Sunday, January 13, 2013

Konsulent dataferdigheter: Har du har 20 sertifiseringer?

Jeg har hatt mer enn én person fortelle meg, "Vel, jeg er en MCP eller jeg er en CNA og jeg har denne en cert, men jeg jobber med som 15 flere konserter og så snart jeg får min 1800 cert, fem år fra nå, jeg skal være klar til å være en datamaskin konsulent." Det er bare en hunk av bologna. Vet du hvorfor?


Småbedrifter ikke bruker Cutting-Edge teknologi


De fleste små bedrifter ikke bryr seg hvor mange sertifiseringer som du har. Små bedrifter er vanligvis minst 12-18 måneder bak kurven fra et IT-synspunkt. De er noen ganger så mye som to år bak kurven. Det er ingen ego-drevet CEO eller bedriftens selger i små bedrifter reklamerer oppgradere hver 12 måneder bare for skyld for oppgradering.


Noen små Business-teknologien er utdatert


Som en datamaskin konsulent, hva slags maskinvare og programvare og eksterne enheter og infrastruktur vil du jobbe med i en typisk liten bedrift? Mye av deres utstyr vil bli like bra, og noen må oppdateringer og oppgraderinger.


Men det er svært lite stress blant småbedrifter teknologi for å holde tritt med nyeste og største blødning kanten. Slik som fjerner mye tidlig-adoptert stress ut av ligningen for deg, begynnelsen datamaskin konsulent.


Har du kompetanse til å være en datamaskin konsulent?


Andre mennesker kommer til deg for computer advice? Gjøre folk ber deg om hjelp med deres programvare og maskinvare og få deres PDA å snakke med Outlook eller synkroniserer opp deres wi-fi, etc.? Er de kommer til deg om hjelp fordi den har del av jobben din, eller bare fordi du har utviklet et rykte som typen fyr eller gal som vet litt mer om PCer og bærbare datamaskiner og programvare og Internett og virus enn den gjennomsnittlige personen? Er du allerede oppfattet som en god ressursperson for disse typer problemer? Hvis så, du vil gjøre en stor datamaskin konsulent


En datamaskin konsulent ferdigheter varierer


Det egentlig ingen rolle hvordan junior eller senior dine ferdigheter er, det er definitivt et sted for deg i å hjelpe små bedrifter med IT-problemer. Akkurat som det er er oppføring nivå og senior ansatte innen en corporate det avdeling, det er alle også forskjellige nivåer du kan utføre i som en datamaskin konsulent.


Copyright MMI-MMVI, støtte for PC Tips. com. Alle over hele verden rettigheter.

No comments:

Post a Comment