Wednesday, February 29, 2012

Road-Kill mentalitet: Hvorfor arbeidsgivere Aren�t ringer deg

Vet de tre grunnene hvorfor du ikke genererer kvalitet intervjuer? Du er usynlig, ustemt eller comatose. Velge én.


Jo lenger dvalemodus du i mørket av tradisjonelle jobben søker kunnskap, hvor ingen finner deg, jo mer sannsynlig din uvirksom vil ha negativ innvirkning på din karriere overgang. Når du bestemmer deg for at det er på tide å gjøre en karriere endre, du har et valg: være jeger eller byttedyr. Velger det siste, og du vil raskt bli road-kill. Bare spør possum.


Spiller possum nøytraliserer marketability. Opossums er enkel mål for vehicular trafikk fordi de er trege skapninger. De raskt skremme og når de ikke kan flykte, de rulle over, blir halte, lukker øynene, og henge tungen ut (som bremser deres hjerteslag). Til vil være rovdyr ser dyret døde, slik at interesse går tapt.


Høres ut som søket arbeid? Er du som døde til potensielle lederne som ansetter, eller de i posisjon for å hjelpe deg gjennom uformelle informativt møter? Hvis det er ingen interesse i hva du har å tilby, vurdere branding-oppfatningen som andre har om deg og din evne til å bidra. Dette gjør du:


• Klage du ikke har tid til å utføre en Jobbsøk?
• Lider av lammelse av analysen å bestemme alternativer for karriere?
• Tror "nettverk" ikke er for deg fordi kontaktene er begrenset?
• Project åpne motvilje mot å søke i nye felt for frykt for avvisning?
• Tror å finne en jobb er lettest oppdaget bruker søkemotorer for jobben?
• Skjule din oversikt over ledere om makt på grunn av konfidensialitet problemer?
• Krever et satt i stein nivå av kompensasjon eller geografiske preferanse uavhengig av markedsforhold?


Hvis du svarer Ja på noen av disse, karrieren endre er i dire trenger resuscitation, og hvert sekund teller.


Velocity avdekker signaler for å ansette mønstre. De fleste dyr reise i oppdateringspakker eller storfe. Possums ikke. De er skjulte natt skapninger som ofte blir veien kill fordi de er hemmelighetsfull, går om sine i henhold i ensom, og er opptelling. Du vil få fart og verve til kampanjen din og gjøre bedre din odds av arbeidsgivere ringer Hvis du er:


• Psykisk tilpasningsdyktige
• Følelsesmessig fleksibel
• Geografisk-mobile
• Økonomisk unshackled
• Profesjonelt skalerbar


Vitalitet får du ansatt gjennom emosjonelle vedlegg. Utstråle en ekte hjertelig glede av levende. En smittsomme positiv holdning sammen med presisjon mål posisjonering lander du en prisen rolle; kanskje en egendefinert-opprettet for deg hvor det var ingen bokførte åpninger.


Markedsføring suksess er todelt: markedsføre aksje og tankene deler. Folk kjøper først følelsesmessig, så logisk. Lederne som ansetter gjør det samme. Fange både, territoriet og deres sinn. Hvis din karriere historie og extracurricular aktiviteter kan du vise en 'joie de vivre"(livsglede), vil du inspirere større interesse og erindring fra beslutningstakere over de bedre kvalifisert.


Hvis du er ekstern, mutt eller kyniske, vokse opp, få hjelp, kommer over det. Ansette ofte drevet mer ved oppfattede kulturelle passform enn profesjonell bransjespesifikke kompetanse.


Synlighet genererer kvalitet intervjuer. Hemmelige jobb søk avkastning middelmådige resultater. Teller anonymitet i en fiercely konkurransepreget sysselsetting markedet ved å sikre du ikke:


• Sende masse CV masseutsendelser til uønskede arbeidsgivere
• Lese jobbwebområde boards for din viktigste kilde å avdekke jobber
• Forblir en generalist i karriere mål for fokus og posisjon
• Bruk gjenoppta programmer som auto-Generer templated CVer
• Glem å følge opp hver muntlig og skriftlig jobb-jakten kommunikasjon


Viktige regler i produkt markedsføring gjelder like taktiske karriere trekk. Husker du er produktet og din kunde er personen som har den ultimate kraften til leie du. Vær oppmerksom på:


• Merkevarebevissthet og vurdering er ikke engangs hendelser
• Kontinuerlig kommunisere sentrale meldingen du vil at deltakerne skal oppfatte om produktet
• Branding skaper en singular skillet, strategisk oppmerksomhet og skiller produktet i tankene av målmarkedet


Gjenopplive en livløs karriere kampanje ved å få tidlig og jevn synlighet. Faktum er at å få notoriety gjennom en personlig PR-kampanje skal starte på tidspunktet for markedet oppføring.


Top-of-mind bevissthet er en integrert markedsføring strategi som distribuerer flere kanaler for å sikre et produkt merkevarebygging råder. Det er gjort foundationally og konsekvent. Synlighet for tidlig, jevn bringer preemptively deg, til dem.


Vet årsaker til arbeidsgiver crawl humble oneself?


• En livløs eller negativ personligheten
• En karriere banen med ingen puls eller vibrancy
• En rigidness som contradicts endrede markedsforhold


Road-drepe eller veien racer? Hvem er du? Du kan velge. Du bedre finne ut hva som er nødvendig til resurrect selv, og snart. Konkurrentene kom akkurat av av livet-støtte, mens du er i en daze fortsatt prøver å finne ut hva skjedde. Kom i gang.

No comments:

Post a Comment