Tuesday, November 15, 2011

Nice fyrene Fullfør først - hvordan få folk til å gjøre hva du vil og takker deg For det.

Hvordan kan noen med hjernen til en kakerlakk lag en dum uttalelse?

Så rang ut forakt av en morder talk show vert på en TV-stasjon i Cleveland. Da jeg var på turné i sin by, John Kelly sitert Leo Derocher som sa nettopp motsatt - “ Nice fyrene Fullfør sist. ” Kelly også sitert fra bøker som Winning gjennom trusler, ser ut For nummer én og muligens etterfølgende med A Swift Kick til the lyske.

John Kelly hadde gjort alt unntatt setter en dunce-lue på hodet mitt som han satt meg på en krakk før kameraene, og til tross for sin komplette uvitenhet om hva jeg var undervisningen, fortsatte å latterliggjøre min ledelse seminar for ledere, prester, lærere og andre fagfolk. Han holdt min bok for publikum av tre hundre personer - med titusenvis flere ser fra sine hjem og spurte;

Hvem kan tro denne drivel? Alle på jorden vet som en hyggelig fyr eller gal har ’ t et valg i denne elendig, råtten verden. Du må være tøff og betyr å være vellykket. Overalt! Hvor mange enig med meg at dette er tull? Øke dine hender.

Det var tidlig siden ingen det hadde noen ide hva jeg var undervisningen i seminaret, men de stemte som Kelly ba dem å. Mange hadde forestillingen om og om lag to hundre mennesker i studio avtalt med John. Han ba da om, hvor mange er enig med - han gjorde ikke ’ t faktisk si det - dette dunce på krakk, men hans ikke-verbal kommunikasjon gjort hans mening helt klart. John var alle rettet for å ta meg fra hverandre for å skrive noe han gjorde ikke ’ t oppfatte. Han pekte på det overveldende antallet hender i luften og sa; Ta det derfra, Doc. La ’ s se hvordan du håndtere dette avvisning. Han lørdag i publikum, som alle tre kameraer zoomet i nær - for å se meg svette, antar jeg. Fordi jeg visste hva min programmet var alt om, og han gjorde ikke ’ t - jeg countered ved enige med verten. Jeg sa;

Hvis du vurderer en hyggelig fyr eller gal en dørmatte, en sutrer marshmallow - jeg er enig med deg helt. Slike en person ’ t har en sjanse til å lykkes i en tøff, konkurransedyktig verden der mange andre personer streve for de samme tingene vi ønsker oss. Tøff-tenkende fyrene og gals vil kjøre over wimps i svært kort tid. Jeg, men don ’ t tenke på doormats av verden som virkelig nice guys og gals. Jeg ser fin personer som kompetent og intelligent personer som forstår maktens natur innflytelse, samarbeid og overtalelse--som de som;

ADMINISTRERE MELLOMMENNESKELIGE RELASJONER MED KUNNSKAP OG VISDOM

DELE BELØNNINGENE AV PRESTASJON MED MENN OG KVINNER SOM HJELPER DEM Å LYKKES

OPPRETTE KOMMUNENE FORNØYD ACHIEVERS DER HVER PERSON ER MEDLEM RESPEKTERT

Og at jeg sa til gruppen, er min definisjon av en hyggelig fyr eller gal i en autentisk, følelsesmessig ærlig overordnede, lærer, manager, sokneprest, militær offiser, eller hva har du!

Jeg kastet mine armer og satt tilbake på krakk - venter, for jeg hadde sagt alt jeg skal i forsvaret av HYGGELIGE fyrene og GALS. Så jeg ventet og ventet - for John å vekke opp fra hans forvirring. Jeg kan nesten høre gears surring i hodet som første kamera, og deretter en annen zoomet inn på meg, og deretter videre til John og panned publikum før du kommer tilbake til meg og John - nesten et minutt. Og det er en evighet død tid på TV. Kamera-operatorer får panisk når John endelig stod, ristet hodet å fjerne sine tanker og muttered rett på luften.

Vel, jeg ’ ll være forbannet! Jeg har aldri tenkt på hyggelige karer sånn.

De fleste mennesker don ’ t, men vi hadde en flott tid på hans show. Jeg overbeviste ham om min tilnærming er langt den beste måten å lykkes i hele livet, i stedet for ved clawing og skriking, prøver å beseire alle andre, ødelegge relasjonene som oppretter vennskap og kjærlighet, clogging arteries og etser rørleggerarbeid som holder deg i live med galle og syrer kokende gjennom din vascular og fordøyelseskanal systemer.

John hadde folk stemme igjen og denne gangen alle men to menn av tre hundre eller så i publikum stemte at hyggelige fyrene og gals faktisk har en større sjanse til å lykkes hvis de fulgte min oppfatning av lyd relasjoner. De fikk umiddelbart visdom i min tilnærming og jeg stoler på at du også skal forstå det sånn! Neste søndag, etter at jeg ’ d tilbake til Minneapolis, jeg trakk min sokneprest side, fortalte ham min tale og joked;

Hvis du hadde min prosentandelen av konverteringer, vi ’ d har den største menigheten i landet!

GJØR DIN LIVET-TELLER

Dette kurset er om folk og lykkes eller mislykkes i livet, siden en viss grad av suksess og fiasko er de eneste virkelige alternativene som er åpne for oss. Det er skrevet med kunnskap at hverken makt eller nytelse eksisterer i et vakuum. Nesten alt godt vi gjøre i livet krever samarbeid med mennesker på forskjellige måter. Og hver og en av dem har sin egen agenda som er personlig viktig.

Derfor må du overmanne, ut-ferdigheter, lure eller overtale andre før samfunnet konsekvent lar deg dele i kulene, penger, lidenskapelig elskere, prestisje eller reklame du vil motta. Bare på denne måten kan du gjøre din livet telle for noe verdt.

Selvfølgelig, er noen mennesker som har lykkes villig til å dele sine hardt opptjente kunnskaper med deg. Mentorene er vanskelig å finne, og de vil ha alltid mye i retur for alle hjelpe de tilbyr.

Formålet med dette kurset er å lære deg hvordan å forutsi holdninger og aktiviteter for menn og kvinner som du må påvirke hver dag for å holde liv vellykket. Det viser også hvordan du kan påvirke deres valg på måter de godkjenner ved hjelp av lyd metoder for personlig effektivitet. Du kan gjøre disse ting ved å lære og bruker kraftig teknikker utviklet av noen veldig god psykiatere og psykologer. Disse metodene er ukjent for folk flest, selv om profesjonell terapeuter, konsulenter og sosialarbeidere har brukt dem i flere tiår med mye suksess.

Fleste sliter gjennom livet den beste måten de kan lykkes innimellom, men mer ofte mislykkes fordi de aldri lært hvordan du gjør konsekvent gode ting skje når og der det er nødvendig. De bare fant det beste sammen - å godta hva flaks for uavgjort tilbyr dem daglig, aldri virkelig tar ansvar for sine relasjoner på en gjensidig givende måte som holder folk samarbeider med dem.

Mange personer forsøker å lykkes ved hjelp av verdier, holdninger, forventninger og ferdigheter de sjanse opp på i barndommen. Dessverre, i denne alderen av ubøyelige endring, når kraft og myndighet er felles for flere og flere mennesker, for å avhenger av hva du plukket opp som en youngster er en dårlig måte å forme livet til en vellykket affære. I våre konvensjonelle behavioral mønstre har mange feil blitt overlevert fra generasjon til generasjon. Hjemme var sannsynligvis socialized ikke for å be pinlige spørsmål av dine elders. På skolen var forventet å lære utenat de korrekte svarene. Og hvis du er som folk flest, er du fremdeles venter for noen å spørre de riktige spørsmålene, slik at du kan vise hva en god student du var. Dessverre for deres velferd kommer ingen noensinne til å spørre dem, siden de fleste av svarene du lært på skolen er ikke lenger riktig. Ennå - millioner av menn og kvinner som aldri forestille seg krysset landet ved covered vogn i stedet for jet-fly, som ville aldri ta noen medisinen mann slange olje kur, prøve å lykkes i livet ved hjelp av metoder som var foreldet århundre siden. Og deretter kan ’ t oppfatte hvorfor de er ikke blant de vellykkede achievers.

I dag er menn og kvinner har til å takle komplekse hendelser som påvirker deres liv på mange viktige måter. Medisin, personlig atferd, utdanning, underholdning, seksuell skikker, engineering og business metoder er å endre mer raskt enn noen gang i historien. Vi før få komfortable enn livet ruller nok en gang å tvinge oss til å lære et helt nytt sett av holdninger, aktiviteter og relasjoner!

Og ennå, ingen av endringene feiende over oss som Pacific bølger bryter sammen på en rev, har slike kritiske konsekvensene når du gjør en ’ s liv telle for noe tilfredsstillende som holdninger som folk nå hold mot kraften og kontrollen.

John Wayne eller John Rambo mystikk (fortelle jerks hva du skal gjøre!) ikke motivere kompetente personer noe mer. Hvis den noen gang gjorde! For eksempel siden katastrofer som er forårsaket av kjemper feil personer på feil sted til feil tid - under Amerika ’ s skammelig kriger mot fattig, mørk-skinned tredje verden-land som Vietnam, Libya, Panama, Granada, Libanon, Somalia og andre, mange observant kvinner og menn har mistet troen på våre institusjoner. Vi ser Kongressen og tilstand Legislatures konsekvent selge ut til høystbydende, forretnings organisasjoner avhending av de trofaste ansatte som gjør sitt beste for arbeidet ved slipp av et punkt på Wall Street, det strafferettslige systemet med gal på avtrekkeren politiet og politisk ambisiøse district advokater regelmessig convicting og lovlig murdering uheldig, hovedsakelig fattige, mindretall menn som couldn ’ t muligens har begått forbrytelser som de er å bli henrettet. Svært fleksibel moral av primitive politikere, grådig bedriftsledere, kraftig statlige myndigheter og existentially rasende borgere som føler kjøring av noen mindretall mann om skyldig eller ikke er en god dag ’ s arbeid - er en svak reed som å helle.

Hver person med en overfladisk kjennskap til etterretning innser han eller hun er ute på boble - ganske mye alene - på hans eller hennes egen, mye av tiden. Få av oss uten støtte fra regjeringen eller stor rikdom har kraften som trengs til etterspørselen samarbeid fra andre. Ikke lenge siden fortalte en middelaldrende lokal realtor meg om en opplevelse som han hadde med sin ungdommelige sekretær. Dan sa at Dianne var et hardt arbeidende, mannlige ansatte som var kompetent og lojale nok å bli hans administrativ assistent. Han sa, hun minnet ham om fleipete unge sekretær i T V-serien THE praksis. Men han begynte å legge merke til, til sin displeasure på midten alder, at hun var dressing mer casually, som om hun var på vei til en piknik i stedet for til en virksomhet drift. Så han ringte henne i hans kontor og spurte taktfullt henne om å kle i henhold til hans koden - lenge aksepterte firmakoden satt av slike gigantene som jeg B M, General Motors og Honeywell. Den unge kvinnen satt stille som han snakket, men når han er ferdig, hun sto opp og sa ganske pointedly;

Hvem trenger dette crap i en uformell virksomhet som dette?

Deretter hun gikk ut av hans kontor, tilbake til hennes skrivebord, og fortsatte å arbeide hardere og smartere for sin lite selskap enn noen assistent han noensinne hadde ansatt. Slik han fortalte historien, Dan sukket dypt og sa det var lite han kunne gjøre om hennes nesevishet, med mindre han ønsket å kutte av sine nesen til tross ansiktet hans. Han kunne beskytte hans ego mot en frittalende jente - kan brann henne selvfølgelig og virkelig lære henne en leksjon, tvinger henne til å ta arbeidsledighet lønn, en måned eller to av subsidierte ferie, og få en jobb med et selskap som ikke ville være så prippen om hvordan hun kledd. Men han ville være ekte taperen. Han vil tilbringe en måned prøver å finne en passende erstatning, ytterligere tre eller fire måneder prøver å hjelpe nykommer Lær jobben, og en annen seks måneder blaming seg selv for at du gav hans ego koste ham et år effektivitet i hans kontor. Han holdt hans nedlegge munnen og beholdt en stor assistent - for han manglet makt til å gjøre henne i samsvar med hans behov. Faktisk livet går, og vi må tilpasse, må takle virkeligheten for å lykkes, selv om gjør så gjør oss tror at verden går til helvete i en handcart, fordi mennesker hater endre inordinately og lengter etter å fryse liv som den var da vi var lærer det. Selv da gjøre så koster oss en bunt. Mange mennesker gjør nettopp det fordi personlig prestisje er viktigere for seg selv enn ytelse eller fortjeneste, men det raskt fører til dysfunksjonelle Familier, skoler, bedrifter, kirker og lokalsamfunn.

No comments:

Post a Comment