Friday, July 27, 2012

Han kom militæret? (Du bedre tenke to ganger)

For noen grunn mange bodybuilders delta i militære. Er det for pengene, patriotisme for sitt land, eller er det bare en jobb som holder deg i form? Dette er bare noen av grunnene men det virkelige spørsmålet er hvorfor ville du ønsker å gjøre noe slikt? Militæret er ikke et sted å være vandrende rundt i. Du må ha et motiv for å være der, eller du skal angre noensinne registrere deg.


Under trening, kan du noen ganger gå dager uten søvn, mat og selv vann. Du er nesten garantert å overtrain en gang, ikke bare under basic, men under ekstreme livsstil du som bor kjempe i en krig. Snakk om å være i catabolic-modus. Dette er nettopp motsatt av hva oss bodybuilders trenger å gjøre.


Når du er i militæret, finnes du ikke lenger som enkeltperson. Du hører til uansett grenen av tjenesten du er i, og er i utgangspunktet vurdere et tall. Bodybuilding er nettopp motsatt. Nesten alt du gjør er selv i denne sporten, og de fleste av oss avhenger ikke av andre mennesker som du gjør i tjenesten. De fleste Bodybuilders er også veldig hyggelige mennesker. Vi kan se gjennomsnittet, men de fleste av oss handle svært humbly rundt andre.


Folk fra alle områder av livet delta i militære. Noen gjøre det som flykte fra sine urolig liv, noen på grunn av deres økonomiske status, og mange andre grunner. Hva noen ikke forstår er hva militære handler om. Folk er døende simutaneously i Irak, og du risikerte livet Hvis du deltar. Du må også vurdere det faktum du skal være borte fra familie og venner, og vil være rundt nye mennesker som du sannsynligvis ikke engang som.


Jeg er ikke prøver å holde deg fra å delta, men jeg vil ikke at dere å gjøre samme dum feil jeg gjorde. Vi er mer enn slaver til regjeringen. Vi er slaver til oss selv, og det er hvordan det skal være. Nå ikke misforstå. Hvis du har blitt for ditt land jeg har ingenting men respekt, og jeg hilse deg. Til min neste artikkel. FRED!

No comments:

Post a Comment