Friday, May 18, 2012

I sinnet av en Telecommuting arbeidsgiver!

Jeg har nylig hatt en arbeidsgiver annonsere sin jobb i nyhetsbrevet, og det fikk meg lurer på hva arbeidsgivere tenker når søkerne starter flom i. Etter å snakke med henne jeg var i stand til å få noen virkelig verdifulle tilbakemeldinger, og jeg ønsket å dele det med deg.


"Unngå bruk av forkortelser og akronymer i følgebrevet og Fortsett. Eller i det minste stave det i første omgang og gi forkortelsen i parentes. For eksempel medisinsk transkripsjonstjenester (MT) "Linda S.


Dette er en stor spiss. Jeg tror mange av oss forkorte og vi kan ikke alltid huske å stave alt ut i våre følgebrev og CV-er, men det er viktig at vi gjør.


"Ikke svare på en rekke annonser ved å sende en e-post til mange CC adresser." Linda S.


Du vet jeg hadde ingen anelse om at noen gjorde dette. Siden ikke jeg er en arbeidsgiver, jeg har ikke en innsidejobb syn på ting. Jeg vil foreslå at hvis du gjør dette du gjøre som Linda antyder og ikke sende ut en masse e-post til mange mottakere svært. Til meget minst Kontroller at det er en Blindkopi, men jeg alltid foreslå å tilpasse hver følgebrev, CV, og e-post til hver jobb/mitt firma.


"Hvis du er hevde"oppmerksomhet på detaljer"som en av dine ferdigheter, kontroller at følgebrevet og CVen er fri for stavefeil og feilstavinger" Linda S.


Jeg kunne ikke godtar mer. Når du søker på en jobb må du alltid kontroller at det er på poeng, og du ikke har skrive- eller stavefeil. Spesielt hvis jobben krever oppmerksomhet på detaljer, men selv om det ikke at du bør følge dette "styre" når bruker på noen jobb.


"Kontroller at følgebrevet høres begeistret av utsiktene jobb." Linda S.


enig. Jeg tror at noe du kan gjøre for å uttrykke din entusiasme (på en profesjonell måte) er et pluss. Jeg er sikker på at arbeidsgivere får mange kjedelig e-post/følgebrev og når en kommer over som er ikke bare profesjonelle, men entusiastiske og har din personlighet i den, så det er svært forfriskende.


"Skreddersy dine ferdigheter sammendrag til annonserte jobben. Nevne bestemt kompetanse som gjelder for jobben og la ut ferdigheter som ikke gjelder". Linda S.


Hvor glad jeg er å se at råd jeg har vært å gi i år er virkelig hva arbeidsgivere gjerne se. Jeg har alltid sagt dette, og det er nå håndheves av Linda. Hvis du ikke gjør dette ennå, kan du begynne å gjøre det akkurat nå!


"Ikke brenne broer. Når du mottar et brev som sa du ikke fikk jobben, sende en høflig svar som ber at informasjonen holdes på fil og uttrykke din interesse i blir vurdert for fremtidige åpninger. Det er ingenting å være fått etter voicing noen sinne eller harme på ikke å bli valgt. " Linda S


Jeg er trist å vite at dette må ha skjedd til henne på et tidspunkt i tid. Husk alltid skal være profesjonell og vennlig kommunikasjon med en arbeidsgiver, selv om du ikke mottok jobben. Du vite bare aldri når de ville nød å leie noen igjen, og hvis du sender epost unprofessional og selv hatsk, så du kan være sikker på at du vil aldri bli vurdert for den jobben eller andre jobber med dette firmaet på nytt.


Jeg håper denne glimt inn i hjernen til en arbeidsgiver vil åpne øynene til hva du bør og ikke bør gjøre når du bruker og kommuniserer med en arbeidsgiver. Husk alltid skal være profesjonell og vennlig – det vil få deg der du ønsker å gå.

No comments:

Post a Comment