Thursday, December 15, 2011

La sannheten vasken i � fakta at studenter bør bli undervist i skolen

Millionær maker, Robert G. Allen, stater i sin bok "Multiple Streams of Income" som en person bør bygge opp flere strømmer av inntekten til å sikre sin fremtid. Som en 21 år gammel student, ble jeg overrasket over at ingen av de "voksne" som har lært meg i skolen, mine lærere har noensinne lærte meg. "Flere Stream of Income" (passiv inntekt portefølje) er noe som kan bygge av noen som har forstår hvor viktig penger er.


Denne artikkelen er skrevet for å minne meg selv og andre student hvorfor han/hun burde begynne å bygge opp sin passiv inntekt portefølje så snart som mulig slik at han/hun vil være i stand til å oppnå økonomisk frihet rask! Følgende skisserer er viktige ting som burde bli husket etter å ha lest denne artikkelen.


• Arbeider for andre oppretter ikke passive inntekter.
• Du ikke trenger mye penger å vokse din pengetreet.
• Øyeblikket du arbeider, er det en helt annen verden.
• Å bli rik på 65 er for sent å nyte livet.


1. Arbeider for andre oppretter ikke passive inntekter.


Passiv inntekt er en inntekt som genereres, selv mens du sover. Mange av oss vokse opp med et tankesett av eksamen med en ære og håper du rett etter at vi fikk graden, vi kan søke etter en anstendig jobb og "vi vil ta det derfra". Ved å arbeide for andre, er vi ikke skape passive inntekter. Våre hovedmål, for å bli rik, er å opprette forskjellige type og kilder av passive inntekter i våre liv. Tjener en fastsette inntekt hver måned vil ikke la deg med å oppnå økonomisk frihet. De fleste av oss er fortsatt ung, vi har fått mye tid til å bygge opp vår passiv inntekt portefølje. Så start nå!


2. Du gjør trenger ikke mye penger å vokse din pengetreet.


Det finnes forskjellige typer måter å opprette en ny strøm av inntekter i livet ditt. Noen måter nødvendig en masse penger til starter, de fleste ikke. Jeg virkelig oppmerksom på alle til å lese en bok skrevet av Robert G. Allen, "Multiple Streams of Income".


Boken lært oss forskjellige måter å bygge opp vår passiv inntekt portefølje. Mange mennesker tror at det tar mye penger å tjene mer penger. Og som discourages dem selv prøver å tjene penger. Det er ikke sant! Hvis du gjør leksene dine og grundig gjør din forskning, vil du finne ut at du kan begynne å tjene en ekstra inntekt ved å gjøre en masse ting. For eksempel en 15 år gammel gutt spare opp nok penger til å kjøpe en candy salgsautomat. Han fikk den E-bay for rundt $50. Etter å få tillatelse fra eieren, plassert han i salgsautomat i hans favoritt leketøy butikken. Hver måned han vil tilbringe ca $10 å kjøpe søtsaker å sette i salgsautomat og hver måned han vil tjene omtrent $20 fra mange mennesker som setter inn kvartalene i bytte for candy.


Denne femten år gammel gutt er allerede opprettet en liten strøm av inntekter. Han krever ikke så mye penger å begynne å bygge sin første lille shoot av pengetreet. Og det er bare ett av eksemplene. Amazon.com er kjent for deres tilknytning-programmet. Nowadays, mange tilknytning programmer der ute, og disse programmene er for dyrt å starte. Hva jeg prøver å si er, hvis du virkelig ønsker for en økonomisk frihet, kan du starte nå. Det er ingen grunn til å utsette det første steget i å oppnå drømmen din.


3. Øyeblikket du arbeider, er det en helt annen verden.


En ting som bekymrer meg som en student er hvor liten tid vil jeg ha for meg så snart jeg kan begynne å arbeide. Waking up 7 A.M er hver dag og arbeidet til 5 pm ikke noe som jeg vil nyte. Misforstå ikke, ingenting er galt med arbeider. Faktisk, jobbet jeg i en office-stilling før. Jeg liker timene jeg lært fra arbeider, men jeg liker ikke å arbeide. Når du er ferdig med jobben din, kan du ikke har mye tid å sosialisere seg med forskjellige type mennesker. Du skal tilbringe mesteparten av din tid i uken med din kollegas. Tiden du kan bruker med din familie, kjære en vil venner være begrenset. Vi er student. Mens vi studerer, hvorfor ikke ta det ekstra en eller to timer per dag til å bygge opp vår passiv inntekt portefølje, slik at vi har en rømningsvei fra rat race som plasseres før oss?


4. Å bli rik på 65 er for sent å nyte livet.


Dette går sier seg selv. Hvis du planlegger å bli en millionær, tenker at din pensjonsplan vil lede deg der, tro om igjen. Av tiden du bryte, vil du være for gammel til å nyte livet. Kjører en fin konvertible bil når du er seksti fem synes ikke å være så kul lenger, ikke sant? Selv så vil det være mangler ut så mange ting at du kunne ha gjort når du er ung.


Vi er fortsatt ung, så hvorfor ikke ta denne gangen å oppmuntre hverandre hvor viktig det er for oss å stole på våre passiv inntekt i stedet for å sette vår innsats i "fremtidig lønn". Det er mange måter å bli rik og som ung voksen, vi fikk fordel i forhold til tid så bruke den klokt.


Arbeider sammen med deg mot økonomisk frihet,
Henry Tanaka

No comments:

Post a Comment