Friday, June 8, 2012

Syv kvaliteter for å få en jobb du vil

Det er mange selskaper som bruker Nyutdannede med sterk utdanning bakgrunn og taleferdighet i flere fremmedspråk. Men vil du enig i at det er ganske mange kandidater møte følgende krav? Hvordan velge menneskelige ressursledere fra alle av dem? Her telle din personlig og jobbrelatert kvaliteter. Det er noen viktige funksjoner som en person skal eie å imponere intervjuer og få jobben.


Du er uteksaminert!!!! For en lettelse. Du er fri til å administrere din tid som du ønsker. Du trenger ikke å tenke på Semesteroppgave emnet (http://www.besttermpaper.com/term_paper_topic.php) i timer. Du tror at alle problemer er allerede bak. Det er delvis det, men du har fortsatt å gå halvparten av måten. Det betyr at du bør finne en givende og utfordrende arbeid vil bruke utdanning og utvikle deg profesjonelt.


Jeg vil liste ned noen. Stasjon - energi og at du ønsker å arbeide. Det er din holdning til arbeidet, oppgaver og ansvar. Selvfølgelig kan du tilnærming arbeidet formelt, oppfylle dine store oppgaver med nøyaktighet og i tide. Sikkert, det er svært viktig. Men en ansatt med "stasjon", personen som er entusiastiske og kreative om sitt arbeid er mer interessant for potensielle arbeidsgiver. Kreativitet - din evne til å tilby eksepsjonell ideer og nyskapende metoder. Du har et mål og du er å oppnå den. Og du foreslår dine muligheter til å nå det. Denne kvaliteten er spesielt viktig for markedsføring, reklame, men selvfølgelig det vil presentere du til fordel i alle sfære av virksomheten. Resultatorienterte –Can du fullføre alltid hva du begynte gjør? Uansett hvilke vanskeligheter du har mens du arbeider med det, er du å fullføre det tidsfristen. Elastisitet - en mann gikk, snublet og falt ned og deretter han ristet seg av og gikk videre. For eksempel, tar du del i en Gruppediskusjon om noen presserende problemet. Ideen du foreslo gjort alle ler, og har godkjent ingen den. Du fikk fornærmet, gikk inn i din skall og stoppet å bevise ditt synspunkt. Deretter er din elastisitet svært lav. Du bør kunne stå din bakken. Lederskap - arbeidsgivere ansette en ung spesialist håper at han har et stort potensial, og han vil bli en leder i ti års tid. Ikke alle må være en leder, og bli en topp manager etterpå. Men en god manager, som er en person som er kjøpedyktig hånd organiseringen av andre mennesker, er uunnværlig i ethvert respektabel selskap. Team-forpliktelse – mange selskaper har et prosjekt system av management. Flere personer arbeider med noen prosjektet. Suksessen til prosjektet er avhengig av hvert medlem av teamet. Det som teller her er din evne til å komme videre med ulike mennesker, finne felles språk med alle ansatte og føles som et forent team. "En for alle og alle for en". I enhver virksomhet er sterk gruppe – en løftet av vellykket fullføring av prosjektet. Kommunikasjonsferdigheter er viktigste punkt for alle sfære, så det er ingen område der vi kan gjøre uten kommunikasjon. Hvordan å gjøre andre lytte til deg, hvordan du presenterer deg selv, hvordan å opprettholde ditt synspunkt. Dette er en mini liste over grunnleggende ferdigheter i kommunikative.


Hvordan kan arbeidsgiver vet du har alle disse egenskapene? Du vil inkludere dem i din CV (e. g. å nevne at ved college du var en gruppe-skjerm og var involvert i sosiale aktiviteter). Gi en kort og nøyaktig vurdering av din vellykket prestasjoner i din CV. Ikke får opprørt Hvis du mangler noen av godene. Som psykologer staten kan du utvikle alle av dem ved hjelp av spesielle øvelser og opplæringsprogrammer. Selvfølgelig er disse kvalitetene betydelig ikke bare for arbeid, men selvfølgelig for livet generelt. Husk at vi vet hva vi er, men vi vet ikke hva vi kan være. Våre ressurser er uendelige, og takk Gud at det virkelig er så!

No comments:

Post a Comment