Friday, July 13, 2012

Hvem har skylden Hvis du ikke er bli forfremmet?

Hvem eller hva er skylden Hvis du ikke får kampanjen du vil bruke, og tror du fortjener?


Mange faktorer, i ulike kombinasjoner kan være årsaken, men en ting er nesten sikkert. Liker det eller ikke, du og du alene må ta det meste av skylden eller kreditt for hva som skjer i din karriere.


Det er verdifull innsikt i alt dette i Shakespeares "Julius Cæsar." Cassius er rådgivning Brutus som de anser sine ambisjoner for større og bedre ting: "feil, kjære Brutus, er ikke i vår stjerner men i oss, at vi er underlings."


La oss undersøke fire av hyppigere årsaker (eller unnskyldninger, som tilfellet kan være) gitt å forklare hvorfor folk ikke er forfremmet og kurs av handlingen som kan tas for å håndtere dem.


Fire grunner-kampanjer er Stymied


1. Du mislykkes i å vinne kampanjen fordi du ikke er kvalifisert til å ta på seg større ansvar. To ting kan skje her.


En er du har potensial til å lære nye ansvarsområder, men du ikke har gjort ytterste. Forhåpentligvis, din arbeidsgiver har et treningsprogram. Så, få registrert uten ytterligere forsinkelse. Hvis det er ingen slike programmer, er det opp til deg å finne en måte å lære å håndtere større jobben. Og praksis på din egen tid. Fortsette å lykkes på jobben for hånden. Være pasient, men vedvarende. Overbevise sjefen din at du er klar og villig til å arbeide for å fremme og at du kan håndtere den.


Den andre betingelsen er jobben du begjære er bare utover din kapasitet. Du må godta det faktum at du, som alle andre mennesker, har grenser til ditt evner. Du har minst to alternativer: gjøre best ut av hvor du er; eller slå ut i en annerledes og mer realistisk retning hvor dine evner kan være satt til bedre bruk.


2. Du kan ikke forfremmes fordi det er ingen til å ta over din nåværende ansvar.


Din arbeidsgiver bør ha et treningsprogram for å gi linjer med hverandre for alle viktige poster. Men hvis din sted arbeid ikke er så forberedt, du fremdeles kan ikke plassere skylden for mangelen på kampanjen på noen eller noe annet.


Hvis du er stymied mangel på en erstatning, er det opp til deg å forsikre deg om at minst én person er klar til å gå inn og ta plass. Plukke ut en sannsynlig kandidat og trene ham eller henne til å fylle dine sko når du få forfremmet.


3. "De" vet ikke hva du har gjort; hvor mye du kan gjøre; hvor klar du er for kampanjen.


Det er ofte sagt, "Det er ingen grense for godt et menneske kan gjøre hvis han ikke bryr seg som får æren." Det er et rosverdig ideal, men dessverre ikke den firkantede med virkeligheten når den brukes i en konkurransedyktig verden av arbeid. Tenk på deg selv som et produkt som må bli solgt for å fremme din karriere. Dette betyr at kjøpere (dvs. dine overordnede som tar avgjørelser om din karriere) må være gjort fullstendig klar over din gode kvaliteter og potensial for vekst. Gjør en god jobb, være forberedt på fremgang og kommunisere fakta.


4. Du har forsøkt flere ganger for å få en kampanje. Alt er låst, ingen er forlate, bedriften er stillestående. Det er ikke plass til å vokse.


Du er fortsatt nøkkelen. Hvis du er sikker på at dette er situasjonen, er din karriere problemet mer tydelig avklart enn i de fleste tilfeller. Du kan gjenkjenne at du står fast. Så er det to ting du kan gjøre.


Én, vurdere addisjonstegn i din nåværende jobb. Det er alltid noen fordeler. Vil de fortsette minst som de er? Er det noen personlige betraktninger dikterer at du bo hvor du er nå? (Se to ganger for å være sikker på at de ikke blir brukt som praktisk unnskyldninger for uvirksomhet.) Er fordelene verdt prisen du betaler å leve på et platå under hva du mener for å være ditt potensial? I så fall kan du bli satt og håper for ting å bli bedre.


Andre, hvis din unmet ambisjoner brenner du opp innvendig, foreta en flytte til en annen organisasjon hvor du har muligheter for å fremme.


Første skritt mot å bli forfremmet er å forstå at kreditten eller skylden for din karriere og der den går er strengt din.

No comments:

Post a Comment