Saturday, October 6, 2012

Hvordan å avslutte jobben din

Hvorfor bør du ta mitt råd om hvordan å avslutte jobben din? Fordi jeg er en jobb-avslutte ekspert, og min kompetanse har blitt vunnet gjennom erfaring. Jeg har sluttet mange jobber i mange bransjer. Faktisk, kan jeg tenke på femten jobbene som jeg har sluttet av toppen av hodet mitt.


Det var den siste jobben jeg har sluttet på postkontoret. Ikke la noen fortelle deg at du vil bli vant til tidsplanen for en vampire - du ikke. Det har nå gått over to år siden jeg har hatt en jobb. Det virkelige problemet er selvfølgelig, "Hvor å avslutte jobben din og fortsatt betale regninger." Her er noen ideer, basert på erfaring.


Tror ikke som en ansatt


Noen ansatte er redde for sine arbeidsgivere, og føler underordnet disse. Noen føler selv bitter eller "fanget". Men hvorfor tenke sånn? Selv om du bor på din nåværende jobb tjue år (det kan være gode grunner til å), hvorfor ikke anser deg selv eier en bedrift i bransjen med å selge ditt arbeid? Når du ikke liker disse vilkårene eller pris, kan du forhandle om en bedre avtale, eller du kan gå et annet sted.


Arbeide i behandling i en restaurant år siden, fortalte jeg meg kunden (min arbeidsgiver) jeg kan bare arbeide en dag, ned fra fem, fordi jeg hadde andre planer for min tid. Siden de likte arbeidet mitt, de enige om. Hva om de ikke hadde? Det var andre jobber - det er alltid andre muligheter. Hva om du bestemmer deg å bo på en jobb en stund? Fullt godta at det er avgjørelsen din bedrift, og du har ingen grunn til å føle bitter eller "fanget".


Når du tenker på deg selv som bedriftseieren, åpner selge din arbeidskraft, ferdigheter og kunnskap, den hjernen din til å mulighetene for bedre jobber, og selv virksomheten eller investeringsaktiviteter. Dette er en fordel med å ta dette perspektivet, men ikke den beste grunnen til. Den beste grunnen er at du vil gjerne, og aldri føle avhengig av en annen.


Styre og redusere utgifter


Det er enklere å avslutte en jobb hvis utgifter er lavere. Det er ikke nødvendigvis et problem av kostnadene, men for å ha din faste utgifter for høyt. Faktisk, hvis du kan støtte din grunnleggende livsstil på nesten alle jobb der ute, du kan gjerne live det opp når du har en god jobb. Ikke get into gjeld, eller legge til for mange finansielle forpliktelser i livet ditt, og når du avslutter den jobben, er du ikke i trøbbel. Bare raskt klippe ut overskytende.


Finne en måte å redusere kostnadene i samme området av livet ditt, samtidig som det opprettholdes en behagelig livsstil. For eksempel hvis du er singel, vurdere å dele husleien på en leilighet i stedet for å leve alene. Kjøpe mat på salg (bare de som du liker), og du vil spare på mat. Slå ned termostat når du er ute. Gruppere og distribuere din ærender Hvis du vil lagre miles i bilen. Til slutt, sannsynligvis de fleste betydelig ting å gjøre er å unngå consumer gjeld.


Penger i banken


Har seks måneder levende utgifter i banken. Det er en av de viktigste erfaringene i hvordan å avslutte jobben din. Tror det ikke kan gjøres? Du vet det er folk som bor på mindre inntekt enn deg. Live som de gjør for en stund, lagre overskytende, og du vil alltid ha en økonomisk "pute" som lar deg avslutte en jobb når du ønsker. Når du har inntekt på nytt, må du fylle opp med dette fondet, før du gjør noe annet.


I mitt eget liv, har jeg sjelden jobbet årsverk. Jeg tok ofte ubetalte ferier for så lenge som fem uker av gangen. Jeg har sluttet arbeider aldeles for måneder om gangen. Alt dette var mulig fordi jeg hadde lave utgifter og penger i banken: frihet.


Andre kilder til inntekt


Jeg pleide å leie rom i mitt hjem for $80 per uke - to eller flere om gangen. Du kan gjøre matematikk. Jeg betalt av boliglån tidlig, og i mange år bodd gratis. Jeg utlånt penger til venner som kjøpes og selges biler, dele fortjenesten med dem. Jeg laget og solgt tre hundre walking pinner en sommer.


Se etter alle muligheter for inntekt. Har en landlig Hjem? Samle et par hundre dollar hver for båter eller RVs lagres sesongmessig ditt land. Hvis du har en hobby du liker, kan du finne en måte å gjøre det betaler. Få en deltid jobb bare fordi det er interessant, men deretter avsatt hver krone fra det som hvordan-til-Avslutt--jobben-fondet.


Til slutt bestemte jeg meg for jeg har hatt nok arbeidsplasser. (Kanskje en mer, hvis det er interessant.) Jeg startet denne Internett-virksomheten med et par hundre dollar, og nå lønner det seg mer enn noen jobb som jeg noensinne har hatt. Min kone liker å ha meg hjemme hver dag, og jeg liker å tjene penger som er å fortelle deg hvordan å avslutte jobben din.

No comments:

Post a Comment