Thursday, May 10, 2012

Topp 4 måter å bygge din personlig trening Business- og hvilken som er Best!

Topp 4 måter å bygge din personlig trening Business- og som én er Best!


Alle ønsker å forholde seg til. Det spiller ingen rolle hvem du er eller hva virksomheten du er i. Med mindre du ikke er interessert i pengene eller karriere sikkerhet, du bedriften til å vokse.


Du føler at du ønsker å utvide virksomheten din personlig trening, men du er ikke sikker på hvordan du gjør det? Er du klar for å heve virksomheten din til neste nivå, men du ikke vet hvordan? Så er denne artikkelen for deg!


La oss starte ved å definere 4 måter at noen kan utvikle en bedrift, og vi vil undersøke hvilken som har de fleste vekstpotensial:


1) Få flere kunder – vil du bare flere kunder som bruker tjenesten din, kjøpe dine produkter, eller begge deler? Hvor mange kunder kan du passer inn i din dag, eller gi produkter for? Hvor mange kunder har du tid og ressurser til å støtte?


2) Selge flere produkter eller tjenester til kundene dine nåværende-dette er en god idé, siden din nåværende kunder allerede stoler på deg. Det er imidlertid begrenset fordi hver kunde vil bare bruke en viss sum penger, eller de trenger bare et visst antall produkter. Når deres behov har blitt fylt, eller de ikke lenger har råd til hva du tilbyr, vil deretter du ikke lenger kunne selge produkter og tjenester til disse kundene.


3) Øke prisene som dere betalt for produktet eller tjenester – I de fleste tilfeller, dette har dårlig idé skrevet over den. Selv om det er ganger når oppdra prisene eller dine priser er en god virksomheten flytte bare tilfeldig sier at vil du kreve mer bare for å gjøre mer penger staver undergang for bedriften i det lange løp.


4) Finne en måte å doble innsatsen ved å ha folk som arbeider under du distribuere dine produkter eller tjenester. Er det noen ulemper til denne metoden, og det er faktisk den anbefalte metoden for virksomheten vekst i dagens økonomi.


Sjekk ut nedenfor nedbryting av hvorfor metoder 1 til 3 er begrenset i beste fall, og hvordan alternativet 4 – duplisere ditt arbeid – er den eneste surefire måten å øke din virksomhet permanent og eksponentielt.


1. Få flere kunder er alltid en god idé for enhver bedrift, forutsatt at infrastrukturen er på plass for å håndtere behovene til økt kundebase. Imidlertid, der er 2 store problemer med denne metoden:


en) å skaffe nye kunder er dyrt og tidkrevende. Folk flest er klar over at kostnaden for å holde en stede kunde er betydelig mindre enn kostnadene ved å anskaffe en ny. Tid og/eller økonomi som trengs for å bringe kontinuerlig i nye klienter vil kjøre.


b) Hvis du er eier en liten bedrift, kan håndtere et stort antall klienter eller kunder blitt nesten umulig, spesielt hvis du er i en webtjeneste-basert industri som personlig trening. Selv om du ansette stab for å hjelpe med klientlastbalanse på ekstra, bringer bringe nye ansatte i organisasjonen med seg et annet sett med hodepine som godt kan ikke være verdt innsatsen. Hvis du bestemmer deg å håndtere alle klienttjenesten og støtte selv, vil du raskt finne deg selv med ingen livet overhodet, selv om du bygge og arbeider på virksomheten din, fra søndag til søndag ned dag etter dag.


2. Selge flere produkter eller tjenester til din nåværende kunder er en god idé, men at ideen også har en begrenset levetid. Til slutt kundene vil enten ikke lenger trenger dine tjenester (en personlig trener aldri beholder en klient alltid), de vil kjøre ut penger til å betale for produkter eller tjenester, eller de vil få nok produkter til siste dem for overskuelig fremtid, og de vil slutte å kjøpe. Alle disse scenariene ende på samme måte: du får ikke lenger eventuelle ekstra inntekter fra å selge flere produkter eller tjenester til kunden.


3. Å øke prisene på produktet eller tjenesten, kan det være en smart business/marketing idé i visse tilfeller. Men selv når det er tilfelle, er det fortsatt et fast pengebeløp som kundene dine vil være villig til å betale for produkter eller tjenester.


Hvis du er en personlig trener som trener 8 økter om dagen for $50,00 per økt, kan du gjøre $400.00 per dag. ikke dårlig! I en 5-dagers arbeid-uke, vil du gjøre $2,000.000. Hva ville skje hvis du ble kjent som den beste personlig treneren i byen, og jacked din datahastigheter på opptil $200.00 pr. treningsenhet? Du er nå å gjøre $1,600.00 per dag, og bringe i $8,000.00 uken!


Vel, først av alt, er de ovennevnte scenario urealistisk. Ikke mange utdannet lage $200.00 per økt. Av de som gjør, hva med avbestillinger? Hva med når kundene dine får syk eller drar på ferie? Hva skjer hvis du er den som blir syk eller går på ferie? Hva om du få skader? Hva hvis du får for gamle eller brent ut å holde opp tempoet i 40 pakket intensitet personlig treningsøkter uke etter uke for år på slutten?


Det faktum at du reist dine priser til den øverste delen av en personlig trener kan forvente å gjøre beskytter ikke deg fra det faktum at det er fortsatt mange, mange hindringer som kan og vil blokkere din inntekt potensial. Noen av disse hindringene er permanente i naturen og ut av kontroll!


4. Å finne en måte å doble innsatsen ved å ha folk under du distribuere dine produkter eller tjenester er den eneste løsningen som er effektive, vil fungere på ubestemt tid, og er ikke bundet av den personlige timeplanen din eller andre fysiske begrensninger. Du vil motta en del av pengene som genereres av de som arbeider under deg, og du kan til slutt lar spillet helt Hvis du ønsker, slik at din bedrift til å kjøre selv med minimal veiledning og inndata fra deg. Hvis du ønsker sann finansiell, og tid frihet, duplisere ditt arbeid er den eneste måten er det noensinne kommer til å skje.


Så hvordan du doble innsatsen? Du finner en produktet og/eller tjeneste som kan distribueres av andre som arbeider under deg, samtidig gi deg en andel av fortjenesten som genereres av deres innsats. Den eneste forretningsmodellen som lar dette scenariet – uten hiring ansatte – er Network Marketing.


Nettverksmarkedsføring er en bransje som har tiden kommet til slutt. Regulatoriske forretningssystemer i verden har satt regler og lover på plass for å hindre at forbrukerne blir utnyttet av lyssky selskaper, falske løfter og outright ligger. Nettverk marketing selskapene som forblir solvent er lønnsomt, etiske, og de brukes til å utvide virksomheten din eksponentielt gjennom din egen innsats, så vel som innsatsen til andre.


Hvis du virkelig ønsker å utvide virksomheten din uten grenser, og samtidig øke bankkontoen din, i tillegg til hvor mye oppfyller tid som du kan bruke med venner og familie, en vellykket nettverk markedsføringsselskap med kvalitetsprodukter disse kravene lett.


Hvis du vil vite mer om hvorfor nettverksmarkedsføring er den eneste måten å sikre framtiden din, kan du lese boken "Wave 4, Network Marketing in the 21st Century", av Richard Poe. Hvis du vil vite om et nettverk marketing selskap med høyest moral, de beste produktene og en sann kultur som er dedikert til dens distributører og deres kunder, kan du besøke http://www.fitnessdestinations.com/tni.html.

No comments:

Post a Comment