Monday, June 18, 2012

5 Tips For å lukke det konsulenttjenester avtalen

Der er adskillige anledninger hvorfor konsulenter til slutt mister avtaler de burde ha vunnet. Med mindre din portefølje er dårlig, miste konsulenter kontrakter fordi de enten ikke høre eller de ikke snakker effektivt for å formidle de kunne tilby, hvilke tjenester som vil hjelpe klienten nå sine mål. Her er noen tips som kan hjelpe deg med å selge dine tjenester.


Hver konsulent føles som om det er noe at de gjør vel, sin snakke, samtale. Effektiv snakker er mer av en kunst enn en vitenskap. Hvis du skrånende effektivt formidle hvordan dine tjenester skal hjelpe klienten, vil du få ikke kontrakten.


Gjenspeile før du reagere


Sin menneskets natur å si det første som kommer til tankene når vi bedt om et spørsmål. Ta deg tid til å tenke på hva svaret er best for klienten. Det viser at du sette trodde inn i arbeidet, og ikke bare Flytt fremover. Kundene dine vil sette pris som. Din beste reaksjon er ikke alltid din første reaksjon.


Holde det enkelt Superstar


Bare fordi du vet moduler og outs av virksomheten-doesnt mener som vil din klient. Snakke til dem på deres nivå, ikke din. Hold samtalen enkelt og få rett til poenget. Hvis klienten forstår hva du kan gjøre for dem, er de mer sannsynlig å ansette du. Hvis du prøver og blende dem med industrien snakker, vil du miste dem, og mister kontrakt.


Du kan finne som Hvis du snakker til en perspektivet klienten på telefonen, stå opp. For mange mennesker gjør stående dem få rett til poenget.


La klient-Talk


Hvis du vil lære hvordan du best posisjon, finne ut nøyaktig hva klienten ønsker og stille spørsmål til hjem i på hva deres behov er. Du få en bedre forståelse av hvordan du kan hjelpe klienten ved å stille spørsmål, og klienten føler at de er en del av løsningen. Dette gir deg en sjanse til å reflektere over hva du kan tilby dine potensielle kunden.


En liten entusiasme går langt


Klienten føler lidenskapelig om hva de gjør, og hvis du viser at du er lidenskapelig og entusiastiske med hensyn til å gi dem løsningen de ønsker, vil du få klienten om bord. Entusiasme vil åpne mange dører for deg.


Kan få personlig


Det tar erfaring og et våkent øye, men hvis du vise klienten at de er mer enn bare en stor avtale for sin portefølje du vil lære hvordan du best vil arbeide med dem. Behandle alle klienter på samme måte, og du vil finne tidsplanen tom av prosjekter. Husk at klienter si ting for en grunn. Hvis de frivillige at de ikke kan snakke nå fordi de får klar for Bobby's birthday party på lørdag, på din oppfølging samtale, spør dem casually hvordan partiet gikk. Ikke snuse og ikke send bobler. Ved å casually spørre om partiet, viser du at du betaler oppmerksomhet til detaljer. Å vite hvor vellykket partiet var vil forberede deg om hvordan du tilnærming samtalen.


Husk at du trenger å selge til kundens behov, ikke dine ferdigheter. Mestre dette og du vil ha en lang karriere som konsulent.

No comments:

Post a Comment