Tuesday, January 29, 2013

Virtuelle karriere / selvstendig næringsvirksomhet døm selv eller ødelegge seg selv

Dessverre, store forhåpninger og store mengder tid, energi og forpliktelse--verdifulle selv om de kan være - ikke sikre suksess for en gründer venture. Faktisk viser forskning at om lag 60 prosent av alle bedrifter mislykkes i løpet av de to første årene. Mye avhenger av den enkeltes "gründer profil", og en av de beste måtene å oppdage dette er ved å gjøre en egenvurdering.


Gjennom årene, har og arbeide med noen 4000 virtuelle assistenter og virtuelle fagfolk i 65 + land blir gründere oss selv, vi utviklet en god praktisk sans for trekkene som vellykkede gründere dele. Vi brukte denne bakgrunnen i designe søknadsprosessen for våre bærbare karriere & Virtual Assistant Training Program for militære ektefeller ™, og det har hjulpet vesentlig identifisere kandidater med største sannsynligheten for suksess både i trening og etterpå, som de lansere og vokse deres virtuelle bedrifter.


SELVVURDERING av følgende gründer er tilpasset fra online søknadsskjema for våre Virtual Assistant training program. Denne serien av 13 spørsmål er en av verktøyene vi bruker for å se om en asylsøker har egenskaper som er ofte funnet i vellykkede bedriftseiere.


Uten å titte på nøkkelen score, nedskrive du alternativet som best beskriver du.


01. Er du en selv-forrett?
A. jeg trenger ofte hjelp til å få en jobb som kommer.
B. jeg har muligheten til å bestemme hva som må bli gjort og få den i gang raskt.
C. jeg vente til siste minutt for å starte et prosjekt fordi jeg arbeide bedre under tidsfrister.


02. Hvorfor du ønsker å starte din egen bedrift?
A. jeg er lei av folk jeg jobber med.
B. jeg ønsker frihet til å administrere min egen virksomhet.
C. jeg vil bli rik raskt.


03. Hvordan føler du om andre mennesker?
A. fleste irritere meg og gjøre min jobb vanskeligere.
B. jeg liker folk og klare seg med bare om noen.
C. jeg liker å ha en liten krets av venner og bekjente. Det gjør ting enkelt.


04. Hvordan klarer du prosjekter?
A. jeg ta vare på alt meg selv å sørge for at det er riktig.
B. jeg delegere så mye som mulig og la folk kjøre oppgaver med lite tilsyn.
C. jeg delegere og hoppe i å hjelpe hver sjanse jeg får.


05. Kan du lede andre?
A. jeg har til å presse hardt, men kan få folk til å utføre.
B. jeg trenger ikke å gjøre mye for å få folk flytter.
C. jeg la vanligvis noen andre få ting i bevegelse.


06. Vil du ha familie støtte?
A. min familie vil klage hvis jeg har mindre ledig tid.
B. min familie er sannsynlig å vite at jeg prøver å planlegge for vår fremtid og vil forstå lange timer.
C. min familie vil sannsynligvis ønske å bli involvert med mitt arbeid og hjelp på noen måte mulig.


07. Kan du ta ansvar?
A. jeg tar over hvis jeg må, men jeg ville heller la noen andre være ansvarlig.
B. jeg la folk som er mer utgående eller ivrige enn meg ta ledelsen.
C. jeg liker å ta ansvar for og se ting.


08. Hvordan er dine organisatoriske ferdigheter?
A. jeg liker å ha en plan før jeg begynner.
B. jeg har ofte problemer med å sette prioriteringer.
C. jeg har problemer med sjonglering mange typer ansvar.


09. Kan du "feste med det"?
A. jeg la ikke noe stoppe meg fra å forfølge mine mål, selv om det betyr å ofre for andre aktiviteter eller prosjekter.
B. Hvis en plan ikke er går som forventet, kan jeg ikke kaste bort mer tid på den.
C. jeg innlegge så mye tid som nødvendig for å gjøre et prosjekt vellykket, samtidig som de balanserer det med andre prioriteringer, og stoppe ikke før den er ferdig.


10. Hva forventninger har du for din arbeide tidsramme?
A. jeg ønsker å få mer fritid i meg ny virksomhet.
B. når noen starter sin egen virksomhet, er de alltid på klokken.
C. jeg planlegger å jobbe hardt, men vil begrense hvor mye tid jeg bruker på virksomheten.


11. Kan du ta beslutninger effektivt?
A. jeg trenger god tid til å ta en beslutning, eller jeg angre.
B. jeg er en rask tenker og vanligvis gjør en akseptabel beslutning.
C. jeg la vanligvis andre personer ta avgjørelser fordi jeg er redd for å være galt.


12. Kan folk stole på hva du sier?
A. noen ganger si jeg bare hva folk ønsker å høre.
B. mitt ord er så godt som gull.
C. alle er messen i bedriften, rett? Jeg sier hva jeg må


13. Når jeg er i et ukjent sted med nye mennesker, jeg vanligvis
A. sitte rygg og observere andre mennesker.
B. snakke med mange folk om meg selv og min virksomhet.
C. spør mange spørsmål å bli kjent med nye mennesker.


Scoring dine svar:
En tallverdi (i parentes) er tilordnet til hver av de mulige reaksjonene på 13 spørsmål. Bare skrive det tilhørende nummeret ved siden av bokstaven du valgte for hvert spørsmål.


01. EN (3), B (8), C (5)
02. EN (2), B (8), C (4)
03. EN (2), B (8), C (5)
04. EN (1), B (8), C (6)
05. EN (5), B (8), C (4)
06. EN (2), B (6), C (7)
07. EN (2), B (5), C (8)
08. EN (7), B (3), C (4)
09. EN (5), B (2), C (7)
10. EN (1), B (7), C (5)
11. EN (4), B (8), C (2)
12. EN (4), B (8), C (1)
13. EN (1), B (4), C (8)


Hva din snes betyr:


42 eller mindre
Hvis du scoret 42 eller mindre, er det lite sannsynlig at har du egenskapene som er nødvendig for å lykkes i å drive din egen bedrift.


43 til 54
Mens en sum mellom 43 og 54 indikerer du stiller ut noen av de viktigste egenskapene som er nødvendig for å lykkes i å drive din egen bedrift, du er sannsynlig å finne mange vanskeligheter i selvstendig næringsvirksomhet og kan ofte føler seg forpliktet til å "handle ut av karakter" å lykkes.


55-65
Å oppnå en poengsum mellom 55 og 65 angir du besitte entreprenørielle egenskaper, og bør ha en veldig god sjanse for å bli en vellykket gründer.


66 eller høyere
Å oppnå en poengsum på 66 eller høyere angir du besitte top-notch entreprenørielle egenskaper, og bør ha en utmerket sjanse til å lykkes i din egen liten bedrift.


Selvfølgelig, vellykkede mennesker kommer i mange former og former, og det er ingen "en størrelse passer alle" vurdering verktøy for entreprenørskap. Selv om denne egenevaluering skal hjelpe deg å bedre forstå tenkemåte og tegnet trekk av vellykkede gründere, og hvordan du "stables opp" i forhold til denne gruppen, til slutt vil det være din egen unike personlighet og forhold som vil avgjøre din egen unike fremtiden.

No comments:

Post a Comment