Saturday, February 18, 2012

Avstand læring Association

USA avstand læring Association (USDLA) er en en ideell organisasjon som ble dannet i 1987, og ligger i Boston, Massachusetts. Det fremmer utvikling og anvendelse av avstand læring for utdanning og opplæring og for fjernundervisning samfunnet ved å gi, advocacy, informasjon, nettverk og mulighet.


Det er styret funksjoner akademikere og offiserer fra noen av de beste skolene i landet inkludert Stanford University, Oklahoma State University og University of Texas. De kjører flere programmer som er utformet for å hjelpe og støtte studenter og lærere vokse og lære i fjernundervisning miljø.


En av sine mest kjente programmer kalles utdanne alle og opererer under paraplyen av USDLA det gir direkte kringkasting pedagogiske programmer for Pre-K-12, høyere utdanning, lærer faglig utvikling og General Public-constituencies. Programmet tilbud inkluderer fremmedspråk instruksjon, lærerutdanning og annen generell informasjon ved hjelp av digitale satellitt overføringsteknologi på en tidsplan for 24 x 7.


USDLA er også en stor ressurs for informasjon om fjernundervisning i dette landet. På deres hjemmeside på http://www.usdla.org vil du finne informasjon om gjennombrudd og firsts i verden direkte læring. Som det faktum at to studenter ble først som ble uteksaminert fra Purdue University veterinær tekniker direkte opplæringsprogram. En annen nyhetselement rapportert at en ledende utdanning-finansieringsselskap, Chela utdanning finansiering, har avtalt å gi $30,000.00 i stipender til studenter som påtar seg en online grad fjernundervisning programmet.


USDLA også har 30 state kapitler fra Arizona til West Virginia, hvorav hver enkelt gi de samme ressursene og støtte til studenter og lærere som er involvert i fjernundervisning programmer innen deres tilstand jurisdiksjon. Den har en spesiell kapittel for den føderale regjeringen District læring Association, og den har planer om å utvide slik at hver stat i unionen, har en aktiv stemme å fremme fjernundervisning i sitt område.


En av de viktigste rollene som USDLA spiller er på overvåking og regulering av nettbasert læring programmer over hele USA. Mens de ikke har myndighet til å gi eller fjerne akkreditering fra skole eller institusjon gjør USDLA gå gjennom og akkreditere fjernundervisning institusjoner. De fokuserer på å evaluere effektiviteten av programmet for fjernundervisning, vurdere kvaliteten på institusjoner seg selv, og viktigst gir informasjon om kvalitetssikring av nettbasert læring gjennom sine publikasjoner og nettsted.


USDLA er en selvstendig stemme som kan snakke ut på spørsmål med dem som alle partnerne i læringsmiljø for avstand og spiller en viktig rolle for å sikre at den beste kvaliteten på utdanningen er tilgjengelige til så mange som mulig gjennom fjernundervisning programmer.

No comments:

Post a Comment