Monday, December 12, 2011

Hva er min ringer?

"Hva er mine ringer?" Har noen av oss virkelig komplett klarhet om våre liv yrke? Selv de av oss med knowingness vi må lære, skrive eller synge ofte spør, "hva retning er jeg å gå, nå?"


Richard Bolles, forfatter av "hva farge er min fallskjerm?" og bestefaren av sysselsetting industrien sier, når folk blir spurt om hva de ønsker å gjøre de ofte svare med "Jeg vet ikke". Bolles opprettholder dette er fordi folk tolke spørsmål å være "Hva jeg skal gjøre med resten av livet mitt?"


Dette spørsmålet er for stor, for skremmende, immobilizing folk. I stedet, Minn deg selv at karriere reisen er mye som kjører en bil i tåke. Skiltet innleggene kommer i hjertet, og vi kan nå våre mål tross tåke. I stedet for å bekymre oss med å ikke ha svar på vår karriere-bane spørsmål (som kanskje kan bare bli avslørt som vi vokse inn i dem) hva om vi bare så for slanke tråder?


Slanke tråder på jobb


Som Robert Johnson, sier i "Balancing himmelen og jorden," slanke tråder er om "å være på et bestemt sted på akkurat rett tid, møte noen som får du en veiledning i en uforutsett retning, uventede utseendet på arbeid eller penger eller inspirasjon bare når de er de fleste needed… Om kalt skjebne, skjebne eller Guds hånd, slanke tråder er arbeide… veving bemerkelsesverdig billedteppe av våre liv."


Tirsdag-morgen jeg skrev i min journal, "Hvis vi hadde penger til å pensjonere akkurat nå med alle våre behov helt oppfylt for livet; Hva ville jeg gjøre med min fritiden? Hvordan ville jeg nyte bidra?"


Den svært kvelden jeg 'skjedd' på tvers av et intervju med Alanis Morissette på mye musikk. Merkelig nok jeg se litt TV, misliker hva jeg har observert av mye musikk, og jeg Lytt ikke til Alanis Morissettes musikk. Likevel, raskt tatt av Alaniss ord, jeg har sett det ettall timen intervju med henne som bidro til å klargjøre min lengsel etter mer retning i min karriere. Ah, arbeid slanke tråder på!


Gjennomsiktig og autentisk


Alanis tilskrevet hennes enorme suksessen hennes vilje til å være så transparent og autentisk som hun muligens kan. Ved fritt uttrykker seg selv, hennes sannheter – men skremmende og humbling – Alanis sa hun gir folk mot til å fritt uttrykke sine selv.


Ved å godta alle aspekter av hennes selvtillit inkludert "gode og dårlige" Alanis snakket om hvordan hun har blitt mer integrert, hele og autentisk. Hun er komfortable i hennes egen hud. Å være hele – med alle våre kort-falls er så mye mer frigjør enn arbeider hardt for å se alltid bra. Gjennom å la henne selv å være helt levende og autentisk, Alanis snakket om å lære å elske den menneskelige tilstand og ha medfølelse for oss alle.


Tett leve dette gjennomsiktig, resonates autentisitet dypt i min sjel. Det er her vi er vår mest sårbare, volleyball og ekte. Det er her vi lære å stole på hvem vi er. Hva en dyrebare påminnelse for oss alle å følge vår egen autentisk selv og indre sannhet.


Du vet sannheten


Da Alanis ble spurt hvordan hun kommer opp med ideer for sang-skriving, sa hun hun søker hennes personlige journaler for å finne henne sannheten og retning. Vi kan koble med våre sannheten, våre ringer og retning gjennom revisiting våre journaler. Hvis du ikke skriver en journal nå ville være god tid å starte.


Alanis inspirerte meg til å lese min journal og tema i mitt liv var åpenbart. Mer slanke tråder på jobb. Min konstant søken etter en dypere forståelse av meg selv, den menneskelige tilstanden og Gud er alltid der. Klart, denne livsnerven i min må være grunnlaget for alt som jeg gjør.


Ved å se dypt innen på vår egen sannheter kan vi avdekke vår retning. Vi vet sannheten om hva vi vil gjerne gjøre. Vi trenger å nurture uttrykk for vårt ønske i stedet squelching det eller adamantly stikker med, vet"jeg ikke". Og Ja, noen ganger kan det hjelpe for å snakke til rett person som kan koble deg med hva du allerede vet.


Stole på at du vet hva du ønsker å gjøre – selv om det ikke synes åpenbart. Det er OK Bare begynne ved å gi deg frihet til å uttrykke din indre begjær, drømmer og frykt ved journalføring hverdags. Tillat deg selv å skrive og tenke på hva du liker å gjøre uten dom, eller ville nyte å gjøre, hvis du hadde penger, tid, utdannelse, erfaring, i tomme.


Gjennom disse enkle handlinger av å stole på oss selv, nurture lytte til oss selv, og ser for slanke trådene veving våre liv vi relasjoner med våre dypere selv. Her, lærer vi å forfatter våre egne liv og leve med ekthet og indre myndighet.

No comments:

Post a Comment