Monday, May 28, 2012

Eksempel CVer

Deg noen lurer på hvorfor gjenoppta tjenester legge gratis gjenoppta smakebiter på sine nettsteder for gjenoppta tjenesten klienter å vise? Hva tilbyr eksempel CVer? Det er et pågående argument blant profesjonell CV skribenter som postering eksempel CVer på nettsteder er beslektet til å gi bort deres arbeid. Sant, noen besøkende til områder rive av eksempel CVer de finner det å bruke i sin egen jobb søk. Dessverre for dem forstår disse personene ikke de gjør seg selv en bjørnetjeneste.


Hvis en besøkende liker en eksempel-CV, er det vanligvis ikke innhold som tiltrekker seg, men heller skrive stil, tilnærming til innholdet, og strategi som ligger bak skriveprosessen. Eksempel CVer er vanligvis valgt av profesjonell CV-skribent som fantastisk eksempler på tilnærming og strategi, ikke for yrker eller bakgrunn av CV-eieren.


Jeg hadde en kunde som har sendt en gamle CV til meg som en del av prosessen med å utvikle sin nye CV. Den første siden var vanligvis self-written, men den andre siden diverged betraktelig – ikke bare var hele sin karriere bakgrunnen annerledes (han gikk fra nettverksspesialist på til en Lawson programmerer), men hele tilnærming var annerledes. Da jeg spurte ham om det, uttalt han "oh, som var en eksempel-CV som jeg fant på et område. Jeg kan ikke huske hvilken som." Jeg bemerket at det var et helt annet felt enn hans og hans svar var at han bare likte tilnærming og stil for eksempel CV-delen.


Uten hans realisere, hadde han "snatched" en del av en eksempel-CV som jeg hadde skrevet flere år tidligere, og var postet som en eksempel-CV på Rezamaze.com. For å unngå pinlig ham, jeg peke ikke det ut, men jeg trodde det var en god illustrasjon av formålet med eksemplet CVer. Formålet med en eksempel-CV er å demonstrere hvordan profesjonell CV-forfatter kan ta en jobb-søkere bakgrunnen og lage et dokument som griper oppmerksomheten, fremmer klientens kvalifikasjoner og prosjekter en profesjonell bilde som vil få intervjuet.


Eksempel CVer er ikke bare postet på nettsteder, men det er en mengde CV bøker på markedet som viser utvalg reaktiveres fra ulike yrker og skrevet av ulike forfattere som profesjonell. Mye av vårt arbeid her er på GetInterviews.com publisert som utvalg fortsetter i disse bøkene.


Hvis du finner en eksempel-CV på vårt nettsted som appellerer til deg, gir oss en samtale. Vi vil gjerne diskutere hvordan vi kan lage en profesjonell CV for deg som vil fremme din karriere, slik at du kan få intervjuet!

No comments:

Post a Comment