Tuesday, April 17, 2012

Hvordan du kan få et sertifikat for Private Pilot Medical

Hvis du vil lære å fly, må du ha et medisinsk FAA-sertifikat. Å anskaffe et medisinsk sertifikat er ikke så vanskelig. Du trenger ikke å få en medisinsk sertifikat før du kan begynne treningen. Det er bare nødvendig når du er klar til å fly fly-reiser – en merking som kommer raskere enn du kanskje tror. Du kan likevel å besøke legen tidlig i treningen Hvis du mistenker at et problem i å få sertifikatet. Det ville være bedre ikke å være overrasket over dagen før din første solo med en forsinkelse i prosessen.


Denne fysiske må bli utført av en FAA utpekt Aviation Medical sensor (AVN). Du kan be din Flight Instructor om hvordan du finner en AME kjær for deg, eller du kan ringe Aerospace medisinsk sertifisering delingen av FAA i Oklahoma City på (405) 954-4821. Hvis du er i god helse, bør du har ingen problem å få medisinske sertifikatet. På eksamen, du vil først bli bedt om å fylle ut en FAA program og medisinsk historikk-skjemaet. Legen vil deretter sjekk syn, hørsel, balanse, nese og hals, og lytte til din lunger. Til slutt, legen vil finne ut at du ikke har noen mental eller nevrologiske problemer som alkoholisme, epilepsi, psykose eller en alvorlig medisinsk tilstand som kronisk hjertesykdommer og diabetes mellitus.


Kostnaden for eksamen er ikke regulert av FAA, men normalt kan du forvente å betale mellom $75 og $100. Tredje klasse flyger medisinsk sertifikatet, nødvendig for et privat pilot sertifikat, er gyldige i tre år for søkere som er yngre enn 40, og to år for de 40 og eldre. På en Sidenotat, en andre klasse medisinsk er nødvendig for en kommersiell pilot, og en førsteklasses medisinsk er nødvendig for en flyselskapet transport pilot. Det er mulig å skaffe en andre eller første klasse medisinsk først, men dette anbefales ikke. Disse er mer i dybden medisinsk eksamener (som du ikke trenger). Det siste du vil skal skje er å søke om en førsteklasses medisinsk og medisinsk nektes. Hvis du er nektet et høyere sertifikat, kan du ikke få alle sertifikater. Så bare få det du trenger til å begynne med.


Hvis du tilfeldigvis har en uvanlig medisinsk tilstand (selv en alvorlig ettall); Det er fortsatt mulig for deg å få en privat pilot lisens. Men du deretter må en AME å diskutere dine valg (for eksempel, hvis du er fargeblind du kanskje ikke få tillatelse til å fly om natten, eller du kan måtte bære korrigerende linser Hvis din visjon er ikke stor.)


Medisinsk sertifikatet er også din pilot student-sertifikat som er gyldig for to år mens du arbeider mot en privat pilot sertifikat. Må du holde med sertifikatet. Alle som opptrer som pilot-i-kommandoen (PIC) av et fly må bære et oppdatert og aktuelt medisinsk sertifikat på hver flyreise.


En ting om medisinsk sertifikater; Kontroller at du bruker en AME som er anbefalt for deg. Jeg har hatt studenter som gikk til en ukjent lege som var stor på medisin, men visste praktisk talt ingenting om luftfart (selv om han ble sertifisert av FAA.) Deres papirene fikk virkelig messed opp og legen gjorde unødvendige og svært lange forsinkelser i prosessen. Igjen, få en anbefaling, noe som er bedre enn ingenting.

No comments:

Post a Comment