Wednesday, February 1, 2012

Opp-og nedturer for å være en Avon-representant

Så, du har blitt gitt "territorium" (hus som salgssjef for avons området sier er utelukkende ditt for lerret), en tilførsel av Avon brosjyrer, og du er klar til å gå ut og tjene penger som en Avon-representant. Avon vil gi deg spådommer om hvor mange kunder og trolig din territorium vil produsere, men du ville være uklokt å bruke disse tallene til å prøve å forutsi hvor mye kommisjon du vil tjene, spesielt fra din første få runder. Noen kunder vil kjøpe på regelmessig basis, men sted ganske liten ordrer hver gang. Andre vil plassere noen, store bestillinger, og noen vil kjøpe sporadisk. Til du får vite ditt område du ikke kan forutsi nivå av salg. Huske på også, at ordrer vil øke som folk få vite du bygge opp tillit.


Fleste starte direkte selge via kataloger som avons på deltid grunnlag, og mange representanter forvente å tjene rimelig penger for bare et par timers arbeid uken. Avon agenter med en stor "familie og venner" kundebase kan finne som det er slik, men de bare baserer deg på å levere kataloger kunne finne mer tidkrevende. Hvor mye tid du ta for å komme rundt ditt område vil avhenge av hvilken type hus: noen har lange baner, andre er tett sammen. Hvis du finner du har å gå lenger enn forventet, ikke fortvil, øvelsen er veldig bra for deg! Være positive!


I ethvert område blir det folk som aksepteres brosjyrene Avon med entusiasme; de som vil se gjennom og kanskje kjøpe noen ganger; de som vil returnere brosjyren uåpnet; og de som synes å ta det som en personlig fornærmelse at du setter ett på sin post-boksen. Sistnevnte bør avvises uten et annet tanke. Disse menneskene kan ikke kunder så være positivt, ikke avfall som helst mer på dem og klippe dem ut av din runde. Entusiaster vil bli faste kunder og er derfor verdt å tilbringe litt tid med. Jo flere mennesker som kan bli overtalt til å kjøpe nødvendigheter som sjampo og deodorant regelmessig bedre som de vil komme inn i vanen av bestilling og vil snart finne andre ting av interesse i katalogen.


Må du sørge for at du ikke slutte å gi Avon kataloger til hus som ikke plassere en ordre etter din første få besøk. Som folk blir vant til deg forlate en brosjyre noen blir mer interessert og se gjennom den. Hver kampanje vil du plukke opp noen mer kundene og utvide kundebasen din. Dette er avgjørende for - langsiktig suksess fordi du ikke ønsker å være bare baserer deg på ordrer fra noen faste hvem ikke kan bestille i en bestemt kampanje.


Mange ordrer vil være ganske liten, men noen mennesker kan være å bare prøve ut produktene. Forhåpentligvis vil de liker hva de kjøper og blitt stadig mer entusiastiske.


Når du har fått tak i bestilling systemet som en del av jobben ikke bør ta opp for mye av din tid. Sortere produktene mellom kundene når de er levert til deg kan være mer tidkrevende. Men kan å levere ordrene til kundene være den mest morsom del av jobben. Du vil snart bli kjent med dine kunder og vil se at de liker produktene. Og selvfølgelig, det er når du få betalt! Fremfor alt, nyt deg selv som en Avon-representant, pengene kan være god, og møte nye mennesker kan lyse opp livet ditt.

No comments:

Post a Comment