Friday, February 10, 2012

Et kontor med en visning: Kommersielle Pilot

Å være en kommersiell pilot er ikke så hardt som du kanskje tror, og etterspørselen etter pilot på grunn av til vekst av regionale flyselskaper og corporate luftfart travel gjør dette en mulighet for stor luftfart. Og kravet om luftfart utdanning fokusert flight instruktører er i ferd med å få veldig bra.


Før jeg besøkte min lokal flyplass og startet bare hengende rundt, visste jeg aldri at dette var noe jeg kunne gjøre en dag. Og enda viktigere var at ved å arbeide på noe som var moro jeg faktisk likte å studere og gledet seg til hver dag.


For meg er det noe helt spesielt om hvordan du lærer å fly, og å være en student-pilot var mest spesielle gang i mitt liv. Det jeg var ute etter var en ny fjell å klatre og noe som ville gjøre meg bra om mitt liv, og jeg fant det i luftfart trening. Så mye at i stedet for å gå til et flyselskap karriere som en pilot, mitt mål var å være en flytur instruktør og hjelp andre personer endre deres liv og nå nye mål.


Når jeg først tenkte en karriere i luftfart prisen virkelig skremte meg bort som en flytur utdanning var dyrt, i det minste for meg. Men med studielån som er tilgjengelige og at flygende leksjoner var bare så gøy det hele begynte å gi mening.


For å se nærmere på ideen om å være en kommersiell pilot det er noen ting du må du forskning men det er over 1200 flight skoler som kan hjelpe deg. Så hva er det første skrittet? Vel er det første trinnet å lære noen termer.


Student Pilot


En pilot som er å lære hvordan å fly, på scenen i treningen luftfart du fly med flyinstruktør til du er dyktig nok til å fly på egenhånd. Vanligvis i 15-20 timer. Etter ca 65 timer deretter vil du bli en Private Pilot.


Private Pilot


Dette betyr at du kan fly med passasjerer og oppsøke steder. Flotte med å være en privat pilot er at "verden vil bli et mindre sted" som min første flytur instruktør fortalte meg. For å bli en privat pilot det vil koste alt fra $4500 til $9000.


Instrument vurdering


Instrument sensuren lar deg å fly i skyene, og når synlighet er ikke så bra. Instrument-vurdering vil koste ca $4000 til $5000.


Kommersielle Pilot


Dette tar mest tid og koster mest penger. Du trenger noen spesialisert lærer opp, og det vil koste ca $ 10 000, men det er mange måter å redusere denne kostnaden for å gjøre det langt mer overkommelige. Faktisk mye mer.


Hva nå? Nå som du er en kommersiell Pilot må du bygge noe erfaring, og de fleste mennesker gjør dette ved å bli flyinstruktør og undervisning andre hvordan å fly. Ikke bare vil du tjene penger mens du lære mer, men du vil ha så mye moro.


Kommersielle piloter begynner på omtrent $ 18 000 per år deretter raskt stige til $60,000 og deretter opp til $100.000. Dette avhenger av mange faktorer. Varsel jeg holde sier "det kommer an"-det er mange alternativer og variabler på veien til å være en flyselskapet pilot. Faktisk fortelle jeg folk på min Lær å Fly seminarer som den vanskeligste delen av å lære å fly er prøver å finne ut hvordan prosessen fungerer!


Besøk din lokale flyplass og flysertifikat du vil vite mer, det virkelig en karriere som vil gjøre en forskjell i livet ditt.

No comments:

Post a Comment