Monday, August 27, 2012

It�s 2006. Vet du hvor It karriere er?

Enten du tenker på å starte en karriere med datamaskiner og informasjonsteknologi eller tenke på å tjene en profesjonell sertifisering som CCNA eller MCSE for å akselerere din karriere, er det ingen bedre tid til å starte enn i dag. Silicon Valley er ansette igjen, og mens vi alle ikke kan fungerer for Google, det ansette er på sitt høyeste nivå i år og muligheter for drevet, motiverte personer er ubegrenset.


Jeg vet også at for mange av oss, ferien er en god unnskyldning for å sette av disse studiene! "Jeg vil studere for CCNA etter Thanksgiving..." "Jeg vil begynne å jobbe på min CCNP etter nyttår..." Vel, gjett hva - det nye året er her.


Det er 2006. Hvor er din IT-karriere? Er du aktivt studere for å tjene en sertifisering, eller er du fortsatt tenker på det? Er du delta på en skole å bryte inn i IT-feltet, eller er du fortsatt tenker på det? Det er en verden av muligheter venter på deg i informasjonsteknologi. Hva venter du på?


Newtons første lov av bevegelse sier at et objekt i ro har en tendens til å holde på resten, og et objekt i bevegelse har en tendens til å bo i bevegelse. Dette gjelder for karriere også, inkludert din. Hvor vil du din karriere i ett år? Vil du har tjent flere sertifiseringer på den tiden, derfor fremme din karriere, eller vil du være i nøyaktig samme sted for du er i dag?


Den eneste personen som kan gjøre denne beslutningen er du. Og jeg kan si fra erfaring som når du begynner å sette din karriere i bevegelse - mulighetene er ubegrenset. Som jeg spurte tidligere i denne artikkelen, det er en verden av muligheter venter på deg i informasjonsteknologi. Hva venter du på?" Forhåpentligvis, ingenting! Men du har å komme i gang - i dag!

No comments:

Post a Comment