Saturday, February 4, 2012

Du mener jeg trenger å markedsføre meg å få en kampanje? 5 Promotion hemmeligheter å få jobben du ønsker

Tid og tid igjen høre jeg følgende fra studenter i min karriere fremme verksteder:


"Mitt arbeid taler for seg...Jeg bør ikke har å fortelle noen om mine ferdigheter."
"Hvorfor de ansette fra utsiden, jeg allerede gjør hva må den stillingen?"
"Hvorfor de få jobben, jeg har mer kompetanse og erfaring enn de gjør?"
"Hvordan komme mitt navn er aldri nevnt når kampanjer kommer opp i samtalen?"


Svaret er... det trenger å fremme dine ferdigheter og erfaring. Alle siterer den gamle sa: "det ikke hva du vet, men som du kjenner." Det er ikke helt rett. Bør være riktig sier, "det ikke hva du vet, men hvem vet hva du vet." Folk som kan ta beslutninger eller har inngang på din karriere trenger å vite hva du vet. Dette vil bare skje hvis du markedsfører, fremme, fremme dine spesielle ferdigheter og erfaring.


Her er fem hemmeligheter som du kan bruke til å markedsføre deg selv for kampanjer:


1. Frivillige å gjøre en forskjell
Volunteer for tildelinger som eksponerer dine ferdigheter. Se etter spesielt utfordrende prosjekter som andre personer har avslått.


Også frivillig å være mentor andre i organisasjonen. Dette vil vise og utvikle din ledelse, administrasjon og mellommenneskelige ferdigheter. Forenkle administrasjonen postet på utfordringene dine og hvordan du arbeider med personen du er veilede for å overvinne disse utfordringene.


Frivillig å skrive en avdeling eller organisatoriske nyhetsbrev. Dette er en annen måte til fordel for en stor gruppe med ideer mens utstillingsvindu dine ferdigheter og ideer.


2. Være en løsning oppretter ikke et Problem-Maker
Noen kan finne problemer i organisasjoner. Min erfaring er at du ikke trenger å finne them…they vil finne deg. Noen ganger har de en spesiell ferdighet for å finne problemene og rapportere dem.


Utvikle ferdigheter i å se på disse problemene som "mulighetene for fremgang," skritt tilbake og analysere muligheten og utvikle ideer for å overvinne problemet. Kontroller at du kommunisere disse løsningene under møter, e-postmeldinger, notater og samtaler med ledelse. Du vil snart bli sett på av ledelsen som noen som kan overvinne hindringer og gjøre ting til å skje i organisasjonen.


3. Håndtere det neste nivået på dette nivået
Hvis du er en leder, og ønsker å bli en visepresident deretter, kan du begynne å jobbe som vice president. Finne en vice president som er åpne for å veilede deg for neste nivå. Husk at visepresident ikke vil bli forfremmet til neste nivå med mindre organisasjonen ser at visepresident har utviklet noen til å ta sin plass. Det kan også være du. I tillegg kan du lysne deres arbeidet Beregnigner.


Forklar visepresident hva du vil oppnå slik at alle har en klar forståelse og at dette er en vinn-vinn-situasjon for alle involverte.


Jeg hører, "Jeg er for opptatt allerede til å gjøre dette." Vel, la meg spørre deg, "hvor dårlig vil du kampanjen?" Vi er alle opptatt. Det er opp til deg å forbedre din tid ledelse og delegering ferdigheter slik at du kan ta på seg disse oppgavene kan forberede deg på neste nivå.


4. Kunngjøre at du ønsker det!
Mange ganger ansatte glipp kampanjer fordi beslutningstakere og karriere influencers ikke vet de er interessert i blir forfremmet.


Kunngjøre at du vil gå til neste karriere nivå!


Ta tid til å sitte ned med din overordnede, manager, direktør, etc., og la dem vite at du er interessert i å gå til neste nivå. Be dem om deres ærlig vurdering av dine ferdigheter. Spør hva du trenger å gjøre for å være klar når neste karriere muligheten vises.


Likeledes anmelde din karriere aspirasjoner for influencers i personalavdelingen. Husk at jo flere mennesker som de kan leie fra utsiden, mindre arbeid de trenger å gjøre. Gjør det enkelt for dem å ansette du.


Kunngjøre det for dem som kan påvirke beslutningen om forfremmelsen.


5. Bli med grupper til å akselerere kampanjer delta komiteer i organisasjonen.
Dette viser ledelse at du omsorg nok til å gjøre en forskjell.


Også delta i profesjonell grupper og foreninger. Profesjonell grupper og foreninger er en perfekt måte å la influencers utenfor organisasjonen om dine ferdigheter. Ikke bare sammenføyning, deltaker i forbundets aktiviteter for å vise din kreativitet, teamarbeid og andre ferdigheter.


En av de viktigste gruppene du kan noensinne join…is Toastmasters. Dette er en verdensomspennende organisasjon med over 175 000 medlemmer som er dedikert til å hjelpe det har forbedre sine offentlige taler, evaluering, tenke på din fot og lederskap ferdigheter. Hovedårsakene til at du bør bli med Toastmaster er følgende:


* Toastmasters gir deg selvtillit til å nærme noen mulighet med tillit.
* Toastmaster gir deg snakke ferdigheter til å stå opp foran gruppe og presentere ditt punkt på en overbevisende måte mens andre viker unna denne muligheten.
* Du utvikle din lederskap ferdigheter ved å lære hvordan å gjøre effektiv, positive, og oppmuntrende tilbakemelding og evalueringer mens du lære å styrke mottakeren til å gjøre det bedre.
* Du har muligheten til å utvikle lederskap ferdigheter ved volunteering_ for stillinger i klubben, område, statlige, regionale og internasjonale nivå. Jeg har alltid si hvis du ikke får kompetansen i organisasjonen, kan du få det på Toastmasters.


Bli med og la organisasjonen vet du har blitt medlem av disse gruppene. Jeg husker en student som forteller meg at han ville jobb med systemansvarlig i en stor organisasjon. Han syntes aldri å komme forbi de første intervjuene. Så sluttet han Toastmasters. Han har delt med meg han fikk tillit og tenke på din fot-ferdighetene som trengs til å mestre hans intervjuer. Snart etter begynte Toastmasters, landet han sin drøm jobb som systemansvarlig på et større sykehus. Det kan gjøre forskjellen for deg.


Jeg utfordrer deg til å bruke disse teknikkene. Du vil se umiddelbare resultater og gå til neste nivå.

No comments:

Post a Comment