Saturday, June 16, 2012

Arbeider Under Stress og distraksjon

Noen gang hatt en uke eller måned, eller hva med en sommer som var så overveldende, så kaotisk at du bare ikke vet hvor du skal begynne å komme tilbake på sporet?


Du kan ikke har noen kontroll over ting (eller ting), som angitt av kaos, men du har fortsatt å håndtere ramifications. Ofte på toppen av den fysiske tilstedeværelsen av kaos er det også interne emosjonell uro som plutselig koker opp fra hvem vet hvor.


For eksempel, kommer dette tilbake til skoletid. For de av dere som har yngre barna det ofte betyr slutten til summer…sanity er rundt hjørnet. Men for de av dere som har barn er "kom av alder" kan det betyr at de er av til college og som kan bety de er gå ut av huset, og noen ganger ut av staten.


Det kan være en ekte emosjonelle ringer, uavhengig av hvor ofte du trodde du ville bli glad når dagen kom at de var leaving…now som det er her. Jeg har flere klienter som føler at de er på en emosjonell rollercoaster for nettopp dette er grunnen.


Lagt til at emosjonell uro er følelsen de har forlatt så mye angret i løpet av denne tiden, vet de ikke hvor du skal begynne.


Eller kanskje du har vært borte i nærheten til en uke deltar firmaets årlige arrangementet. Du har vært utsatt for mye informasjon. Du er glade og bakside å gå. Men du føler deg overveldet. "Hvor skal jeg begynne" og følelsen bak i ditt daglige liv. Så hva gjør du do…often vi gjør ingenting.


Ingen av de ovennevnte eksempler er hva tog havarerte meg denne siste uken. Men det er nøyaktig hvordan jeg føler meg overveldet og på en emosjonell rollercoaster. Hva forårsaket himmelen vil falle for meg? Tekniske problemer.


Meg email regningen (Outlook) gikk ned, og jeg har vært får ikke tilgang til noen av filene eller kan jeg få eller sende e-post. Dette er stort for meg som jeg gjør mye av min virksomhet ved hjelp av e-post. Tro meg de første par dager, himmelen er fallende.


Miste min mapper ville være forferdelig, og å være nesten på linje for en uke har sendt ting i en ekte tizzy.


Jeg følte så langt bak det syntes jeg vil aldri ta opp og jeg var virkelig på sjanser som til hvor du skal begynne.


Hvor skal du begynne når dette skjer?


Dette er hva jeg gjorde, og jeg håper at prosessen hjelper du. Jeg laget en liste over alle ting som jeg kan tenke på som ble lurking der ute spille på mitt sinn. Alt var venstre angres mens forstyrrende tok nyhetsbrevet time…this var en av dem. Det var "forfaller" på 15, og her er 18 og fortsatt ikke ut.


Når jeg har listen over prosjekter foran meg som ble angret (og gjør meg gal) det var enklere (og mye mindre skremmende) for å velge den første å gjøre.


I dette tilfellet var det nyhetsbrevet. Jeg bestemte meg for det var mitt første prosjekt.


Løste som alt?


Nei, jeg fortsatt er bak og følelsen angst (og Outlook er fortsatt ikke virker rett). Slik at den neste tingen jeg gjorde var stå tilbake litt, og ta en titt på hvordan jeg ble håndtere situasjonen.


Her er hva jeg hørte, "må du fortelle disse Microsoft gutta som du er ute av tid, og de trenger for å gjøre hva det tar for å få dette løst." Smart he, tror jeg virkelig at disse folka ikke gjør alt de kan for å løse dette problemet? Her er en annen perle, "alt er fortsatt sitter der, da vil det bli gjort. Du skal på ferie neste uke, hvordan kan du gjøre det med dette rotet? "


Hva jeg hørte var alle negative skravling forsterkende hvor langt bak jeg var og alle tingene som jeg "bør" gjøre. Det ble klart at dette var en jobb for "Tom og Jerry"-løsning. For de av dere som ikke vet Tom og Jerry-løsning se min ezine # 6. Det var på tide å "takke det for deling, flick det av min skulder og lytte til noe konstruktivt, noe positivt."


Ikke være så vanskelig på deg selv


Og dette mine damer og herrer er egentlig hele grunnen til denne artikkelen. Så mange av oss tror vi er ment å "få perfekt" og opphold på den måten. Når det virkelige Trikset er å gjenkjenne når du er utenfor planen, av kilter eller i likevel ut av sorterer eller ute av fokus... og bare komme tilbake til fokus.


Så snart jeg bestemte meg for jeg skulle sette "forstyrrende" på baksiden brenner (selv for en liten stund) og fokus på noe jeg visste jeg hadde kontroll, begynte ting å fjerne for meg.


Oh holde negativ skravling ikke seg borte svært lenge - først. Men hva gjorde skje umiddelbart, jeg klarte å refokusere mye raskere. Så fikk hvor mye tid jeg var "spinning" gjøre ingenting av reell verdi kortere og kortere.


Og som er trikset. Det er ikke hvor mye som er angret, eller hvor lenge du har vært på sporet, som virkelig gjør for svikt. Hva turer oss opp er ikke kommer tilbake til fokus.


Alle får av fokus. Hva gjør for suksess er å stadig vender tilbake.


Og her er en siste tanke på dette. Komme tilbake congratulating selv. Jepp, congratulating selv.


Du har et par av valgene i denne situasjonen (minst). Du kan bli virkelig irritert med deg selv for å "være av fokus igjen." Eller du kan gratulerer deg selv for erkjenner du var "off" og å bringe deg tilbake.


Som tror du vil være den mest produktive? (La oss se, er glasset halv full eller halv tomme?)


Husk nummerverdien merke oppgaven fra siste ezine og prøve det her. Når du oppdager at du er "av fokus" kan du legge til en av disse hash-merkene i samlinga. Men du kan gjøre med Gratulerer for å være klar over at du var av fokus.


Hva skjer når du er klar over at du er av fokus?


Høyre, du tilbake på sporet.


Være bra for deg når ting ut av kontroll plutselig ta over. Og så snart du kan, ta en pause fra kaos og gjøre noe som flytter livet ditt fremover. Kaoset vil fortsatt være der venter på deg...(eller kanskje ikke) når du vender tilbake til den.


Oppsummering av trinnene


I sin essens ganske enkel virkelig:


1. Stå tilbake fra situasjonen, og lag en liste over alt som er angret


2. Velg noe som er viktig for deg fra listen. (Alt viktig? Velge noe du kan fullføre ganske enkelt og raskt.)


3. Ved hjelp av Tom og Jerry øvelser fra ezine # 6 og pause negativ klapre mønsteret.


4. Gratulere deg selv for å kjenne igjen når du er av fokus. God jobb, er du klar!


Jeg vil gjerne høre hvordan dette fungerer for deg, vennligst send meg og gi meg beskjed.


Kan være alle din problemer lite og (re) fokusere sterk! :)


© 2006 Jillian Middleton All rights reserved.

No comments:

Post a Comment