Monday, January 16, 2012

Hjem studie: Hva livet forbedrer dyktighet kan du lære?

Du gjør allerede uoffisielle hjemme studere når du granske et prosjekt på Internett. Studie i klasse har sin plass, men...


Oppdatert jeg har gjort mange kurs i klasserom, men bare to var svært nyttig. Jeg har lært mest nyttige ting fra bøker eller Internett.


Hva vil hjelpe deg mest i livet?


Den mest verdifulle tingen som du lærer på skolen er å skrive et essay. Essays hjelper deg organisere dine tanker. Et essay hjelper du overbevise folk. Tilbakemelding i et hjem studie kurs, blir det meste essays. Dette vil oppfordre deg til å skrive en god stil.


Mange år siden jeg leste om elektronikk, og tok en Korrespondansekurs om emnet, og gjort Elektronisk Innretning for hvor jeg jobbet.


Deretter bestemte jeg meg å studere elektronikk på college. Dessverre den nærmeste jeg kunne komme til det var fysikk med elektronikk som hovedfag, så jeg kvalifisert i fysikk.


Adjunkt var sjokkerende utdatert. En av mine klassekamerater og jeg tilbrakte mye tid instruksjoner adjunkt. Vi hadde lært moderne ting fra bøker og praktisk bruk.


Det har vært sa "de som kan gjøre. De som kan undervise." Hva dette betyr er at adjunkt satt gjennom forelesninger og bestått eksamen. De går å lære hva de har lært i disse forelesningene - som allerede er utdatert. Det er den første fordelen av hjemme studere.


Tre fordelene klasserommet studie


1. Du kan få anerkjent sertifikater når du passerer eksamener


2. Du kan få en nyttig plan for hva å studere


3. Fasiliteter for praktisk arbeid


Du har vil lagt merke til at selv om jeg har lært mer fra mitt hjem studie kurs, jeg fremdeles gjorde en fire-års kurs på college. Jeg kunne ikke få anerkjent eksamen sertifikater fra korrespondanse kurs. Det var den viktigste fordelen.


Hvis du ønsker å studere genetikk og du ikke selv vet hva gene er du åpenbart ikke vet nok til å planlegge pensum for hjem studien.


Du får en nyttig skjelett disposisjon fra din forelesninger. Ved hjelp av min bok om eksamen vil du lære hvordan du kan forbedre på skjelettet, men du trenger en til å forbedre på!


Du trenger ikke kjemi laboratorium eller en maskin butikk eller frivillige til praksis odontologi hjemme.


Apprenticeships kan du lære om virkeligheten fra en arbeidsgiver. Skoler og høyskoler har labs og verksteder for deg å gjøre praktiske arbeidet.


Adjunkt vet ikke så mye om praktisk arbeid som en arbeidsgiver ville. Jeg hatet gjør kjemiske titrations, fordi de tok så lang tid.


Deretter la jeg merke til at en av mine klassekamerater tok omtrent en fjerdedel av tiden, med større nøyaktighet. Han jobbet hans skoleferier en kjemi lab. Han viste meg triksene og var jeg snart flyr gjennom min titrations også.


Selv om du har en maskin butikk hjemme, vil du bli undervist trygt arbeide-prosedyre i en konvensjonell kurset. Som kan spare deg fra å være en krøpling for resten av livet ditt.


Umiddelbar tilbakemelding


Da jeg var i ferd med å holde en del av metall med en fille pakket rundt min hånd til å gi meg ekstra grep, yelled min foreleser en advarsel. Som trolig holdt meg fra å miste min hånd.


Selv om du lærer noe trygt som olje maleri, kan du lære raskere med umiddelbar tilbakemelding fra foreleser vandre rundt bak studentene.


Oh, du kunne ta et digitalt bilde olje maleri og skyte den ned linjen til en instruktør, men hun kan være å ha et måltid, eller selv være sover hvis hun er på den andre siden av verden. Så er du fortsatt ikke har umiddelbar tilbakemelding.


Skrive essays fungerer fint.


Konvensjonelle kurs for evner


Det synes at konvensjonelle kurs vinner ut når du ønsker å utvikle en evne, hvis ikke foreldrene dine allerede har muligheten til å passere til deg.


Kunnskap kurs


Selvfølgelig, er det kunnskap kurs som engelsk, filosofi, historie, sosialantropologi der du ikke har en praktisk pensum. Disse er ideell for hjem studien og perfekt for å bruke et essay som et verktøy.


Flere og flere universiteter tilbud online kurs. Du kan få anerkjent sertifikater med hjem studie. Du trenger bare å være god til å skrive et essay (se min gratis rapport) og et par andre eksamen teknikker å lykkes.


Selv tekniske kurs har massevis av teori. Universitetet filtypen kurs kan du studere teorien online. Så gå du bare til college for praktiske arbeidet.


Distraksjoner


En venn av meg nektet å bli distrahert av jentene eller parter eller sport før han fullførte sin grad som tannlege.


Jeg tror ikke jeg kunne har overvinne disse distraksjoner. Hvis du gjør hjemme studere har du ikke noen distraksjoner.


Konklusjon:
Jeg foretrekker hjemme studere når det er tilgjengelig. Men du kan ikke lære å synge, eller karate eller odontologi uten en lærer, så konvensjonelle studie er ofte nødvendig å supplere hjemme studere. Skrive stil er spesielt nyttig i hjem studie.

No comments:

Post a Comment