Thursday, May 17, 2012

Lykkes på jobbe hjemmefra

Som en mor som du er vel klar over de utallige tingene du trenger å få gjort på daglig basis, derfor jobbe hjemmefra kan være en utfordring. Det er noen viktige faktorer som vil hjelpe deg i å gjøre akkurat det du trenger for å utføre de daglige oppgavene. Noen av problemene som er mest viktig er VILJE og mål, organisasjon, PRIORITETER og planlegging.


Besluttsomhet & mål:


Hvis du er fast bestemt på å tjene en inntekt hjemmefra, kan du gjøre det. Hvis du kommer til å være wishy-washy om det, så det ikke vil fungere. Gjøre arbeidet du nyte. Det gjør det mye lettere å vil arbeide.


Angi et mål for deg selv om det er å starte eller bygge en besparelse eller lagre etter noe spesielt at du alltid har ønsket. Gi deg selv et insentiv til å arbeide.


Få og holde oversikten:


Tro meg, med rot rundt det er vanskelig å jobbe. Hvis du ikke vet hvor papirene er å arbeide på et prosjekt som du liker ikke bry jakt etter det og bare ikke fungerer. Holde arbeidsområdet som ren som mulig. Jeg vet det kan være vanskelig. Mitt bord er i midten av huset, så alt blir satt på den. Så daglig ta jeg noen minutter å fjerne merkingen av før jeg gjør deg klar til å arbeide. Du trenger ikke et kontor for å sette opp en mini office bare et hjørne eller et lite område du kan ha bare for din ting. Jeg alle mine dokumenter-fil i én skuff, har en dokumentordner for papirarbeid for hver firmaet jeg jobber for, og jeg gjør meg holde alt oppdatert. Hvis du arbeider utenfor en tabell og ikke har lagring så kanskje en fil mappe boks eller utvidbar mappen ville fungere for deg. De tar ikke opp mye plass, og kan plasseres under en tabell for å være ikke påtrengende. Holde fokus på hva du trenger å gjøre.


Prioriteter:


Hvis barna dine ikke er av skolealder ennå som mitt, er de din første prioritet som er mine. De er tross alt årsaken til som ønsker å arbeide hjemme. Få dem og klar for i dag tidlig. Få dem avgjort, og start deretter listen for dagen. Du kan enten ha en kalender på skrivebordet, der du kan skrive i daglige aktiviteter eller bare ta en notatbok og gjøre din daglige listen. Dette kan gjøres i morgen eller selv dag eller kveld før. Starte listen over daglige oppgaver med de viktigste oppgavene du trenger å gjøre. La de minst viktige oppgavene på bunnen.


Planlegging/fleksibilitet:


Nå kan dette være vanskelig for de fleste moms, som ting kommer opp daglig som er uventet. Kontroller at i tidsplanen du gir deg selv tid til å tilbringe med barn, enten gå for en rask spasertur, eller bare å spille sammen. Tillat deg selv litt rom for fleksibilitet for disse uventet happenings og ta noen minutter for deg da dette vil bidra til å generere du på nytt. En strenge tidsplan er vanskelig å holde, og kan bli frustrerende. Noen arbeid hjemme jobber, for eksempel arbeid eller kunde ropmidtpunkttjeneste må du planlegge arbeidstimene slik som vil hjelpe deg i planlegging av dine andre aktiviteter rundt det. Noen posisjoner som dokumentet koding gi litt mer fleksibilitet i tidsplanen arbeid. Men uansett type arbeid du gjør, gjør det helhjertet. Du vil lykkes.

No comments:

Post a Comment