Wednesday, May 16, 2012

Kravene For å få en lisens for Private-Pilot

Få en pilot lisens er en veldig morsom og givende opplevelse. Det finnes retningslinjer satt av FAA som forklarer hva du trenger å gjøre for å få en privat pilot lisens. De grunnleggende kravene for en pilot lisens er som følger:


Medisinsk sertifikat – du må sende den grunnleggende medisinsk eksamenen som alle søkere er nødvendig for å gjennomgå, bekrefter du at du oppfyller de medisinske standardene for å drive trygt på et fly. Flere detaljer om medisinsk sertifikatet er omtalt nedenfor.


Alder – du må være minst 16 år gamle å fly et fly solo (av deg selv) med en student pilot sertifikat, og 17 år gammel for å få en privat pilot lisens. Det er ingen øvre aldersgrense, forutsatt at du er frisk nok til å bestå grunnleggende medisinsk eksamen.


Språk – som en privat pilot, har du skal kunne lese, snakke og forstå engelsk (det internasjonale språket på luftfart).


Tid – en privat lisensen krever minst 40 timer av totalt flyturen tid, med det nasjonale gjennomsnittet rundt 65 timer før siste sjekk turen, samt ekstra tid for studien på bakken i forberedelsene til en FAA skrevet test. Lengden på treningen avhenger i del på hvor mye tid du vie til det. Konsentrert heltids programmer kan fullføres om noen to uker eller en måned, mens en deltidsstudent vanligvis tar mellom fire og seks måneder for å fly et par ganger i uka.


Penger – du kan lære å fly på et budsjett; selv likevel, det er ikke et Billige foretagende. Hvis du trene for deltid på en lokal flyplass, for eksempel har tenkt på å investere i området av $4000 til $6000, med kostnader å variere mye etter region. Det er en god idé å vurdere om du har midler til å starte trening og nå målet ditt innen en rimelig tidsperiode. Noen som flyr et par ganger i uka holder hva de har bare lært frisk i sitt sinn. Hver leksjon kan nye emner å bli introdusert. Flying bare et par ganger kan i måneden imidlertid ha du relearning noe av materialet fra den forrige leksjonen. I dette tilfellet ikke bare vil det ta deg lenger (i Kalender) for å bli din lisens, men det kan ta mer flight trening timer å få klar for din checkride også.


Men så lenge du har det gøy, vil det være vel verdt det til slutt. Vær oppmerksom på at du ikke trenger å betale for alle flight treningen din foran. De fleste flight skoler kan du pay as you go, selv om du kan få en pris pause ved å betale for en blokk med leksjoner på forhånd. En annen måte å betale for din trening er gjennom finansiering. Når du lærer å fly på en Cessna pilot center, er du kvalifisert for en Sallie Mae Financial Corporation utdanning lån – rimelig økonomisk støtte fra landets leder i pedagogisk finansiering (www.salliemae.com). Det er enkelt å kvalifisere, din rate kan være så lavt som Prime + 1%, og du kan gjøre interessen bare utbetalinger (så lavt som $75 per måned) til treningen er fullført. For studenter vanligvis det finansiering tilgjengelig gjennom Sallie Mae selskapet, Pilot finans og Key Bank. Mange studenter også bruke lokale banker for flyturen trening lån.


En annen måte å redusere kostnadene når du har din lisens er å dele tid med andre piloter. Det er mange mennesker som ønsker å fly og bygge tid og erfaring. Mesteparten av tiden, er det veldig lett når du er en pilot for å finne andre piloter som vil gjerne dele i bekostning av flyturen bare for flyturen-timer. Penger er en av de største hindringene for å bli en pilot. Det er derfor så mange folk sette den på toppen av sin liste over spørsmål når de vurderer flying. Du bør være opptatt av kostnadene, men spør deg selv dette spørsmålet: Hva er det verdt for deg å lære å fly trygt? For meg var det vel verdt det.

No comments:

Post a Comment