Monday, July 9, 2012

Crash Course: Luftfart karriere og opplæring

Er du interessert i fly og på flyturen? Mekanikk og elektronikk? Luftfart og aeronautical karriere øker i etterspørselen som befolkningen stiger, økonomien styrker, og folk blir mer komfortable fortsette flytrafikken. Finn ut mer om hvilke typer karriere tilgjengelig og opplæring og erfaring som er nødvendig for å forfølge dem.


Karriere i feltet luftfart og aeronautical inkluderer piloter, flight ingeniører, fly mekanikk og avionikk teknikere. Følgende er en rask beskrivelse av hva hver av disse jobbene innebærer.


• Fly mekanikk (airframe mekanikk, kraftverk mekanikk og avionikk teknikere) Airframe mekanikk arbeide på alt unntatt instrumenter, kraftverk og Propeller. Powerplant mekanikerne noen fungerer på Propeller så vel som arbeider på motorer. Arbeidstakere kan bli sertifisert i både Flytypen og powerplant mekanikk (A & P), og fungerer på alle deler av flyet eksklusiv instrumenter.


• Avionikk teknikere opprettholde radio, navigasjon, og radar instrumenter og komponenter. De kan være nødvendig å erverve ytterligere lisensiering av amerikanske Federal Communications Commission (FCC).


• Flight ingeniører er ofte det tredje medlemmet av cockpit-mannskap. De overvåke instrumenter, reparasjoner, og hjelpe den første offiser og kaptein i flukt. Flight ingeniører er pålagt å ha pilot's lisenser, flying erfaring, og må bestå en eksamen som er gitt av FAA. De kan selv bli piloter med riktig trening, erfaring og ønske.


• Den første offiseren er også kjent som piloten. Den første offiseren overvåker instrumenter under take-off og landing mens kapteinen fokuserer på rullebane og kontroller. Under reisen første offiser og kapteinen alternative flying flyet.


• Kapteinen er piloten ansvaret for fly. Han eller hun er assistert av den første offiser og flight ingeniør. De er ansvarlig for innlevering Konkurs og gjør justeringer etter behov. Det er mulig å begynne som en flight ingeniør og fremdriften til plasseringen av kaptein etter et visst antall år og timer i hvert underordnet posisjon.


Karrieren fremme er mulig på alle nivåer; mange teknikere og mekanikk kan gå videre til tilsynsmetodikk, executive og FAA inspektør posisjoner. Fly inspektørens authorization gir de beste mulighetene.


For å kvalifisere for slike posisjoner som kommersielle og flyselskapet piloter, må du ha et bestemt antall flytimer i mange forskjellige tilstander, så vel som et instrument vurdering utstedt av FAA etter oppfyllelsen av krav inkludert flyturen tid og skriftlig eksamen. Militær trening er ofte verdifull og felles for de som blir kommersielle og flyselskapet piloter. (Jeg kan huske å bli fortalt jeg ville vite hvor min pilot trent av glatthet på avsatsen. En humpete landing angitt en gren av de væpnede styrkene, mens en nesten bump gratis landing var indikasjon på en annen gren.)


Selv om noen fly mekanikk og avionikk teknikere får på jobbtrening, delta mest en teknisk skolen sertifisert av Federal Aviation Administration (FAA). Militær erfaring kan være ganske et aktivum; men formell opplæring i skolen er fortsatt nødvendig, selv om du kan få æren for det du har lært i tjenesten. Arbeidsgivere ønsker svært de med militære arbeidserfaring og opplæring.


Opptatt av matematiske ferdigheter og fysiske behendighet er nødvendige for mange aeronautical karriere. Aviation karriere også kreve du ikke være redd for høyder. Arbeidstakere er ofte på fly vinger og faktisk på toppen av flys flykroppen for vedlikehold, inspeksjon og reparer-- og selvfølgelig piloter og fly ingeniører er i himmelen mye av tiden. Mekanikk og teknikere ofte løft tungt utstyr og deler, stå på stiger og må håndtere støy og vibrasjon av motorer.


Så hvis hodet er i skyene hvorfor ikke holde det der? Gjøre drømmer real med trening for å bli en fly mekanisk, luftfart tekniker, flight ingeniør eller pilot.

No comments:

Post a Comment