Monday, September 17, 2012

En god arbeidsmoral: Hva er det?

Å ha en god arbeidsmoral kan ta deg langt i karrieren.


Jeg har sett mange referanser til den historiske betydningen av fraser som "god arbeidsmoral", og i stedet for å komme bogged ned i ulike tolkninger av hva det betyr, realiteten er at arbeidsgivere har en tendens til å se godt på ansatte som er vurdert å ha en sterk arbeid ethic.


Folk referere ofte til noen som har en god arbeidsmoral når de jobber hardt men jeg tror det er mye mer til å ha en god arbeidsmoral enn bare dette.


Jeg har funnet at viser kollegaer og overordnede at du bryr seg, og har en god holdning med hensyn til arbeidet kan hjelpe deg å bygge et godt omdømme som bærer du langt.


For meg er går å ha en god holdning hånd i hånd med å ha et godt arbeid ethic.


Jeg har funnet at det er lett å overgå forventningene til andre bare ved å være noen som er pålitelig, flittig og profesjonelle. Derimot kan har motsatt av dem være den raskeste måten å blir sett på som en lat ansatt som ikke er holdt i høy aktelse av andre.


Disse dager, få selskapene ofte ved å med færre personale gjøre mer arbeid så blir sett på som noen med en god arbeidsmoral kan virkelig bidra til å skille deg fra andre særlig i perioder med nedbemanning, eller motsatt når det gjelder tid til å fremme noen.


For meg å ha en god arbeidsmoral i en moderne følelse refererer til å være profesjonell, flittig og bry seg om arbeidet ditt og personene du arbeider med.


Å fullføre arbeidet på tid, ikke kaste bort tid av dine kolleger, sende profesjonelle e-poster uten skrivefeil, tilby din hjelp til andre når de trenger det. Jeg tror disse er alle kjennetegnene av mennesker med en sterk arbeid ethic.


En positiv holdning går langt, også.

No comments:

Post a Comment