Friday, March 22, 2013

Hva er din merkevare verdt

Hvordan ville det føles for å styre karriere og business fordi du har en sterk personlig merkevare? Selskapene bruke zillions dollar å sikre du tenke på dem først. Faktisk, er deres mål å tenke bare på deres produkt og evangelisere til dine venner. Hvor mange mennesker be om en Cola når de ikke nødvendigvis vil en Cola? Hva er globale Coca Cola merket verdt? Jeg elsker merkevarebygging, tenker om dette bringer en tåre for øyet, kan du sende en Kleenex?


hva med deg? Hva er din personlige merkevare verdt? Hvordan folk føler når du arbeider med deg? Tror de av dere når vi leter etter en ekspert på ditt space?


Se, det er åpenbart at du må skille deg fra vare-disiplin du er en del. Alle vil fortelle deg at du trenger å finne som unik kvalitet og respekt det med stolthet. Du må også gjøre hva du sier du skal gjøre. La oss vurdere dem som en gitt og fokus vår utfordring på følelsen folk har når arbeider med deg. Den følelsen og erfaring er hvordan jeg definere en merkevare. Et merke og en personlig merkevare, er et løfte av verdi, et bilde.


Her er noen nøkler til å bygge og vedlikeholde din personlige merkevare:


Definere selv


• Du må kjenne deg selv før du identifisere en passform med et selskap, bygge høyre lagene og tiltrekke de riktige kundene og finansiering, etc.
• Hva er din mening (oppdrag), og hvordan du inspirere andre (visjon)?
• Ta hensyn til kjerneverdier og leve det.
• Forstår din kjernekompetanse, styrke så vel som svakheter.


Forstå ditt miljø


• Hva er din muligheter og godbiter for din suksess?
• Hvordan du bidra til nåværende og fremtidige kultur? Er det en passform?
• Hvilke ferdigheter kreves å konkurrere i fem år? Hva gjør du for å være i kontroll?
• Hvordan teknologi endrer din rolle?
• Er den globale økonomien skiftende din posisjon og/eller lønn?
• Er din selskapet og industrien høy vekst, synkende eller flat?
• Hva annet?


Formulere en karriere og merke strategi


• Dette er hvor du trekke styrker svakheter muligheter og trusler sammen.
• Markedsanalyse.
• Kommunikasjonsstrategi.
• Sette mål og milepæler.
• Planlegging, trening og posisjonering for kampanjer og vekst.


Kjøring av


• Praksis og hele tiden vurdere din karriere og merkevaren strategi. (Overanalyze ikke-du kan ikke slå et skip som ikke beveger seg)
• Karriere ledelse diett.
• Helse og velvære.
• Endringsledelse.
• Lytt til ditt team av rådgivere-finansielle rådgivere, trenere og mentorer.
• Være en mentor.


En positiv personlig merkevare er ikke komplett uten en saldo i helse, familie og fellesskap. Jeg har hatt noen betydelige grillbarer fra min tid som en ledelsen rekrutterer og bedriftseier. 1) Forskjellen mellom dem som er virkelig lykkelig og suksessrikt og de som fortsatt søker etter den manglende brikken er balanse, lidenskap og en plan. 2) Beste i klassen selskapene drives av beste i klassen folk som vet hvordan å omgi seg med gratis merkevarer! 3) De som hadde tillit i deres merkevare markedre seg riktig og buzz rundt dem var konsekvent og fokusert. Du kan oppleve, føle og se disse punktene... som er MEKTIG!


Ditt navn kommer når folk spør rundt på best (Fyll inn tomt)?

No comments:

Post a Comment