egen veiledning business og gjøre en forskjell i noens liv.

No comments:

Post a Comment