Thursday, March 21, 2013

Din karriere er bedriften

For fagfolk i dag, er langt borte dagene av gull klokker og levetiden sysselsetting. Sysselsetting markedet vil være svært konkurransedyktig og fagfolk vil overføre mellom bedrifter med jevne mellomrom. I et slikt miljø må fagfolk være utstyrt for å fremme deres bred personlige mål ved å være proaktiv, dynamisk og fleksibelt i deres karriere ledelse. De må være utstyrt med karriere strategier som de kan utføres for suksess.


Dagens professional er i "tjenester" business-å tilby tjenester til mange bedrifter over sin karriere levetid. Hver vellykket bedrift trenger en forretningsplan og en kjørbar strategi.


Din karriere er din egen personlige Business


Som baby boomers pensjonere seg, har vi klart ledere forlate tradisjonelle lederroller. Nå som vi lever lenger, mange av disse ledere lurer på hva de skal gjøre... de har fortsatt noe å gi. Denne gruppen er kommer til å introdusere alternativer for å ansette bevist talent for mindre penger og tid uten å måtte betale ytelser. Disse trendene er endre landskapet av tradisjonelle søk firmaer og viser stor popularitet i selskaper som huset "konsulenter" for klienten trenger. Uavhengig av den profesjonelle disiplin må disse folk lære å selge seg selv som aldri før. De trenger å øve personlig forretningsutvikling og ri berg-og dalbane av BD mens produsere for postklient (s). Dette, kombinert med allerede hard konkurranse for gode jobber, viser selv mer trenger for alle ansatte til å posisjonere seg med en karriere-strategi som skiller seg fra konkurransen! En strategi som kommuniserer den verdi faktor mot en variert samling av talent.


Kundeservice


Noen ganger er det vanskelig å finne din verdi differensiatorer. De egenskaper og ferdigheter som gjør deg annerledes og skille seg ut i hodet av andres. Det spiller ingen rolle hva du gjør for en levende, kundeservice er alltid en måte å bli lagt merke til. Høres enkelt nok! Men oppfatningen av deres kundeservice er viktigere enn hva du tror blir levert. Deres kundeservice og som av virksomheten din må være oppriktig. Tror du virkelig bryr om opplevelsen av de rundt deg? Hva om under utfordringer som apposed til når alt er bra?


Tilstedeværelsen av kundeservice må være overalt, hele tiden - en del av din kultur. Kundeservice går utover dine kunder og klienter. Hvordan du vedlikeholder din kollegaer og partnere? Kundeservice går veien lenger enn smilende og fungerende hyggelig - selv om det er super viktig også! Er det lett å gjøre forretninger med deg? Å kommunisere med deg? Hvordan kan du takle problemer - du gjør det riktig? Vil du gjøre hva du sier du skal gjøre? Kundeservice går lenger enn å lytte godt. De praktiserer god kundeservice å gi mer enn forventet. De vet miljøet og er proaktiv på dine vegne.


Tjenesten du tilbyr utvides forbi den siste produkter eller resultater. Prosessen å komme dit er følelsen folk husker og historien de forteller.

No comments:

Post a Comment