Friday, March 29, 2013

Jeg var syk og lei av Work-At-Home ordninger For Stay-At-Home Moms

I 1998, etter å ha gjennomgått ulike criminal background sjekker, polygraph eksamener, psykologiske tester og andre tester, ble jeg til slutt ansatt på med Ft. verd Police Department.


Jeg var ekstatisk om landing jobben jeg ønsket, men jeg hadde en ulempe. Jeg var en mor med to baby jenter. Det eldste barnet var nesten to år gamle, og den yngste var bare syv måneder gammel.


Hvordan skulle jeg jobber full tid med to babyer?


Jeg begynte arbeider kvelden så jeg kunne bo hjemme med barna mens min mann var på jobb. Siden jeg måtte være på jobb før mannen min kom hjem, forlot jeg barna med noen andre på min vei til jobb. Når han kom hjem, tok han over for resten av dagen.


Min mann hadde å lage middag, endre bleier, gi barna et bad og sette dem til sengs hver kveld. Avslutter tid fra arbeidet var klokken 11:30 hver kveld, men jeg var ikke i stand til å få sove til rundt 2:00 eller 3:00 am (jeg antar det bare tok en stund for å trappe ned fra dagen).


Wake-up time var vanligvis mellom 6:30 og 7:00 am fordi barna begynner å våkne.


Rekker fra får bare fire eller fem timer av sover hver natt, jeg begynte å bli syk. Mens du arbeider disse lange timer, jeg utviklet lungebetennelse tre ganger og kom ned med bronkitt flere ganger. Jeg måtte gå til sykehuset minst to ganger for å puste behandlinger og antibiotika.


Innen 2002 kom rundt, jobbet jeg til 1:00 am eller 2:00 am hver kveld. Disse tidene ga meg enda mindre sovende tid. Jeg var tidkrevende om en kanne kaffe hver kveld bare for å holde seg våken.


I februar 2002 fant jeg ut jeg var gravid igjen. Jeg fortsatte å jobbe samme åpningstider og i min sjette måned av svangerskapet, jeg ble for dehydrert fra alle kaffe og måtte gå til sykehuset igjen. Legene tok vare på problemet, og sendte meg hjem. Babyen skulle bli bra.


To eldre jentene var nå 3 og 4 år gammel. Denne nye baby var ment for å være en annen jente.


Om en uke før min forfallsdatoen begynte barnet å sparke vilt. Det føltes som om hun prøvde å sparke sin vei inn i verden. Noen dager senere, jeg begynte følelsen kvalm og gikk inn for en check-up.


Legene fant barnet hadde blitt pakket inn i navlestrengen og ville bli født som et dødfødt. Neste dag, de induserte arbeidskraft min og jeg fødte dødfødt baby girl omtrent syv timer senere.


Om tre uker senere, hørte vi en reportasje om farene ved å drikke kaffe og å være gravid. Angivelig, de hadde oppdaget drikker kaffe mens gravid kan være svært farlig. Koffein kan overføre til babyen forårsaker barnet å bli hyperaktiv.


Kan det være, jeg drakk kaffe er hva som forårsaket barnet å sparke vilt og til slutt komme tangled up in ledningen? Likevel, jeg ikke ta det lett. Jeg tok fri fra jobb for resten av året å komme seg fra tapet av barnet.


I 2003 fant ca 7 måneder etter at jeg mistet babyen, jeg ut jeg var gravid igjen. Denne gangen bestemte jeg meg å kutte mine timer til jobber bare deltid. Jeg kuttet tilbake til om en kopp kaffe om dagen, og til slutt fødte en sunn liten gutt. Han ble født to år siden, og jeg har ikke tilbake i arbeid ennå. Jeg bestemte meg for det var bare ikke verdt det.


På grunn av min beslutning, har vår gjeld vokst ut av kontroll. Vi trengte en ekstra inntektskilde å holde tritt med de stigende levekostnader.


Min mann jobber lange timer hver dag for å kompensere min mangel på inntekt. Jeg har prøvd alle arbeid - at - hjem ordningen tenkelig, men ingenting har vist seg lønnsom.


Jeg bestemte meg for at hvis jeg hadde tenkt å jobbe, jeg trengte å være i stand til å ta barna med meg og arbeide i løpet av dagen.


Jeg mistet verdifull tid med barna mine mens du arbeider, og bestemt det er på tide vi tillate moms å bringe barna sine med dem.


Jeg vet er det ingen selskaper som vil ansette deg og tillate deg å få barna til å jobbe med deg.


På grunn av min opprør av tilbake til tradisjonelle arbeidsplassen, bestemte jeg meg å ta saken i egne hender. Jeg bestemte meg for å lage en tjeneste som ville tillate meg å arbeide utenfor hjemmet og bringe mine barn med meg - hver dag.


Tjenesten prøver å matche opp klienter og arbeidere, men i en ny måte. For hver jobb som er lagt ut på nettstedet, har klienten enige om å tillate moms å bringe sine barn til jobben med dem.


Hvis du er et hus og/eller bare trenger å ansette noen til å fullføre utskriftsjobben innenriks-type, kan du vurdere å ansette en mor i dag. Ved å ansette en mor, er du endre livet til foreldre og hjelpe fellesskapet.

No comments:

Post a Comment