Monday, February 20, 2012

Seven Keys som hjalp meg arbeide hjemmefra

Det er flere ting som må vurderes når arbeidet hjemmefra. De er: Jeg har nok plass til å arbeide med det? Der vil jeg jobber på? Hvilken type arbeid vil jeg gjøre? Til hvilke tider vil jeg vil arbeide? Noen av spørsmålene vil være ganske enkelt å svare mens andre vil ta litt mer tid. Kan være vanskelig å bestemme slags arbeid du vil gjøre er. Jeg vil anbefale at du gjør en liste over ideer for hjemme-basert bedrift. Målet med å jobbe hjemmefra eller å ha et hjem virksomhet er å kunne bestemme i en egen virksomhet. Til tider er det selv når stedet av bekymring.


Hvis du kjører din egen vellykket Hjem virksomhet er et mål som du ønsker å nå, vil jeg dele noen tips i denne artikkelen som hjalp meg "arbeid hjemmefra" med min egen onlinevirksomhet. Selv om du har allerede selvstendig næringsdrivende, kanskje noen av tipsene jeg dele kan hjelpe øke lønnsomheten i virksomheten din, online eller av.


1) Være en doer, ikke bare snakke om det, eller være en drømmer.
Gode ord råd: "Når alt er sagt enn gjort, er mer sagt enn gjort." Vi alle liker å drømme og er mye enklere å snakke om våre mål. Du må sette den planen uvirksomhet og følge. Jeg også var en av dem, men jeg endelig samlet mine drømmer med handling, og det fungerte.


2) Effektiv tid ledelse.
Tid er penger i næringslivet. Hvis må ha muligheten til å organisere din tid effektivt både i business og personlige liv, og dette vil bli et aktivum som kan gjengjelde du mange ganger over. Fleste starter sitt arbeid fra hjem onlinevirksomhet mens du arbeider heltids jobb på samme tid; Dette betyr å få maksimal produktivitet fra din tid er enda mer avgjørende. Hvis virksomheten din vokser, og du finner ut at du ikke har nok tid på dagen for å forfølge andre bedrifter øker aktiviteter, kan du vurdere å kutte tilbake på timer på din vanlige jobb, eller finne en jobb som kan fungere bedre for deg


3) Ha kunnskap i feltet valgfrihet.
Å være en ekspert ikke er nødvendig når du starter, vil du få den verdifull kunnskapen som hjem virksomheten vokser. Må du sørge for at du opphold oppdatert på utviklingen i feltet. Hvis du gjør dette for en tidsperiode, vil du bli en ekspert.


4) Alltid være vedvarende.
Jeg sympatisere med dem som pendle 5 eller flere dager i uken til en jobb de liker ikke på, men det kan være et pluss. Det kan være en sterk motivator og din utholdenhet vil være nyttig. Tips: Vil det være mye lettere å fortsette Hvis du velger et felt av virksomheten som du liker, i motsetning til å forfølge noe bare for pengene. Deretter kan arbeidet være morsomt, ikke drudgery.


5) Fokus
Å tro at du kan "lykkes ved å hjelpe andre succeed", kan du langt. Fokus på klienter og hjelpe dem å løse sine problemer gjennom dine produkter og tjenester bidrar mer mot langsiktig suksess enn bare selge dem produkter og tjenester.


6) Selv-disiplin.
Selv-disiplin er definitivt nødvendig i enhver bedrift, spesielt når du arbeider hjemmefra. Uansett hva du velger å gjøre, hvis du ikke har disiplin vil du ikke lykkes. Du må være et selvportrett startpakke og vet når å arbeide og ved å ta tid å gjøre andre ting. Ingen Hjem virksomhet kan overleve uten dette.


7) Markedsføring ferdigheter.
Markedsføring er en ferdighet, og som andre ferdighet, kan det utvikles gjennom kunnskap og praksis. Du kan aldri vite for mye om markedsføring. Finne måter å markedsføre din bedrift både online og offline, og du vil ha mer suksess.


Også, kan du "arbeide hjemmefra"!
Som flere og flere har ansatte i store selskaper oppdaget, er det ingen slike ting som jobbsikkerhet. Ansiennitet tar ikke lenger en del i hvordan ting skal håndteres. Av disse grunner alene er det ingen tid som i dag å flytte og begynne å jobbe hjemmefra.


Det er langt mer å lære om hvordan du arbeider hjemmefra, men denne artikkelen bør ha gitt deg ideer til hva du skal se på når du er klar til å gjøre det å hoppet.

No comments:

Post a Comment