Monday, April 30, 2012

Er en Travel pleie karriere a drøm?

Avgjøre hvilke job å arbeide etter at college innebærer mer hjernen cellene som de fleste aktivitetene. I motsetning til de bestemmer seg for hva bilen for å kjøpe eller hva klær for slitasje, man må gi beslutningen om sin grunn fordi det vil påvirke din lykke og livskvalitet for de neste tre til fire tiårene.


Folk flest mener at en karriere i travel pleie er ting som drømmer er laget av. For de øyeblikket følger denne karriere banen... enig de fleste som har opplevd dette livsstil i at det er en flott måte å lage en levende, men er det noen som hevder og gjendrive dette. Men alle enige om at det er helt opp til deg om din karriere i travel pleie blir til en drøm.


Hvordan du starter på en karriere i travel pleie?


La oss dele svaret i to deler: reise og sykepleie. Vi vil håndtere den sistnevnte først. For å være i stand til å forfølge en karriere i reise nursing, må du selvfølgelig være utstyrt med en scorte pleie grad. Nå noen kan besitte ettall-år-vitnemål og kaller seg fagfolk, men dessverre for dem, ikke alle sykehus eller healthcare arbeidsgivere godta at nok legitimasjon. Hvis du bare har en yrkesrettet grad tucked under beltet, ville deretter kanskje du heller forfølge en karriere innen omsorg å gi stedet travel pleie. Omsorgspersoner, tross alt få fortsatt å reise over hele verden. Alt kommer ned til ferdighetene.


Den andre halvparten av en Travel Nursing karriere er på reiser. Så du er stolt innehaver av en pleie grad og du er behørig lisensiert til praksis pleie. Det neste trinnet å takle deretter er å lære hvordan du går om dine reiser. Fleste foretrekker å søke rekruttering organer for hjelpe i denne materie. Disse organene er ably erfarne i å hjelpe folk som er interessert i å gjøre en formue i travel sykepleie. Men du må pass opp! Det finnes flere rekruttering byråer som kan bare være en lurendreier til Visp pengene dine unna. Og husk, ved hjelp av sine tjenester gjennomsnitt betale noen avgifter og hvis avgifter er høy i noen tilfeller så vær forsiktig og vær på vakt. Stille spørsmål, og ikke gå med noen etaten som du ikke føler blir 100% ærlig med deg, og hvis det avgifter er ut av linjen deretter finne en annen byrå, eller du kan alltid gå den alene.


Noen ting du bør vurdere når du reiser er behovet for en Passport-konto. Først, ta kontakt med ambassaden i landet ditt og se hvis de trenger visum. For det andre må du kontrollere at alle pleie dokumentene, bevis at du er uteksaminert fra en hederlig skole og har bestått nødvendig eksaminasjoner, godkjennes alle behørig. En karriere i travel pleie kan bety å hoppe fra ett land etter hverandre, slik at det ville definitivt redusere stress-nivå hvis alle dine papirer, selv din CV, støttes med gyldig referansedokumenter.


Hvordan du justerer eller innlate seg på et liv reise sykepleieskole?


Erfarne travel sykepleiere gi oss med masse råd og tips for å sørge for at første gang sykepleiere i denne bestemt karriere vil ha en enklere overgang til feltet.


Dobbeltsjekk alt


Minst tre til fem dager før avreise må du kontrollere at du ikke har glemt noe. Opprette en kontrolliste av alle viktigste og kryss dem av listen som du pakke dem. Fra dokumenter til klærne du har pakket, må du kontrollere at alt i listen er stod for. En karriere i travel pleie er en krevende jobb og etterlater lite rom for feil, så det er best å starte på riktig måte.


Forskning din Destination(s)


En reise pleie karriere krever at du å gå til forskjellige land møte ulike mennesker og tilpasse til ulike kulturer. Undersøker destinasjoner på forhånd vil hjelpe unngå misforståelser, redusere mulig kultur sjokk og i utgangspunktet bare gjøre oppleve mye morsommere og mindre stressende.


Be om en tidlig flytte-in


En tidlig flytte er foreslått av erfarne travel sykepleiere, fordi det gjør at du kan slappe av og puste litt før embarking på din nye reise nursing jobb. Gjøre deg kjent med stedet og folk. Og best av alt, nyt nye severdighetene fordi en av de store perks av å ha en karriere i travel pleie er selvfølgelig... reise.


Mens kompensasjon og perks er helt enestående fordi Travel Nursing karriere er en så høy etterspørsel, og høylig søkte etter posisjon som det er litt vanskeligere å sikre enn de fleste andre pleie-stillinger. Som et resultat, de fleste arbeidsgivere er svært kresen så sørg for at du har det som trengs. Og hvis du ikke gjør det, deretter forbedre dine ferdigheter (utdanning og / eller erfaring), eller finne en annen sektor av pleie yrke å gjøre din karriere.

Sunday, April 29, 2012

Medical Transcription, en nye vinner

Det finnes forskjellige mål for å vurdere når du prøver å velge en karriere, inkludert å kjenne deg selv, å kjenne dine valg, å vite hvordan du utgjør beslutninger og håndtere eventuelle hindringer til dine beslutninger. Effektiv karriere beslutningstaking krever en overflod av arbeid og energi; Dette er nødvendig for å etablere en viss grad av tilfredshet med din karrierevalg. Ett slikt yrke som har dukket opp som oppfylle, provoserende, betaler godt og etterspurt er medisinsk transkripsjonstjenester. Ansettelse av medisinsk transcriptionists forventes for å øke raskere enn gjennomsnittet for alle yrker til og med 2012. En voksende og aldrende befolkning vil anspore etterspørselen etter medisinsk transkripsjonstjenester.


I utgangspunktet en medisinsk transcriptionist lytter til dikterte innspillingene er gjort av et helsetilbud profesjonell, og transcribes dem inn i medisinske rapporter, korrespondanse og andre administrative info. Mens du lytter til opptak, ved hjelp av teknikker for pause, setninger som er tastet inn i et tekstbehandlingsprogram, redigering som nødvendig for grammatikk og klarhet. Dokumenter som er produsert omfatter utslipp sammendrag, historie og fysisk eksamen rapporter, operative rapporter, konsultasjon rapporter, obdusere rapporter, diagnostiske bildebehandling studier, fremdrift notater og henvisning bokstaver. Disse tilbake til helsetjenester for gjennomgang, signatur eller korrigering. Disse dokumentene bli til slutt en del av pasientens permanent filer, i tillegg til nødvendig dokumentasjon for forsikring.


Å forstå og nøyaktig transcribe dikterte rapporter til et format som er klar og forståelig for leseren, må medisinsk transcriptionists forstå medisinsk terminologi, anatomi og fysiologi, diagnostiske prosedyrer, farmakologi og behandling vurderinger. Som et resultat, bør medisinsk transcriptionists har fullført postsecondary opplæring i medical transcription, tilbys av mange Yrkesskoler, fellesskapet høgskoler og fjernundervisning programmer. Fullføringen av en 2-årig Knytt grad eller sertifikat for ett års program, inkludert coursework i anatomi, medisinsk terminologi, juridiske spørsmål knyttet til helsetjenester dokumentasjon, og engelsk grammatikk og tegnsetting, er sterkt anbefalt, men ikke alltid nødvendig.


Arbeidsforhold, er vanligvis komfortable omgivelser, som sykehus, leger kontorer, transkripsjon tjenesten kontorer, klinikker, laboratorier, medisinsk biblioteker, regjeringen medisinske fasiliteter, eller hjemme. Mange medisinske transcriptionists jobber hjemmefra som ansatte for sykehus og transkripsjonstjenester eller som selvstendig næringsdrivende, uavhengige kontraktører. Gjennomsnittlig lønn for en medisinsk transcriptionist er mellom $10,87 og $15.63. Med erfaring, medisinsk transcriptionists kan gå videre til ledende stillinger, hjemmebaserte arbeid, redigering, rådgivning eller undervisning.


Med økt etterspørsel etter standardiserte poster, vil det være rask sysselsetting vekst i kontorer av leger eller andre helse utøvere, særlig i store gruppen praksis. Medical transcription er en karriere som skal passe din livsstil, og bringe du velstand og oppfyllelse.

Saturday, April 28, 2012

Hvordan skrive en utdannet CV

Det gamle ordtaket "Du blir aldri en ny sjanse til å gjøre et første inntrykk" er helt sant når det gjelder å søke jobb og CVEN er den første muligheten får du å imponere en potensiell arbeidsgiver. Hvis din CV er nøye utarbeidet kan du aldri får en ny sjanse.


Hvilket Format bruker du?


Forskjellen mellom en Graduate CV og CV av en person som er etablert på arbeidsplassen (noen ganger kalt en ytelse CV) er predominately et av vekt.


En ytelse CV er skrevet i omvendt kronologisk rekkefølge, begynner med profil, deretter en liste over prestasjoner, karriere historie, ferdigheter, utdanning, personlige opplysninger og interesser. Den er utformet til å markere prestasjoner og ansvar i en persons karriere. Hovedvekten legges på jobbtitler og selskaper som de har arbeidet for.


Som utdannet kan dette virke skremmende som du plutselig innser at tre år vanskelig akademiske studie ikke synes å gi nok erfaring å fullføre en CV.


Din vektlegging, bør derfor være på 'Profil' og 'Resultater' delene av CVEN, som er i brennpunkt, det vil si en tredjedel ned fra toppen av siden, der det antas at det menneskelige øyet er naturligvis trukket.


Formatet kan være det samme som ytelse-CV fordi:


1. Det er den mest populære, og derfor gjør det enklere for leseren å raskt søke din CV og finne informasjonen de trenger.


2. 'Utdanning'-delen inneholder en liste over kvalifikasjoner som, selv om det er verdifulle, ikke kan du skille deg nok fra andre søkere til å bli invitert for intervju. Derfor kan denne delen forbli lenger ned CV bare slik den er på CVEN ytelse mens et sammendrag som er skrevet i delene 'Profil' og 'Resultater'.


Profil
Dette er en setning i fokuspunkt av din CV som oppsummerer hva du har å tilby. Nøkkelen er å understreke overførbar ferdigheter fått mens ved Uni som vil være til nytte for en potensiell arbeidsgiver. Eksempler kan bli trukket fra din pedagogisk prestasjoner, utenlandske reise, arbeidserfaring og engasjement i klubber og frivillig arbeid. Du må være bestemt og konsist og en fullstendig beskrivelse av dine ferdigheter med bevis bør være skrevet andre steder i CV. Leseren skal kunne se at ferdigheter som er beskrevet i denne profilen er relevante for stilling som de prøver å fylle ellers kan de ikke bry lese videre.


Prestasjoner
Denne delen skal brukes bare til å markere konkrete resultater som er relevante for jobben som du bruker. Det er en god idé å fullføre det etter at du har skrevet resten av din CV. plukke ut maksimalt seks, fortrinnsvis skrive dem i punkt, og hvis du ikke kan tenke på noen deretter lar denne delen ut helt.


Arbeidserfaring
Både arbeidsgivere og studenter vet at universitetet-miljø er unik og svært annerledes til heltids arbeidsplassen. Arbeidsgivere må ha re-forsikring om at du har hatt erfaring i den virkelige verden. Din arbeidserfaring er derfor svært viktig på CVEN, om det var en sommerjobb, deltid arbeid, frivillig eller en industriell plassering.
Noen jobb vil ha gitt deg med verdifull kompetanse og erfaring som bør markert til en arbeidsgiver og koblet til kravene i jobben.


For eksempel: en deltids-jobb i lokale bensinstasjon gir kontanter-håndtering ferdigheter, tjenesten kundeopplevelsen, diplomati, lagerstyring, muligheten til å ta ansvar, stand til å arbeide i et team og/eller arbeide på egne initiativ, villig til å lære nye ferdigheter, påliteligheten, arbeidsomme, stand til å takle rutinemessige oppgaver.


Ferdigheter
Denne delen gir deg en mulighet til å vise dine dataferdigheter, språk og eventuelle ekstra-undervisningsplanen kurs som du har tatt utenfor din grad. Kontroller at du tar nivået du har oppnådd, for eksempel: flytende tysk, conversational italiensk, vanlig bruk av alle Microsoft Office-programmer.


Utdanning
Start med din siste kvalifikasjonen, som kan være din grad eller et post-graduate kurs. Ikke Vis hvert kurs eller modul som du har studert, men inkluderer alle som er relevante for jobben du søker på inkludert presentasjoner, prosjekter og reiser i kurset ditt. Hvis du vil inkludere karakterer bare hvis de er imponerende.
En nivåer, eller andre kvalifikasjoner oppnådd før universitetet, skal bare tas med hvis det er relevant.


Interesser
Mange profesjonell CV skrive selskaper anbefaler ikke for å inkludere alle interesser, som de er sjelden relevante for jobben som du bruker. Det er imidlertid lurt å legge til litt informasjon om hvordan du tilbringe fritiden av to grunner: for det første, det gir leseren en avrundet bilde av deg som enkeltperson; for det andre, hvis invitert for intervju dine interesser er ofte omtalt som en myk introduksjon til intervjuet før det søkes flere spørsmål. Hvis du tar med interesser i CVEN Prøv ikke å bare skrive en liste, men inkluderer en mer utfyllende beskrivelse av dine engasjement.


E & O E - Copyright 2005 CVwriting.net

Friday, April 27, 2012

Overraskende helse & psykologiske fordelene med et rent og ryddig skrivebord

Til tross for deres beste intensjoner byttedyr mange arbeidere faller til skrivebordet, rot. Og fra bak deres høye hauger av papir, gamle Kaffekrus, utdatert manualer og swarms av ubrukte kontorrekvisita, de rope vanligvis ut den gamle adage at "et rent skrivebord er et tegn på en syk sinn" i selvforsvar.


I sannhet forstand de fleste av oss at et rotete skrivebord faktisk fører til uorden, et dårlig inntrykk på kolleger, interne følelser i disarray og en rotete sjel. Hva er overraskende, skjønt, er at et rotete skrivebord kan faktisk gjøre deg syk-- og det er en ny syndrom å beskrive den.


Irritabel Desk syndrom


Forskere ved Mitsubishi-NEC, en produsent av dataskjermer, stilt spørsmål 2 000 kontormedarbeidere og funnet mange å være lider av "Irritabel Desk Syndrome" (IDS).


IDER forårsakes av lange timer arbeider på en rotete resepsjon, ofte med dårlig holdning. Kombinasjonen kan føre til både fysiske og psykiske symptomer, inkludert kronisk smerte og tap av produktivitet. Blant undersøkelsen er mest talende funn var:


67 prosent sier de er mer knyttet til sine egne skrivebord enn de var to år siden.


40 prosent sier de var "sint av for mye rot og papir på sitt skrivebord, men kan ikke bli plaget å gjøre noe med det".


35 prosent sier de har tilbake eller halsen smerte fordi de bevisst hadde dårlig holdning eller en klosset stilling mens du er på sitt skrivebord.


Sa Studiens bly forfatter og Nigel Robertson, konsulent på åpne standarder for ergonomi, "hva de fleste mennesker ikke innser er at resepsjon symptomer vanligvis eskalere veldig raskt, fra vedvarende ubehag til kronisk smerte." "deskologist" som kan avslutte en persons karriere og redusere deres livskvalitet i en rekke måter


Ikke å nevne at jobber på et rotete skrivebord legger til ekstra stress i livet ditt, og kan spise opp verdifull tid.


"Studier har vist at personen som fungerer med en rotete resepsjon tilbringer, i gjennomsnitt en og en halv time per dag på utkikk etter ting, eller å bli distrahert av ting. Det er sju og en halv time per uke,"sier tid ledelse høyttaler og konsulent Dr. Donald E. Wetmore,


Og arbeidsgivere er merke. Ifølge en studie av DYMO Corp, som blei kartlagt 2.600 sjefer verdensomspennende sier 51 prosent de tror det er en kobling mellom en ansatts organisatoriske ferdigheter og deres jobb-ytelse. Som er forståelig når du faktor i deres finne alle dokumenter som er mistet av en (på grunn av et rotete skrivebord eller ellers) ansattkostnader selskapet $120.


"Som går på en dato, første inntrykk på kontoret er ofte varige," sier Deborah Wiener, en interiør designer og eieren av utforme løsninger i Maryland. "Vi gjør også rask dommer om arbeid relasjoner. Du vil at skrivebordet å si: "Jeg mener business og jeg er klar til å gå." "


Skrivebord kan inneholde flere bakterier enn toaletter


Estetikk og personlig velvære til side, det kan være en rotete resepsjon hjem til mye mer enn gamle filer og memoer: skrivebordet kan holde 400 ganger mer bakterier enn gjennomsnittlig Toalett sete.


Dette var funn av en tre måneders studie finansiert av firmaet Clorox. Andre funn er inkludert:


Mens du skriver, kan hendene være omgitt av 10 millioner bakterier.


Telefoner hadde de høyeste nivåene av bakterier, etterfulgt av skrivebord, vann fontenen håndtak, mikrobølgeovn døren håndterer og datamaskin-tastatur.


I områder der det ikke var renset pulter med desinfeksjon kluter, bakterier nivå økte mellom 19 og 31 prosent daglig.


Toalett seter hadde de laveste nivåene av bakterier.


"For bakterier, et skrivebord er virkelig en bærbar datamaskin av luksus, sier Charles Gerba, PhD, en miljømessige virologist med University of Arizona. "De kan feiring hele dagen fra frokost til lunsj og middag i selv."


"Vi ikke tenke to ganger om å spise på pulter, selv om gjennomsnittlig pulten har 100 ganger mer bakterier enn en kjøkkenbordet og 400 ganger mer bakterier enn gjennomsnittlig toalettet," sier Gerba. "Uten rengjøring, et lite område på skrivebordet eller på telefon kan opprettholde millioner av bakterier som kan medføre sykdom."


Hvordan du De-Clutter og virkelig rydde pulten din


Ta noen minutter hver dag for å gå gjennom papirer. Kaste bort de du ikke trenger, og filen de du gjør.


Investere i fargekodede filmapper og hyller til å organisere viktige papirer.


Hold skrivebordet (og resten av kontoret) ved hjelp av ren sterkt anbefalt PerfectClean kluter og Dusters. I motsetning til vanlige rengjøring rags som bare trykk skitt rundt, Perfectcleans revolusjonerende ultramicrofiber bygging gjør dem til å komme dypt inn i mikroskopiske crevices og fjerne alt i deres bane: alle former for smuss, støv, hår, dander og biologiske forurensninger er for liten for å se med det blotte øye. Det er fordi på en forbløffende 3 mikroner, ultramicrofibers er enda mindre enn de fleste bakterier (hver ren klut inneholder over 300 miles av faktiske rengjøring overflaten!).


Sette bare bare nødvendigheter på skrivebordet. Holde alt annet ute av syne i skuffer eller skap.


Tilpasse skrivebordet med (noen) personlige elementer som en bordlampe, smakfulle, personlige bilder eller et anlegg. Vie en skuff til din personlige elementer som snacks, pust mintsaus s, en hairbrush og bilder.

Thursday, April 26, 2012

Hvordan skrive en vitenskapelig R�sum�

Du er en vitenskapsmann, du er godt utdannet, du er intelligent, og så skrive din egen CV bør være lett, riktig? Jeg mener, hvor vanskelig kan det være? Spesielt hvis du har skrevet en avhandling eller avhandling i siste, kan du føle at du kan lagre de $300 dollar (eller imidlertid mye det koster,!), selv om det er skattemessig fradrag og bare gjøre det selv. Svaret på dette kan overraske deg...


Noen ganger kan du skrive din egen CV, og skrive det godt. Fra min erfaring som en industri rekrutterer, der jeg så hundrevis av vitenskapelige CV-er hver dag, ville det kanskje 1 eller 2 CV som ble skrevet veldig bra. Så var det tier av CV-er som du måtte lide gjennom for å finne ut de faktiske ferdighetene som enkelt besittet. Jeg skal tilstå, der er timene når jeg kastet ut en CV fordi det var bare for jumbled, og det var bare frustrerende å lese.


Her er noen tips:


Trinn 1: Hva er hemmeligheten til å skrive en stor CV? Du må først ha en plan. Få en faktisk skrevet eksempel på plasseringen som du bruker. CVen må skreddersys til denne plasseringa, eller CVen ender opp ser for generelle. Jeg vet det er tider når du er litt tapt, og du ikke vet hva slags jobben du ønsker. Mitt råd? finne ut. Med mindre du er ny utdannet, vil bare en generell CV skade mer hjelp.


Trinn 2: Organisere dine evner. Fokusere på ferdigheter, ikke forskning prosjekter. Jeg kan ikke si dette nok. Tittelen på avhandlingen din er virkelig ikke så interessant som at du har gjennomført lite molekyl skala opp i en Medicinal kjemi avdeling og har erfaring med HPLC og NMR. Ikke vær redd for å selge dine mest salgbare ferdigheter!


Trinn 3: Vet hva en leder som ansetter ønsker å se, og gi det til dem! Dette er hvor blir det svært vanskelig, og det er litt som å spille russisk rulett, med mindre du vet bransjen, markedet varsel, og de siste nedbemanning / skifter innen industrien. Dette er en av de viktigste grunnene til hvorfor folk bruker en sertifisert profesjonell CV forfattere som har biotech / farmasøytisk industri erfaring (det er bare en håndfull rundt nasjon). Det er uvurderlig for å få denne viktige "hiring manager perspektiv", bare fordi du ikke kan vite at du gjør noe galt i CVen. Har du noen gang sendt CVen til en mulig arbeidsgiver, og det bare virker som et svart hull? Null tilbakemelding; Det er nesten som om du hadde aldri sendt CVen i det hele tatt. Grunnen til hvorfor dette skjer er at du ikke kan være en kamp for posisjon, selv om du føler at du er. Det er utrolig hva rødt flagg kan gå for en leder som ansetter bare fra CVen, så du må være veldig forsiktig i hvordan du word og strukturere din erfaring.


Trinn 4: Du er klar til å redigere! Og redigere på nytt og redigere igjen! Ikke våger du treffer på "SEND"-knappen på e-før du har hatt minst 3 venner, se gjennom CVen. Og disse vennene må være harde om sine tilbakemeldinger, ikke hyggelig! Din vennskap kan lide for en uke eller så (men jeg håper ikke!), men CVen blir jo bedre for det, og ærlig, dette er den eneste måten vil det forbedre din egen CV. Dette er kanskje den mest humbling delen, fordi det er menneskets natur å bli fornærmet når noen critiques arbeidet ditt. Jeg snakker ikke bare om grammatikk, heller, men dette er trolig den mest populære krenkelser. Vennene dine har å virkelig kunne tenke som en leder som ansetter, og CVen må gjenspeile dine sterke, markere din sanne ferdigheter og Lysfølsomt alle de tingene du vil skjule.


Ja, det er sikkert enklere å bare kontrakt en sertifisert profesjonell CV skribent å skrive din CV. Det sparer deg hodepine, sparer minst 10 timer av din tid og gir deg tilliten du ender opp med et juridisk dokument med som du kan være stolt. Ulempen er selvfølgelig at det vil koste deg penger. Din CV kan være skattemessig fradragsberettiget, men så sørg for at du sjekke med din finansielle rådgiver for å se hvis dette gjelder for deg.


Men hvis du ikke har penger, sørg for at du har noen gode venner rundt, typen som tåler barske redigering!


Copyright © 2005 Apex CVer. Alle rettigheter.

Wednesday, April 25, 2012

Medical Transcription - en Emerging yrke

Medical Transcription er prosessen med å tolke og transcribing diktering gjort av leger eller helsepersonell om pasientens status, prosedyrer for behandling, diagnoser, prognoser, etc. Med medisinsk transkripsjonstjenester av diktert data fra leger, kan medisinsk transcriptionist også redigere teksten som er produsert av stemmegjenkjenning programvare. Medical Transcription er å oversette dictations laget av en lege. Som et resultat av dette, krever det en omfattende kunnskap om medisinsk, farmakologiske og anatomisk vilkårene.


Tidligere medisinsk transcriptionists ville lytte til dictations, og skriv det inn selv, men med begynnelsen av teknologi og stemme gjenkjennelse programvare, dette har blitt unødvendig og i dag, for det meste, medisinsk transcriptionist redigerer bare utdataene for programvaren. Men kan redigeringen variere fra noen rettelser til store endringer fordi stemmegjenkjenning programvare fortsatt ikke har vært perfected og trolig aldri vil være grunnet rekke tale variasjoner og dictating vaner av helsevesenet fagfolk.


Bortsett fra medisinsk kunnskap, en kvalitet transkripsjon krever en transcriptionist å ha utmerket lytteferdigheter fordi de må være i stand til å tolke samtidig diktering mens du skriver, de må også ha en utsøkt kjennskap til engelsk og grammatikk, korrekturlesing ferdigheter, en høy tilstand av analytiske ferdigheter for å analysere og konverterer uttalte ord til meningsfull skriving, som velvære adept i bruken av transkripsjon utstyr og datamaskiner.


Medical Transcription har blitt sett på som skrift i gamle grotter og i dokumenter av tapte sivilisasjoner, men fortsatt formålet med medisinsk transkripsjonstjenester og medisinsk transcriptionist forblir den samme, og det er å ta vare på en pasient medisinsk status og behandling.


Men det var ikke før sent 1900-tallet at medisinsk transkripsjonstjenester ble gjenkjent som et yrke. I utgangspunktet var de som gjorde medical transcription merkes som skrivere, word prosessorer, medisinsk sekretærer eller dictating maskin-operatorer. Dette var og er fortsatt svært grunnløs stillingsbetegnelse for de som praksis medical transcription fordi yrket krever en bred kunnskap om medisinsk terminologi. Således, i 1999, Medical Transcription ble tildelt sin egen jobb-klassifisering og de praktiserer det ble offisielt kalt medisinsk transcriptionists.


Medical Transcription som et yrke som er svært underjordiske og folk flest ikke har hørt om den. Medical transcription er imidlertid en avgjørende yrke i hvert voksende helsevesenet industri... spesielt til helsevesenet ansatte som ikke har tid til å sette til å skrive hver eneste bit av informasjonen de samler fra pasienter. Som et resultat, etterspørselen etter kvalifisert medisinsk transcriptionist fagfolk er stadig økende, og fordi antall nye prosedyrer som kommer inn i markedet legene ikke har tid å skrive av alle sine funn.


Medical Transcription som et yrke er også svært allsidig. Medisinsk transcriptionists kan erverve etter noen år med utdanning, arbeide fra medisinsk transkripsjonstjenester firmaer. Medisinsk transkripsjonstjenester firmaer mottar dictations gjort av leger og i sin tur, disse ordrene er slått over til medisinsk transcriptionists å være transkribert.


En medisinsk transcriptionist kan også arbeide full eller deltid hjemme. Øyeblikket, American Association for Medical Transcription er det øverste organet for USA som sertifiserer medisinsk transcriptionists, selv om du ikke trenger en sertifisering skal kunne fungere som ett, en sertifisering skjemaet AAMT, vil sikkert øke du er "markedsverdi" og troverdighet.


Medical transcription er ikke lenger bare lytte og transcribing ordene diktert av en lege. Medical Transcription utvikler seg og nå krever bestemt utdannings centering på medisinsk språk, kunnskap om gresk og Latin prefikser og suffikser, anatomi, fysiologi, sykdom prosesser, medisinsk vitenskap og prosedyrer, medisinsk instrumenter, farmakologi, laboratorium instrumenter, laboratorium testresultater, medisinsk referanse materiale teknikker og mange flere.

Tuesday, April 24, 2012

Hvis du velger høyre karriere

Hvordan velge en karriere for deg selv? Det er viktig å gå for en karriere som ikke er deres kall. Det er antall alternativer å velge mellom. Du kan gjøre en karriere i medisin, jus, arkitektur, finans, utformer, media og mange flere felt. Din karriere vil også bestemme hva du gjør for bedre del av din dag/natt, og enda viktigere i løpet av livet ditt. Det er derfor tilrådelig å velge en karriere som passer deg og dine forventninger fra livet.


Velg en jobb som du elsker, og du vil aldri måtte arbeide. Maxim dette gjelder selv i dag. Du kan velge en karriere suiting dine ferdigheter og Personlighetstype. Hvis farger og utførelser har inspirert deg siden lenge, en karriere i design som passer du helt fint. Gir vinger til din drøm ved å bli en pilot. Hvis du kan stå opp mot feil og en høyrøstet høyttaler, deretter venter en grad i lov deg. For elskere av ord er det karriere i media. Forskjellige mennesker har forskjellige motiver. Noen mennesker vil være berømte, og noen vil ha en karriere som gir kreative tilfredshet. Deretter er det andre som vil tjene menneskeheten og arbeid for edle formål. Tenk over hva er din motivasjon i livet, og følgelig velger en karriere.


Det finnes en rekke kreative karriere-alternativer du kan velge blant, for eksempel filmer, kunst, musikk og teater. Men du være forberedt på å arbeide hardt i noen karriere som du velger. Alle disse veier kan virke svært glamorøse, men sannheten er at mye hardt arbeid og utholdenhet går bak seg. I tilfelle du velger som en karriere, gjøre en realitet sjekk. Ikke angi harboring drømmer om øyeblikkelige berømmelse og suksess, siden alt dette kan ta tid. For gang suksess ikke retten du, kan kommer bli veldig tøff. De fleste av lidenskapelig skuespillerne i slike tilfeller fungerer den kveld Skift å gjøre sine endene møtes, og de går for auditions på dagtid.


Det er viktig å ikke få bogged ned av foreldrenes eller peer mens du velger en karriere Press. Det er også ganger når det er en viss bølge som tar økonomien ved svaie. I slike tider er det viktig å holde bakken og ikke få båret bort. Du bør ikke velge din karriere på grunnlag av slike faktorer. Alle disse påvirkninger kan resultere i at du får en karriere som kanskje ikke samtalen, eller det er ikke nok motiverende.

Monday, April 23, 2012

Hvilke kvaliteter må du har karrieren fremme?

Når det gjelder å forberede seg for en karriere folk ofte bruke ti er tusenvis av dollar på utdanning, klær og utvikling. Ennå når de kommer inn i jobben de finner ut at var ikke alt de trengte for å lykkes undervist dem i skolen. De "myke" ferdighetene er hva finne ut om du skal være valgt å gå videre i din karriere. Utrolig, ledere er ikke bare ute etter mengden arbeid, en person kan gjøre før den tilbyr en kampanje. Derfor slaving over papirene til sent timer om kvelden er ikke til å hjelpe deg. Ledere vil ha folk med substans og sosiale nåde. Her er hva du trenger å vite:


1.) Produktivitet er ikke alt. Selv om det er viktig å være produktive, er dette ikke hva skiller deg fra andre mennesker. En må være både produktiv og effektiv. Kontroller at du er nøyaktig i arbeidet med få feil.


2.) Lære å skrive. Mange ledere klage at ansatte ikke vet hvordan du skriver. Selv om folk er mer utdannet enn de var i siste kan ikke de fortsatt uttrykke seg i klart og konsist språk.


3.) Uttrykke dine meninger. En sikker måte å få "sidelined" er å være en sluttet mus i hvert møte. Det er nødvendig å snakke mening, selv om mange er uenige med logikken. Imidlertid ikke snakke med bare bli hørt eller motsi noen.


4.) Ikke bli involvert i folks personlige saker. En sikker måte å drepe din karriere er å engasjere seg i problemene med andre kolleger. Når de starter kranglet over triviell emner bare holde seg borte og ikke kommentere.


5.) Være en lagspiller. Å være en lagspiller betyr at du er villig til å arbeide med andre personer i begge en effektiv og samarbeidende måte. Ved å arbeide med andre kan du begynne å gjøre de nødvendige business-tilkoblingene.


6.) Volunteer for spesielle prosjekter. Volunteering_ for spesialprosjekt er viktig. Du ønsker ikke å overbelaste deg selv med arbeid, men det er viktig å ikke vike unna fra det heller. Ansatte som unngår arbeid er sannsynligvis være slippe taket i tider med økonomisk motgang.


7.) Ikke bli en suge opp. Ingen liker menn "Ja". Du vil sette deg på sjanser med andre arbeidere, og du vil senke din troverdighet som personen som vet hva han/hun snakker om.


Når jeg ble uteksaminert fra min MBA-program trodde jeg jeg skulle takle næringslivet. Til slutt vil jeg lært at min utdannelse var bare halvparten av hva jeg trengte. Den andre halvparten lå i den psykologiske måter å tenke. Ja-jeg var smart, motivert og arrogante. Ennå videre ikke jeg i min karriere på den måten jeg ville. Hver gang en kampanjen kom ble jeg "sidelined" for noen jeg selv var mindre verdig. Nå vet jeg at de myke ferdighetene er like viktig som vanskelig ferdigheter.

Saturday, April 21, 2012

CV - en presentasjon av dine ferdigheter

En CV er først og viktigste trinnet i prosessen med jobben søker. En CV består av en kort redegjørelse for din kompetanse og erfaring. Det er i utgangspunktet viser dine ferdigheter og erfaring. Hele ideen om en CV er å sette deg i lys at potensielle arbeidsgiver finner du perfekt for jobben.


En CV bør inneholde personlige opplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-ID og Fødselsdato. Pedagogisk detaljer er neste. En viktig ting du bør huske på, er å starte fra den nyeste informasjonen og deretter Flytt bakover. Start fra siste utdanning og nevne fagene studerte ved din college, skole, kurs, etc. På samme måte vil starte fra de nyeste ansvarsområdene du holder. Nevne jobb-profilen din og hva alt du har lært på jobben i stedet for bare å nevne stilling og arbeidsgiver. Det er ikke nødvendig å skrive nøyaktige datoer, en enkel omtale av månedene og årene er tilstrekkelig. Det er forskjellige formater som du kan arbeide med.


Kronologisk format inneholder en jobb ved jobb liste over din opplevelse. Det beviser effektiv for personer som har karriere bevegelse i retning oppover. Et annet format er funksjonell formatet der du markere viktige ferdigheter og kunnskap. Den utvider omfanget av folk som har vært skiftende jobber ofte, som de kan snakke om ansvarsområder, prosjekter og ferdigheter som er lært fra hver jobb. Du kan også bruke en kombinasjon av formatene kronologisk og funksjonelle. Slike en CV vil nevne opplevelsen jobb-av-jobben sammen med ferdigheter på hver jobb.


Det er visse faktorer du må huske på når du formulere din CV. CVen bør ideelt sett ikke gå utover mer enn 2 sider. Prøv å holde informasjonen så nøyaktige som mulig. Hvis du har noen 30 års erfaring, er det ikke nødvendig å verve alt sammen. Detaljene i de siste 10 årene av din karriere vil nok, og resten av informasjonen skal oppgis i en svært konsis måte. Bruke flere av handling verb som: overvåket, organisert, lært, bidro, etc. Nybakte studenter i bransjen kan markere sitt ansvar på college/skole nivå. Nevne ekstra-undervisningsplanen aktivitetene du har tatt del i. Du må også nevne dine prestasjoner. Vær nøye med å skreddersy gjøre din CV i henhold til kravene til arbeidsgiver. Bruke en Arial eller Times New Roman-skrift; ikke gå for svært dekorative skrifter. Skriv om ferdigheter som er relevante for jobben, gjør du passer korthet perfekt. Liste ut fem eller seks viktige attributter arbeidsgivere er ute etter, og forberede din CV i henhold til dette.


Det er viktig å format ser ut CVen siden du blir dømt for øvrig din CV. Du kan velge å utelate bestemte detaljer for eksempel hobbyer hvis de er helt urelaterte til yrkeslivet. Imidlertid Hvis du søker på en jobb for PR og din hobby gjør venner, er det fornuftig å ta den. Ikke gi grunner for å forlate jobben din gjeldende som den har en negativ innvirkning. La slike tøffe spørsmål til intervjuet. Det er lurt å informere dine referanser på forhånd, og overlate en kopi av din CV til dem. Sist men ikke minst; oppbevare ajourfører din CV regelmessig.

Friday, April 20, 2012

Tips For å administrere arbeidsplassen Stress

En av de beste måtene for å hindre eller håndtere arbeidsplassen stress er arbeide planlegging. Et planleggingsverktøy er en god investering for å forbedre deg selv i de fleste områder av livet, inkludert jobben. Du må forstå at det er ingenting som en svært rutinemessige arbeid som ikke krever noen planlegging. Troen på at det vil gå alene er galt. Selv aktiviteter som kan gjøres på en daglig basis kan bli bedre hvis det er god planlegging involvert. Overalt finnes det rom for forbedring, bedre metoder som er ennå å bli implementert, og problemer som må løses. Og for alt dette må skikkelig planlegging. La oss ta en titt på de ulike trinnene som er involvert i planlegging for en uke. Det er den beste måten å planlegge arbeid for en uke å opprettholde en planleggingsregnearket for søkefunksjoner. Nå, vennligst husk at dette er bortsett fra rutinemessige arbeid som er gjort i office.


Følgende trinn vil hjelpe deg å gjøre en planleggingsregnearket for søkefunksjoner.


Ta en ganske stor ark og dele den inn i antall arbeidsdager i office.


Kolonnen for hver dag bør videre inndelt i morgen og ettermiddag-økter.


Dele opp jobben som skal gjøres, og tilordne hver del til en opptatt person.


Bestemmer du deg på som en del av oppgaven som skal gjøres på hver dag, og på hvilken del av hverdagen.


Du kan sette et kors merke etterfulgt av bekymret personens initialer på denne delen av dagen som du foreslår å gjøre den bestemte delen av jobben.


På slutten av dagen, hvis jobben er gjort sette en sirkel rundt korset.


Hvis jobben ikke er gjort, bære over korset og legge det til neste dags kors.


På denne måten, kan på slutten av uken, du finne ut hvor mye av arbeidet ble gjort hver dag og påfølgende planer kan gjøres for følgende uker. På denne måten kan du planlegge for en uke eller en måned, avhengig av dine behov.


Mens du er utkastet planen og beregne utgifter, må du aldri glemme det faktum at tid betyr penger. Men din plan bør være realistisk også. Det er ingen skam i time ut en tidsplan som ville bety at du må bryte tilbake for å møte en frist for å fullføre oppgaven på første mulige dato. Og det er om planlegging.


Du kan få mer gratis planlegging ressurser ved å gjøre et søk på nettet.

Thursday, April 19, 2012

Fem Tips til Nailing din jobbintervju

Hvis du er som de fleste andre, glede du sannsynligvis ikke særlig jobbintervjuer. Med mindre du er klar vil et jobbintervju sikkert være blant de mest stressende tingene du har å gjøre i livet ditt. Er det noen tips som vil hjelpe? Selvfølgelig er det!


De fem tips nedenfor, hvis tatt til hjertet og handlet på, får du en fordel over ca 80% av alle jobbsøkere hvem gjør liten eller ingen forberedelse til samme jobb intervjuet. Som kan faktisk være det største tipset i seg selv- og et tema som kjøres gjennom alle fem tipsene nedenfor - forberedelse.


Jo mer du forberede seg på forhånd, jo mer sikker på du vil gå å intervjuet, og jo mer sikker på du vil vises under intervjuet.


Så, uten videre forsinkelser, her er de fem tipsene som vil sette deg foran konkurransen på din neste jobbintervju:


1. Har alle grunnleggende fakta om deg selv riktig rehearsed i tankene dine. Disse inkluderer utdanning, hobbyer, interesser og tidligere arbeidserfaring. Prøv å skråstille hva du sier om utdanning, dine interesser og roller som du har hatt i dine jobber til dato for å vise hvorfor du ville være en ideell kandidat for denne jobben.


Forsterke din jobbsøknad med reelle bevis av hva du har gjort i tidligere stillinger. Ikke bare gi en grunnleggende ett eller to ord beskrivelse av din rolle - forseggjort på den. Gi bestemte beskrivelser av enkeltaspekter av arbeidet du gjorde. Igjen, prøve å fremheve eksempler på oppgaver som du har utført, og som gjør du perfekt for jobben du har søkt på.


3. Kontroller at du viser entusiasme for jobben du er blir intervjuet for. Husk intervjuer leter etter noen de føler vil være ideell for rollen som annonseres. Hvis du kommer over som har svært liten interesse i posisjon, tror du at du vil bli tilbudt det? Kontroller at du gjør dine undersøkelser om selskapet tilbyr jobben og rollen som jobben selv slik at du gir et godt inntrykk av din kunnskap på intervjuet.


4. Før du kommer til intervju arbeidet ut hvilke ferdigheter og kvaliteter som du føler at du trenger å utføre jobben du er å søke og tenke på så mange gode eksempler som mulig av hvordan du har vist disse i ditt arbeid og privatliv hittil.


5. Gjør et forsøk med ditt utseende. Husk at første inntrykk er det eneste visninger intervjuer kommer til å ha av dere, så går alle ut for å gjøre disse første inntrykk antall. Tenke på hvilke typer tegn kvaliteter og personlighet kvaliteter du tror noen gode på jobben du har søkt på ville demonstrere, og prøve å komme over på intervjuet som har disse egenskapene.


OK, har det du ut... fem tips som vil sette deg foran de fleste av konkurrentene i noen jobbintervju. Være forberedt på, være enthused, ser bra ut, har kunnskapen du trenger, og være trygg... du lander jobben av dine drømmer på et blunk!

Wednesday, April 18, 2012

Hvordan skrive en engelsk CV

Viktig poeng når du skriver en engelsk CV


Hensikten med en engelsk CV er å selge deg selv: En engelsk CV er sett på som en mulighet til å selge deg selv og bør vi understreke dine ferdigheter, erfaringer og prestasjoner. Du bør inkludere suksesser og der det er mulig inkluderer fakta og tall for å støtte dine krav. IKKE Inkluder informasjon som er negativt.


Stave- og grammatikkontroll: Riktig stavemåte og grammatikk er av absolutt viktighet i en engelsk CV. arbeidsgivere vil ikke tolerere noen feil. Det er svært viktig at en native English speaker kontrollerer din CV før du sender det til en engelsk-talende arbeidsgiver.


CVwriting.net kan gi en staving og grammatikk kontroller og foreslå endringer i innholdet i din CV på linje med hva arbeidsgivere forvente.


Inneholder ikke et bilde: Mest engelsk arbeidsgivere liker ikke å se et bilde på CVEN og, faktisk, inkludert en kunne jobbe mot deg. Bare ta med et bilde hvis det er spesifikt angitt for en bestemt jobbsøknad.


Ferdighetene i engelsk: Dette er en svært viktig del av din CV og din profesjonelle karriere. Du må forklare din kunnskap av det engelske språket under 'Ferdigheter' overskriften. Beskriv kunnskapsnivå som ett av følgende:


· Tospråklige – du kan snakke engelsk, i tillegg til ditt morsmål
· Flytende – du har fullført relevant kunnskap om det engelske språket, både skriftlig og snakker.
· Relevant kunnskap-du har god praktisk kjennskap til engelsk for profesjonell formål.
· Conversational – du kan snakke tilstrekkelig på engelsk med god forståelse.


Engelsk CV-Format:


Navn, adresse, telefon og e-postadresse skal vises på toppen av din engelske CV. alltid bruk en stor bokstav på begynnelsen av et navn, inkludert navnet på en gate, by eller land. IKKE Legg CV eller Curriculum Vitae som en overskrift.


Din CV bør produseres på et tekstbehandlingsprogram, ikke hånd skrevet, og være tilgjengelig elektronisk kopi som en Word- eller PDF-fil. Hvis du skriver ut CVEN, bør du bruke god kvalitet papir.


En arbeidsgiver ville avsøke din CV i tretti sekunder som leter etter søkeord som er relevante for stilling som han prøver å fylle. Holde din CV kort og konsist slik at din positiv attributter skiller seg ut. CV-en din bør ikke mer enn to sider lang.


IKKE bruk initialer for firmanavn eller kvalifikasjoner, fordi dette kan være meningsløst å en engelsk arbeidsgiver. Alltid skrive ordene i sin helhet.


Overskrifter:


1. Profil: dette er en mulighet til å oppsummere dyktighet og erfaring du har beskrevet andre steder i CVEN. Det er den første delen av CV som arbeidsgiver vil lese. Det bør være bare ett eller to avsnitt lenge ellers leseren ikke kan gå på å lese resten av CVEN. Du bør også inkludere din karriere ambisjoner.


2. Prestasjoner: listen noen spesielle prestasjoner fra din karriere historie eller utdanning som gjør at du skiller seg ut fra andre kandidater. Vis ikke mer enn seks.


3. Karriere historie: dette er en svært viktig del av din CV. Det vanligste formatet for CV er skrevet i omvendt kronologisk rekkefølge. Start med din siste Sysselsetting og arbeide baklengs. Vise datoer mellom som du arbeidet for hver arbeidsgiver; navnet på arbeidsgiver, din posisjon og plasseringen der du arbeidet. Skrive en kort beskrivelse av selskapet, og beskriv deretter ditt ansvar inkludert fakta og tall så mye som mulig.


4. Ferdigheter: i en engelsk CV er det nødvendig å liste bestemte tekniske, professional eller andre ferdigheter atskilt fra din karriere-historie. En engelsk arbeidsgiver vil ikke nødvendigvis være kjent med ikke-engelske faglige kvalifikasjoner derfor må du forklare hver og en.


5. Utdanning: du må angi høyeste kvalifisering først, deretter der oppnådd, og deretter datoer. Kontroller at du forklare noen ikke-engelske kvalifikasjoner eller forsøke å sette norsk tilsvarer, f.eks Baccalaureate, tilsvarer svensk til høyere forlate sertifikat og A-nivåer. Ikke Inkluder karakterer med mindre de er spesielt imponerende.


6. Personopplysninger: er det ikke nødvendig å inkludere alle personlige opplysninger på en engelsk CV som dine ferdigheter og erfaring er av overordnet betydning. Men du må ta med din nasjonalitet, og det er vanlig å ta med dato av fødsel, for eksempel: 11 November 1967. Ikke Plasser din alder.


7. Interesser. Du trenger ikke å inkludere dine interesser på en engelsk CV, men de vil bidra til å gi arbeidsgiveren en avrundet bilde av deg som enkeltperson.


Signatur: Det er ikke nødvendig å registrere personlig CVEN engelsk.


E & O E - Copyright 2005 CVwriting.net

Tuesday, April 17, 2012

Hvordan du kan få et sertifikat for Private Pilot Medical

Hvis du vil lære å fly, må du ha et medisinsk FAA-sertifikat. Å anskaffe et medisinsk sertifikat er ikke så vanskelig. Du trenger ikke å få en medisinsk sertifikat før du kan begynne treningen. Det er bare nødvendig når du er klar til å fly fly-reiser – en merking som kommer raskere enn du kanskje tror. Du kan likevel å besøke legen tidlig i treningen Hvis du mistenker at et problem i å få sertifikatet. Det ville være bedre ikke å være overrasket over dagen før din første solo med en forsinkelse i prosessen.


Denne fysiske må bli utført av en FAA utpekt Aviation Medical sensor (AVN). Du kan be din Flight Instructor om hvordan du finner en AME kjær for deg, eller du kan ringe Aerospace medisinsk sertifisering delingen av FAA i Oklahoma City på (405) 954-4821. Hvis du er i god helse, bør du har ingen problem å få medisinske sertifikatet. På eksamen, du vil først bli bedt om å fylle ut en FAA program og medisinsk historikk-skjemaet. Legen vil deretter sjekk syn, hørsel, balanse, nese og hals, og lytte til din lunger. Til slutt, legen vil finne ut at du ikke har noen mental eller nevrologiske problemer som alkoholisme, epilepsi, psykose eller en alvorlig medisinsk tilstand som kronisk hjertesykdommer og diabetes mellitus.


Kostnaden for eksamen er ikke regulert av FAA, men normalt kan du forvente å betale mellom $75 og $100. Tredje klasse flyger medisinsk sertifikatet, nødvendig for et privat pilot sertifikat, er gyldige i tre år for søkere som er yngre enn 40, og to år for de 40 og eldre. På en Sidenotat, en andre klasse medisinsk er nødvendig for en kommersiell pilot, og en førsteklasses medisinsk er nødvendig for en flyselskapet transport pilot. Det er mulig å skaffe en andre eller første klasse medisinsk først, men dette anbefales ikke. Disse er mer i dybden medisinsk eksamener (som du ikke trenger). Det siste du vil skal skje er å søke om en førsteklasses medisinsk og medisinsk nektes. Hvis du er nektet et høyere sertifikat, kan du ikke få alle sertifikater. Så bare få det du trenger til å begynne med.


Hvis du tilfeldigvis har en uvanlig medisinsk tilstand (selv en alvorlig ettall); Det er fortsatt mulig for deg å få en privat pilot lisens. Men du deretter må en AME å diskutere dine valg (for eksempel, hvis du er fargeblind du kanskje ikke få tillatelse til å fly om natten, eller du kan måtte bære korrigerende linser Hvis din visjon er ikke stor.)


Medisinsk sertifikatet er også din pilot student-sertifikat som er gyldig for to år mens du arbeider mot en privat pilot sertifikat. Må du holde med sertifikatet. Alle som opptrer som pilot-i-kommandoen (PIC) av et fly må bære et oppdatert og aktuelt medisinsk sertifikat på hver flyreise.


En ting om medisinsk sertifikater; Kontroller at du bruker en AME som er anbefalt for deg. Jeg har hatt studenter som gikk til en ukjent lege som var stor på medisin, men visste praktisk talt ingenting om luftfart (selv om han ble sertifisert av FAA.) Deres papirene fikk virkelig messed opp og legen gjorde unødvendige og svært lange forsinkelser i prosessen. Igjen, få en anbefaling, noe som er bedre enn ingenting.

Monday, April 16, 2012

Sal kjedsomhet bort og holde din motivasjon på arbeidsplassen

Her er noen self help tips om hvordan å jage bort kjedsomhet og holde deg motivasjon på arbeidsplassen som forhåpentligvis vil øke din karriere suksess.


Aldri gjøre den samme aktiviteten for to lang, som vil drepe din motivasjon


Prøv å ta pauser hver halve time. Få og gå eller gjøre noen strekker oppgaver - bra for jobb-motivasjon


Prøv å veksle mellom to kjedelig aktiviteter. Dette vil redusere kjedsomhet i begge aktivitetene med 50%, og dermed øke motivasjon


Hvis du har noen andre med deg som gjør den samme jobben, prøve å bytte jobber med personen, det vil øke arbeid motivasjon for begge.


Snakke om din jobb å en sympatisk lytter som kan gi deg oppmuntring og dermed få til motivasjon


Det er motiverende å belønne deg selv når du har gjort en jobb vel


Hvis du har en uninteresting jobb igjen for å gjøre, kan du skrive det ned og pin den et sted i arbeidet stasjon slik at du kan se det, og stadig bli påminnet om det før du gjør den. Det er motiverende.


Prøv å gjøre arbeidsmiljøet mer attraktivt ved å feste opp noen motiverende ord eller noen hyggelig veggen plakater, fortrinnsvis noe som gjør deg smile. De 'Dennis True' postere er virkelig flott for din motivasjon for jobben.


Hvis du er tillatt, kan du prøve å spille noen dempet musikk mens du arbeider. Dette kan øke din jobb motivasjon


Skrive ned en liste over ikke-så-interessant jobboppgaver som du har gjort, og heng det opp. Det forteller bare deg at hvis du har gjort det før, så du kan sikkert gjøre det igjen.


Hvis det er mulig, holde en liten potteplante nær arbeidet stasjon; se den vokse er en fantastisk kilde til inspirasjon og motivasjon.


Relaxment kan gjøre deg mer motivert for arbeidet ditt, ta tid til å slappe av, bare lene seg tilbake og Lukk øynene og nynne en favoritt melodi for et minutt eller to. Men ikke faller sover!


De fleste av poengene for økende jobb motivasjon nevnt ovenfor er selv forklarende, men jeg ønsker å utdype ett poeng og det er belønne deg selv! Dette er en taktikk som jeg har funnet for å arbeide underverk med meg når det gjelder motivasjon på jobb. Hvis du er ferdig med å gjøre en jobb, har du hver høyre og grunn til å belønne deg selv. Hvis oppgaven var involvert en kjedelig én eller én som alle mer en tidsfrist.


Belønningen har ikke å være noen store ting. Det kan være noe sånt som spandere på deg selv på en god middag i en favoritt restaurant, eller det kan være en enkel sjokolade bar Hvis du har en søt tann. Men hvis du er en vekt watcher det ville være best hvis du kan kjøpe deg noe materiale som ikke bare gå ned strupen. Hvis det er noe som kan vises i arbeidet stasjon, og det er alt bedre. Mange slike søte (men det er praktisk talt ubrukelig) baubles er tilgjengelig i de fleste gavebutikker.

Sunday, April 15, 2012

Nyttår karriere

Vurdere Maslows hierarki av behov--når kravene for mat og husly er tatt vare på, du søker intellektuelle stimulering. På Maslows pyramide, før du har funnet indre fred et sted nær toppen av pyramiden, bør du spørre spørsmålet, hvordan er denne jobben hjalp meg forhånd min karriere?


En enkel måte å måle dette er å se på CVen. Du kan oppdatere den å gjenspeile hvor du er i dag. Deretter identifisere hva du har oppnådd i de siste 12 månedene som gjorde deg mer effektive, mer interessant eller mer salgbar. Har du 10 års erfaring, eller ett års erfaring gjentas 10 ganger? Velg hver ny ferdighet eller gjennomføring at du ikke kunne kreve et år siden.


En undersøkelse utført av Gail Kasper, LLC, en ledende snakker og coaching selskapet, fant at amerikanerne ikke tar sin framtid alvorlig. Spesielt, har ikke 51% av de undersøkte Nyttårsdag oppløsninger. Av dem hvem gjøre, har ikke 79% en plan for å nå dem.


Ifølge Institutt for Arbeiderpartiet, er over 400 000 arbeidsledige enkeltpersoner ikke aktivt søker sysselsetting fordi de føler at det er ingen jobber som er tilgjengelige for dem. Med høy arbeidsledighet, jobb-søkende må holde kursen, har en game plan og maksimere deres muligheter eller de vil finne seg blant de 91% av amerikanere som ikke vil være å oppnå sine mål i det nye året.


Undersøkelsen, fullført av en tilfeldig gruppe av 104 voksne, også bedt om respondentene å identifisere det største problemet kunne hindre dem fra å oppnå sine Nyttårsdag oppløsninger eller mål. De topp 3 grunnene identifisert var:


1. Procrastinating 33 %
2. Mangel på disiplin 24 %
3. Ingen spillet plan 19 %


Interessant nok, følte 10% av enkeltpersoner det største problemet hindrer dem fra å oppnå sine Nyttårsdag oppløsninger eller mål var "gjør det" alene.


Copyright © ved Collins pedagogisk, LLC.

Saturday, April 14, 2012

Intervju skjevhet: Å overvinne de stille styrkene jobber mot deg

Din jobbintervju er i morgen. Du vet at ditt utseende vil saken, slik at du polsk skoene dine og børste håret. Du realisere din intervjuer vil ha din CV i hånden, så har du kommet forberedt på å forklare hvert minutt detalj inkludert på den. Du har selv gjort praksis intervjuer og forberedt ditt svar på alle spørsmålene knep. er du klar? ikke ennå.


Det er fortsatt en enkelt type forberedelse du bør gjøre som kan gjøre eller knekke intervju-vite hvordan du håndtere mulige biases av intervjueren. Du trenger denne kunnskapen på grunn av en enkel virkelighet; intervjuene er subjektive, uansett hvor mange objektive indikatorer er innført. Under intervjuet kan bli menneskelige, og alle bærer med seg noen forutsetninger om ulike typer mennesker. Til tross for det som kan være gyldig forsøk på å forlate disse forutsetningene i prosessen, selv de mest inderlige intervjuer kan være å la noen av disse biases make their way into beslutningsprosessen. Den beste kandidaten for en jobb er mang en gang sendt i intervjuprosessen grunn av skjevhet. Du ønsker ikke å være en av dem.


Du sannsynligvis ikke til å kunne endre selve bias i korte varigheten av intervjuet, og du vil kanskje ikke kunne gjenkjenne det med så mye annet går. Du kan imidlertid øke sjansene for at intervjuer ikke gjelder deres biases eller forutsetninger mot deg. Dette betyr forbereder mulig biases av intervjueren før du støte ham/henne. Du må derfor gjenkjenne de mest sannsynlig biases har mot deg og forberede seg til å ta opp disse biases i intervjuer å minimere deres innflytelse.


Å påpeke fortegning


Mange folk tror biases surround synlige forskjeller som mennesker har, som rase, kjønn eller utseende. Dette er sant. Men biases kjøres vanligvis mye dypere og forutsetninger er gjort om en rekke andre potensielle forskjeller du kan ha med din intervjuer. Intervjueren kan ubevisst gjør antakelser om deg basert på måten du snakker, din alder eller noen av bakgrunnsinformasjonen du har oppført på din CV.


For å finne ut noen av biases at kan overflaten, kan du gi noen trodde på kommentarene som folk har gjort for deg i det siste som overrasket deg. Har folk trodde du var mye yngre eller eldre enn du egentlig er? Har de antok at du var mindre intelligent grunn av din aksent? Har du blitt merket på grunn av måten du kle? Har folk vært overrasket over å lære noe særlig om deg? Lag en liste over noen av disse forutsetninger eller hindringer som kan hemme på intervjuer fra å se deg som den beste kandidaten.


Bruke vennene dine til å legge til din erindring. Spør dem hva førsteinntrykk av du var. Kolleger fra fortiden er spesielt verdifull siden de vet at du i en atmosfære av arbeid og arbeide antrekk. Hvis du har venner lese gjennom din CV og lage en liste over fem setninger som de ville gjøre om deg basert på din CV. Be dem om å begrense deres svar til informasjon på CVen og forklare dine mål i øvelse, slik at du få ærlige svar. Du kan kombinere disse setningene med de folk har gjort om deg i siste, og holde en liste hendig med alle disse forutsetningene.


Teknikken Inundation informasjon


Når du får en følelse for du gjør inntrykk og biases folk kan ha mot deg, sørg for at du adressere dem. Du bør fortsatt være fokusert på å vise hvorfor du er en kvalifisert kandidat til jobben. Derfor, samtidig som den gir overbevisende svar på spørsmål til intervjueren, Mette svarene dine med informasjon som vil også angre biases. Her er noen forslag:


1. Samsvarer med sin tale og atferd. Det er generelt en god idé å matche din intervjuere i sin tale og virkemåtene for etikette formål. Hvis intervjueren formell i sin tale, skal du også. Hvis de sitt med strak, slouch ikke. Dette vil bidra til å redusere forutsetninger som de gjør om deg basert på forskjeller de oppfatter de har fra deg.


2. Erkjenner & snurre den. Hvis du kan fornemme en skjevhet, ikke vær redd for å ta opp hva det er du tror blir holdt mot deg. Hvis du har en aksent, forklare hva du gjøre for å gjøre deg forstått. Hvis du er ung, Legg merke til det, men også forklare hva din alder legger til og fokusere mer på opplevelser du har hatt på, som gjør at du er verdig av plasseringen. Hvis du er en kvinne som arbeider i et mannsdominerte yrke, forklarer hva du kan legge til posisjonen veldig spesielt fordi du er kvinne. Gjør et poeng å vise verdien av aspektet i spørsmålet.


3. Finn en tilkobling. Når du får sjansen til å stille dine egne spørsmål på slutten av intervjuet, arbeide for å opprette en tilkobling til din intervjuer. Spør dem hva de liker om det aktuelle selskapet og kommunisere din evne til å forholde seg til noen av de egenskaper som han eller hun identifiserer. Gjør et poeng av smilende og prøver å være vennlig. En åpen, kommunikative stil fra din side er nyttig for å løse eventuelle negative biases vedkommende ubevisst skal holde mot deg.


4. Kommunisere potensialet ditt Bridge bygningen. En kandidat til en vellykket jobb er ikke bare noen som kan gjøre jobben, men noen som kan arbeide i organisasjonen er kultur og kunne gjøre jobben godt i det lange løp. Intervjuere med biases kan anta at du ikke vil passer godt inn i organisasjonens kultur på grunn av forskjeller. Kommunisere din evne til å arbeide med forskjellige personer, tror fra forskjellige perspektiver, og være åpent sinn. Gi eksempler. Spør om bedriftskultur og snakke om din evne til å arbeide med og forholde seg til forskjellige personer.


5. Gjør det en styrke. Har du hatt å håndtere dette noen som har vært partisk før på grunn av noe om hvordan du er? Bruk erfaringen for å vise din intervjuer hvordan du overvant vellykket en problemer. Understreke læring og vekst du opplevd resultatet. Dette kan hjelpe intervjueren gjenkjenne at deres egen bevisstløs skjevhet er påvirket deres visninger. Kontroller at du ikke antyde på noen måte at din intervjuer er forutinntatt. Din jobb i intervjuet er å vise at du er en høyt kvalifisert person utstyrt for å gjøre jobben som du bruker. Critiquing din intervjuer er ikke et skritt i riktig retning.


6. Anta at du er den beste personen til stillingen. Har du lagt merke til at det er mye vanskeligere å sitt med strak når du føler seg ned i Dumper? Fleste vise sine følelser i én måte, eller en annen, og vender en partisk intervjuer er sannsynlig å hisse noen alvorlige følelser av sinne, frustrasjon, ødeleggelsen eller tap. Det er viktig å presse gjennom disse følelsene under intervjuet slik at det ikke påvirke din demeanor under resten av intervjuet. Du kan bestemme senere om du vil jobbe for selskapet intervjuer representerer.


7. Gjør det en vane. Endelig komme inn i vanen med å bygge bias prep i intervju-prep. Bygge disse teknikkene i svar og praksis si dem slik at du er komfortabel i intervjuet. Har en venn som rollespill partisk intervjuet. Gjøre det realistisk. Hvordan vil du møte denne situasjonen i praksis?


Intervju skjevhet finnes, men det trenger ikke påvirke ditt potensial til å bli ansatt. Bruke disse teknikkene til å øke muligheten for å få hyret basert på kvalifikasjoner og motivasjon i stedet for å være utelukket på grunn av intervjuer skjevhet.

Friday, April 13, 2012

Career Advice: Den viktigste kvelden i uken

The reporter spurte en rutinemessig spørsmål å begynne sitt intervju med et internasjonalt anerkjente markedsføringssjef. Han fikk en overraskende svar i retur.


"Hva du attributtet din svært vellykket karriere?" spurde.


"Søndag netter," kom svaret.


"Netter søndag? Jeg forstår ikke hva du mener."


"Det er bare sunn fornuft, når du slutter for å tenke på det," forklarte executive.


"Jeg jobber hardt hver uke fra tidlig mandag morgen før sen fredag ettermiddag. Fra fredag kveld jeg ta vare på personlige ting til rundt midten av ettermiddagen søndag, og jeg spille hardt. Jeg lade opp mitt sinn og kropp.


"Da jeg vind ned det å spille, og vie søndag kveld til forbereder arbeidsuken fremover. Jeg spiser en tidlig, fornuftig middag. Jeg gå gjennom forrige uke-min seire og min tap. Deretter går jeg gjennom Min koffert, lese alt som bærer på de kommende fem dagene. Jeg konsentrere seg om hva jeg vil oppnå i løpet av uken. Jeg opprette min plan for spillet. Jeg satt spesifikke mål. Jeg skriver ut en sjekkliste med prioriteter for meg selv. Jeg forberede den samme slags listen min sekretær. Jeg skrive ulike "behage gjøre" memoer for min sekretær.


"Jeg har tenkt selv min garderobe for uken og jeg polsk skoene mine. Det kan høres litt rart. Men ikke ler. Jeg ønsker bare ikke noe å distrahere meg fra viktige ting jeg ønsker å oppnå.


"Jeg må jeg lese søndag aviser og minst skumlese høydepunktene av ukentlige nyheter-blader. Jeg vet at noe vil komme opp om aktuelle hendelser i løpet av uken, og jeg kan ikke si å være fanget mumlende og endre emnet.


"Til slutt, jeg går til sengs, visualisere hva jeg skal gjøre i løpet av uken. Jeg får en god natts søvn.


"Når jeg gå inn på kontoret på mandag morgen, jeg allerede foran spillet."


I et nøtteskall, snakket denne achiever om enkle planlegging og forberedelser for å gjøre best av hans tid, sin energi – alle sine ressurser.


Denne ideen sunn fornuft synes så opplagt som nesen på ansiktet. Men det er svært mange mennesker som ikke handle på den. Dette oppretter ikke en reell mulighet for dem som er dedikert til å bygge en vinnende karriere?

Thursday, April 12, 2012

Career Advice: Karriere suksess krever administrasjon av endring

Endringen er bestemt og konstant. Benjamin Franklin ville ha blitt lurt til å legge til "endre" i sin adage at "død og avgifter er de eneste certainties av livet."


Vi er inundated hver dag med nye relasjoner, nye måter å gjøre ting, nye forventninger og ny informasjon. Summen av all kunnskap dobles hvert femte år. Det har blitt anslått at 75 prosent av alle gjeldende arbeidstakere må omskolering av år 2010; dagens high school nyutdannede må være forberedt på å endre jobber eller karriere minst 10 ganger i deres levetid.


Måten hver enkelt av oss håndterer endring bærer en direkte sammenheng med vår karriere suksess.


Vi kan motstå endre-Nekt dens eksistens, fortsette å gjøre ting i samme gamle måter, fordi det er måten vi alltid har gjort dem. Så vi vil bli begravet med andre relikviene til tidligere gjort på av hva forfatteren Alvin Toffler kalt, "Fremtidige sjokk".


Vi kan bare godta endring og gå sammen med verden det produserer for oss. Hvis så, vi vil danse på velger cue til å finjustere hva fiddler å spille.


BLI ET MIDDEL TIL ENDRING


Eller vi kan gjenkjenne at endring er uunngåelig og omfavne det. Vi kan bli agenter endringsprosesser, så vi har en hånd i å forme miljøet som vi lever og å bestemme vår egen suksess.


Alternativet er åpenbare: være innhold å fortsette med gamle og velkjente, å godta ideen om at komfort av et kjent miljø er verdt å bli liggende igjen som verden marches on.


For å kunne leve med endring, må vi innse at suksess er aldri endelig oppnådd. Fjellklatrere har en sier, "du erobre aldri et fjell. Du står på toppmøtet i en liten stund, og vinden blåser overføringene unna."


Peter Drucker, sjef management guru, erklærer, "... suksess alltid betyr organisere for oppgivelse av hva har allerede blitt oppnådd. Det er ikke vanskeligere utfordring."


Dette betyr å prøve nye og ukjente ideer, utestet bakken, utenkelig tanker. Det er ubehagelig, men alltid spennende territorium. Men det kan være farlig. Men liker det eller ikke, det er der gull er å finne.


Machiavelli skrev i The Prince i tidlig 1500's: "Det er ingenting mer vanskelig å ta i hånden, mer farefulle å gjennomføre eller mer usikker i sin suksess, enn å ta ledelsen i innføringen av en ny ordre av ting, fordi nyskaper har for fiender alle de som har gjort godt under den gamle betingelser og lunken forsvarere i de som kan gjøre godt under det nye."


George Bernard Shaw skrev: "fremgangen er umulig uten endring; og de som ikke kan endre deres sinn kan ikke endre noe."


Å være en agent med endring og en mottaker krever fleksibilitet og fantasi, samt mot.


ENDRE OG TVETYDIGHET ER HANDMAIDENS


Men mest av alt, å ha fremgang i en skiftende miljøet krever at vi skal kunne trives i tvetydighet, fordi usikkerhet er konstant handmaiden av endring.
Endre og tvetydighet gå mot korn av menneskets natur; mange folk ikke kan bare tolerere denne betingelsen. De ønsker alt i orden og klar svar Hvis du har alle spørsmål. Dessverre, som er ikke innholdet i organisasjoner i forandring.


Vellykket careerists vil gjenkjenne denne sannheten og se at usikkerhet tilbyr muligheten for svar og for lederskap. Sikker i sine evner og fremtiden, de vil gripe øyeblikket.


Ingen har noensinne sagt det ville være enkelt. Men sunn fornuft forteller oss at vi har ikke noe valg om det faktum at endringen – i en stadig økende tempo – er en sikker bet. Vi vet også at med mindre vi kan endre oss selv og få til endring i organisasjonen der vi bor og arbeider kan det være noen fremgang.

Wednesday, April 11, 2012

Å bli en kvalifisert kjøring instruktør I Storbritannia

Å bli en godkjent kjøring instruktør (ADI) krever en betydelig forpliktelse av din tid, innsats og penger. Det er viktig at du ikke gjør dette engasjementet uten svært nøye overveielse av hva din trening-etablering tilbyr deg.


Følgende merknader omriss kravene for å bli en ADI og summeres fra Driving standarder Agency heftet ADI14 'Din veien til å bli en godkjent kjøring instruktør'. Du blir anbefalt å lese dette heftet grundig før du forplikter deg til et kurs med noen opplæring etablering.


Rett til å bli en instruktør


Ikke alle kan søke om å bli en ADI. Å gjøre så du må oppfylle følgende krav;


• Du må holde en fullstendig og ubegrenset UK eller europeiske Union (EU) området (EØS) ubegrenset drivende lisens


• Du må ha holdt denne lisensen for totalt fire av de siste seks årene før til å skrive journalen etter å ha kvalifisert.


• Du ikke må ha vært diskvalifisert fra å kjøre når som helst i de fire årene før til å skrive journalen.


• Du må være en passform og riktig person å ha ditt navn som er angitt i journalen. Alle motoring og ikke-bilkjøring overbevisning vil bli tatt i betraktning.


• Du må passere registrere kvalifiserende eksamen og betaler du riktige avgifter.
Forutsetninger


Ingen formell Akademiske kvalifikasjoner er nødvendig for å bli en drivende instruktør, men enkeltpersoner må registreres med kjøring standarder Agency (DSA) som en godkjent kjøring instruktør (ADI) eller lisensiert trainee for bil instruksjon. Minimumsalderen er 21.


Før du starter opplæring må de:


• har holdt en full UK eller kjører lisens for fire av de siste seks årene Nord-Irland


• ikke har vært diskvalifisert fra å kjøre når som helst i løpet av de siste fire årene


• være en passform og riktig person - alle overbevisning, inkludert bilkjøring overbevisning vil bli tatt hensyn


• bestå ADI kvalifiserende eksamen.

Tuesday, April 10, 2012

Hvordan du starter din stemme Over karriere, del 1

Hvis du har noen gang blitt sa at du har en fantastisk stemme, så kan du har tenkt på å gjøre bruk av det store stemmen på en profesjonell måte som sanger, hallomann eller som en stemme over talent. Voice over, eller legge til stemmen din i reklame og innspilte meldinger, kan være en meget lukrative-feltet for en trenet talent. Hvis du ønsker å få opplæringen som er nødvendig for å lykkes som en stemme over talent så er her noen ting som må gjøres.


Men først før jeg gir trinnvise instruksjoner til en karriere i stemme, Husk en ting: alle slag av stemmene er nødvendig i kommersielle verden: lav stemmer, whiny stemmer, grusete stemmer, flat stemmer og selv gjennomsnittlig stemmer. Så, selv om du ikke har en klassisk "god stemme" kan du angi feltet hvis du har vilje. Her er hva du bør gjøre.


1. Ta fungerende klasser:


Ja, ta fungerende klasser, hvis du er i en storby. Finne et kurs og registrere i den. Hvorfor fungerende klasser? Du trenger å vite hvordan du oppretter tegn som "snakker" i en kommersiell. Bare å ta en animasjon klassen vil ikke gjøre det. Du må starte prosessen organisk. Det er ikke om stemmen, men det handler om hensikten under stemme som figurer stemmen.


2. Ta en stemme Over klasse


Etter at du har åpnet deg selv opp for tre måneder i en klasse handle, tid til å flytte inn i detaljene med en stemme over klasse. I La er den beste ressursen http://www.voiceoverresourceguide.com. Det viser alle studioene, i tillegg til alle klassene i La På toppen er http://www.voicecaster.com og http://www.kalmenson.com.


3. Begynne å trene hjemme


I tillegg til klassen, lytte til alle og enhver kommersielle på TV og radio. Etterligne dem. Plukke opp magasiner og lest høyt annonseteksten som om den var en kommersiell. Bli så vant til din stemme at stillhet lyder galt.


4. Finn din nisje


Når du har fått et håndtak på instrumentet - stemmen din - du trenger å vite hva omådet er, og av foreningen, hva markedet er. Er du stilig BMW stemme, New hamburger fyren, Don Pardo spillet Vis vert? Du kan være alle tre og mer. Å vite alt som du kan gjøre vil hjelpe deg med tillit og retning når markedsføre deg selv.


Så, starter du studerer, oppbevare praktiserer og prøve å finne ut hvor din stemme ville passe på best.


I neste artikkel vil jeg diskutere hvordan komme demo-hjul klar og gjort, hvordan finne en agent, og hvordan å bestille jobben.

Monday, April 9, 2012

Opprette videospill som moro-karriere

Liker du videospill? Du slå videospill etter å ha spilt en gang? Føler du at spillene er altfor lett? Vel, det høres ut som du har en lidenskap for disse ting, så du bør gå der ditt hjerte fører deg.


Hvis du på punktet der du tenker om din karriere, foreslår jeg at du gjør hva du liker å gjøre. Du bør vurdere en annerledes kurs av handlingen: majoring i noe du virkelig nyte... noe du kan gjøre i timevis uten følelse som du arbeider i det hele tatt. Og hvis du er som mange andre, denne 'noe' ville spille videospill.


Det er rett! Du kan faktisk få en jobb å skape og/eller spille videospill. Nedenfor er en liste over noen av yrkene som er tilgjengelig for de med en grad i videospill.


1) Video spill programmerer


Gameinformer magasin nevner at, videospill programmerere er "hjertet og sjelen" av industrien. De er som er ansvarlig for å opprette koden nødvendig for å få videospill skal fungere. Og i motsetning til det mange tror, ikke alltid jobben enkel. Spill programmering ofte innebærer å skape komplekse funksjoner og algoritmer ofte ganger mer utfordrende enn programmer som er opprettet i Corporate America.


Faktisk spillet programmering er ikke kanskje riktig kurs for alle søker en spill-karriere, men hvis du var beslutter å gå inn i feltet datamaskin likevel, hvilken jobb ville være morsommere... koding neste Halo, eller arbeide på en kjedelig, summing-trommelen stykke programvare ikke navnet?


2) Spill-Tester


Som betatester spill er det en posisjon der du virkelig ville få betalt for å spille videospill. I henhold til gjeldende spillet testingsverktøyet Doug D. fra Electronic Arts, han si som betatester spill du ville "gå over forskjellige komponenter av et spill og se etter ting som bare ikke gir mening." Du ville også "bryte spillet," betyr at du ville "gjøre en normal bruker ville gjøre og tilfeldigvis se noe gå galt."


Doug Powell videre legger til at videospill testing er et bra sted å starte for unge mennesker som ønsker å "bryte inn i bransjen." For å få slik er en posisjon i det best å ha en "lidenskap for spill" og noen utdanning. Doug anbefaler en grad, eller noen form for et høyere utdanning.


3) Videospill Animator


Animatører er ansvarlig for å koordinere bevegelsen av videospill tegn. Å utføre, krever mer enn å trekke noe på et stykke papir, som i henhold til Alex Jones, en etablert spillet animator, oppstår etter en rekke "idédugnad, chilling, spiller, planlegging og testing" med programmerer. Men når opptatt arbeid er gjort, spill-animator vil endelig få en sjanse til å gjøre hva han eller hun gjør best... animere. Alex Drouin sier han likte best om hans jobb var "å kunne komme det sent i morgen, sitte bak hans computer, sette på en flott CD, og deretter opprette sprø animasjon som vil ende opp i et spill som vil bli sett over hele verden av spillere." Med en grad i spill, det er sikkert mulig!


4) Sound Designer


Lyd designere er ansvarlig for å lage musikk og lydeffekter av videospill. Spill musikk er opprettet, enten fra digitale kilder eller virkelige stimulering. Ettersom bli mer avansert for videospill-konsoller, favorisere mange lyd designere sistnevnte når du bestemmer om hvilken type musikk de ønsker i spillene de arbeider på. Oppretting av passende lydeffekter, på den annen side, krever noen ganger mer kreative eksperimentering.


Skal lykkes til å designe spill lyder er det best å: 1) har en interesse i både musikk og lyd, 2) har kunnskaper om opptaksutstyr og 3) være kjent med typer musikk og lyd som brukes i dagens mest populære videospill. En spill-grad vil bidra til å utvikle disse talenter og ferdigheter.


5) Spilldesigner


Spill designere er ansvarlig for å lage opplevelsen av et bestemt spill. Charles Perry, en spill-designer, summerer det ved å si "hovedoppgaver av designer er å sikre at spillet er gøy."


Wells videre legger til at spillet designere er ansvarlig for makro og mikro nivå design. Makro nivå design innebærer "å finne ut kjernen mekanikerne av spillet; rekke nivå ser, power-ups, etc." Mikro-design omfatter utvikling av den "faktiske nivåer og øyeblikk til øyeblikk gameplay innenfor de nivåer... fiender, objektene og bestemte måten du støter på disse fiender og objekter."


God spillet designere bør åpenbart har en interesse i videospill sammen med noen tegningen og programmering ferdigheter.

Sunday, April 8, 2012

Ta av med Flight trening skoler

Lære å Fly


Flight trening skoler gi mange mennesker med sjansen til å realisere sine drømmer for å fly. Uansett om du er interessert i en karriere som en pilot flyselskap, eller bare håper å forfølge flying som rekreasjonsbruken hobby, flight trening skoler er første skritt på reisen. Fra begynnelse leksjoner på bakken, til i opplæring flygning og første solo flyturen, flight trening kan gi deg ferdighetene som trengs for å mestre kunsten å fly. Hvis du har alltid yearned å ta av i vill blue yonder, kan du vurdere å melde deg på en av de mange tilgjengelige flight trening skolene over hele landet.


Å få en Pilot-lisens


Akkurat som med biler, må du være lisensiert til å fly et fly. Pilot's lisens vil i tillegg angi hvilken flytype du tillates å fly. Mange flight trening skoler vil hjelpe deg å sikre en pilot lisens og viderekobler deg mot høyre fly for målene dine. Kravene for å få en lisens angis av FAA. Ligner på en drivende eksamen, hvordan du skaffer en pilot lisens krever tar en skriftlig eksamen og å ta en test flight med en FAA sensor. I tillegg må du vil logge mellom 30 og 40 timer flyturen tid før du tar din eksamen. Flight trening skoler vil gi all informasjon og flygende erfaring du må passere din eksamen.


Hva du kan forvente fra Flight trening skoler


Flight trening skoler er vanligvis plassert på mindre flyplasser som ligger over hele landet. Begge bakken trening og flytur kreves for å bestå eksamen FAA, og de fleste flight skolene har fasiliteter å gi begge typer trening. Du kan forvente å lære alle disse på flyturen trening skoler:


* Prinsippene for flyturen – grunnleggende aerodynamikk og fysikk som knyttet til hvordan fly er i stand til å fly.


* Flight forskrifter – FAA mandated regler og lover som gjelder alle aspekter av flyturen.


* Meteorologi – hvordan Været mønster påvirker muligheten til å fly og flying under vanskelige forhold.


* Navigasjon – hvordan skal utføres fagmessig et kurs ved hjelp av kontrollene for fly og utstyr


* Radio kommunikasjon – når og hvordan du bruker Innenbords kommunikasjonen systemer å kontakte air flyplassene for trafikk-kontroll og mål.


* Flight instrumenter – bruken og trenger for instrumenter på kontrollpanelet.


* Menneskelige faktorer – hvordan pilot feil og rettelse bidrar til sikkerheten for flight


Forutsetninger for Flight trening skoler


Mens flying er absolutt en exhilarating erfaring, kan flight trening skoler være et dyrt trekk. Mange programmer for flyturen gir deg muligheten til å ta en første fly for et lite gebyr før du forplikter deg til programmet for å sikre at du er egnet for fly. Flere ting du bør vurdere før du registrerer deg for flyturen trening skoler inkluderer å få en medisinsk sertifikat luftfart og lære så mye som mulig om pilottjenester ved implementering uten faktisk å fly et fly. Det er noen verdifulle ressurser som CD-treningsprogrammer og manualer som kan hjelpe deg både før og under flyturen trening.

Saturday, April 7, 2012

Hvordan du bruker nettet for å klatre mye raskere opp firmanettverket stigen

Selv om du vil finne rikelig med vekt på måten et selskap markeder seg selv og sin ' tjenester, svært lite oppmerksomhet er vanligvis gitt til enkeltpersoner og hvordan du best kan de markedsføre seg selv. Virkeligheten på bakken er at god personlig markedsføring har blitt kritiske i en stadig mer konkurransedyktig og krympende jobber markedet.


I dag, noen profesjonell mann eller kvinne som ikke nøye markedsfører seg selv og sine ferdigheter til potensielle arbeidsgivere, og med jevne mellomrom, er å be om problemer. Det spiller ingen rolle hvor god de kan være på hva de gjør. Før eller senere layoffs og nedbemanning eller noen andre onde vil fange opp med dem, og de vil finne seg i kulden, og uten en jobb.


En av de mest verdifulle verktøyene som noen enkeltperson kan bruke til å markedsføre seg selv og sine ferdigheter og erfaring er selvfølgelig World Wide Web.


Hvordan du klarer å markedsføre deg selv å jobber marked på nettet


Det gjør mye sans for enhver person å sette å bruke makt, og nå av World Wide Web å markedsføre seg selv eller henne selv omfattende. Markedsføring gjør en person bør ikke være så åpenbar eller direkte. Spesielt når de allerede er ansatt eller annet sted fordi dette kan tjene til å ikke bare opprørt deres nåværende arbeidsgiver eller sjefen, men kan også gi andre inntrykk av at personen er ikke nok lojale eller fokusert på å utvikle sin karriere, men er bare ute etter en større betaling sjekk. Det er et par ting som kan drepe en karriere som fledging så raskt som denne typen bilde.


Hva du trenger er en slags nyhetstjeneste av hva du er opp til og interessante ting som du er for tiden gjør, eller er involvert med. Du kan for eksempel starte et web-område for å informere og holde kontakten med tidligere kolleger og kollegaer. Et slikt nettsted er bundet skal inneholde positive kommentarer fra jevnaldrende som kan være en kraftig markedsføring våpen å plassere deg i en svært gunstig posisjon for når noen potensielle arbeidsgiver vil ha en åpning som de vil fylle.


Så er det det faktum at kolleger fra tidligere arbeid kan være ekstremt nyttige kontakter for å ha på arbeidsmarkedet. De er i din bransje, og vil være først til å høre om åpninger og nye muligheter, som de blir tilgjengelige. Siden de kjenner du og dine evner godt, og takket være det faktum at du har forsikret deg om at de aldri glemmer du ved hjelp av webområdet ditt for å holde kontakten, vil du bokstavelig talt transformere potensielle kunder i arbeidsmarkedet, overnatting.


Nettsteder og Web Hosting er en kostnad og gratis områdene ser fryktelig


En legitim bekymring når du bruker strategi som vi har antydet i denne artikkelen, er tid og utgifter kreves opprettholde et fullverdig webområde. Minst en som har slags kvalitet som vil forbedre bildet.


Men dette bør ikke være et problem hvis du vet hvor du skal lete. Vi har faktisk noen gratis nettsteder på nettet i dag som ikke ser ut gratis nettsteder i det hele tatt. Og dessuten de tillater deg å bygge en flott og imponerende bildegallerier selv om ditt teknisk kunnskap på å bygge nettsteder er nær null. Ett bestemt område vil i tillegg gjør det mulig for deg å lett og automatisk sende ut beskjeder hver gang du gjør et nytt innlegg.


Et slikt område ville være det perfekte stedet å starte i ditt forsøk på å børste opp personlige bedrifts-imaget for større ting framover.

Friday, April 6, 2012

Så, noen mennesker ikke faktisk Skriv deres egen CVer?

Dette er sannsynligvis de vanligste spørsmål som jeg får når jeg møter mennesker som ikke tidligere har brukt en sertifisert profesjonell CV skribent. De er forbauset over at det er faktisk en tjeneste som kan hjelpe dem med å skrive deres CVer. Det er den enkleste måten å besvare dette spørsmålet ved å fortelle du det jeg oppdaget når jeg var rekruttere i bioteknologisk og farmasøytisk industri. Jeg så på bokstavelig talt hundrevis av igjen hver eneste dag (minst 500 per uke), og kanskje - bare kanskje-ett eller to var meget godt skrevet. Kommer til å tenke over det, ble de sannsynligvis skrevet av forfattere for profesjonell CV. Resten av igjen kunne bli satt inn i to kategorier: middelmådige (fleste av igjen falle her) og forferdelig (færre CVer falle i denne gruppen).


Nå, jeg vet det er mange mennesker som kopiere deres CVer fra CV bøker eller kopiere deres venn CV formatet, og håper at vil være nok. Og noen ganger, det bør være i orden. Så når bør du bruke en sertifisert profesjonell CV skribent? På hvilket punkt i livet er det blitt verdt det å forlate CV-skriving, til ekspertene? La meg sette det på denne måten. Jeg har en stor bakgrunn i anatomi, og jeg velger å ikke gjøre kirurgi på meg selv. Jeg la det opp til en pro. Heller ikke endrer jeg oljen i bilen min, fordi jeg kan ha en pro gjør det. Nå, hvis annen grunn økonomisk det ikke gir mening å ha din CV som er skrevet av en profesjonell (Husk at de kan være skattemessig fradragsberettiget), og du har en masse tid til å lese bøker, pour gjennom masse eksempler, er i stand til critiquing arbeidet historie fra en leder som ansetter perspektiv, har erfaring korrekturlesing, og har en stor kommando av engelsk språk, så er du en flott kandidat til å skrive din egen CV.


Realistisk, for en sertifisert profesjonell gjenoppta skribent å skrive din CV, tar det minst 2 timer (for de mest grunnleggende, "bare uteksaminert fra college" gjenoppta). Det kan ta godt over 12 timer for høyere nivå CVer. Og dette er for en profesjonell CV skribent, som gjør dette dag inn og dag ut. La meg fortelle deg hva gjenoppta forfattere gjør: de skuring gjennom hver gjennomføring du noensinne har gjort, de blir privat undersøkende for å sikre at alle datoene legge opp og at skolen navn / avdelinger er fremdeles gyldige, de skreddersy din bakgrunn til nøyaktige jobben du søker på, og de lar deg vite hvor dine svakheter er (AU). De også fortelle deg hvor dine styrker er, hva du skal markere, hva de skal Lysfølsomt, hva du kan helt slippe fra din CV, CV reglene er, hva riktig engelsk bør være, hva trenger korrekturlesing på nytt, og som veien går vannmerket. Reglene er uendelige i CVer og profesjonelle kjenner dem alle. Så hvis det tar tid for en profesjonell å skrive en CV, tenke på den tid det skal ta regelmessige, søker jobb personen der ute. Og problemet er at jeg tror folk flest mister interessen i sine gjenoppta rett om tiden de har noen få sider som "slags" summerer opp deres bakgrunn.


Så i kjernen, ha folk som har sine CVer som er skrevet av en sertifisert profesjonell CV skribent en kant over folk som ikke. Her er et eksempel: Hvis du søker på en jobb, du er ikke bare en person bruker på en jobb-spor. Du konkurrerer mot 10 andre mennesker at alle så den samme jobb-annonsen på samme dag. Hvis din CV ikke er så god som hva konkurrentene har (det spiller ingen rolle om du er best kvalifisert eller ikke), og deretter en leder som ansetter ikke vil gi deg et kall. Hvis konkurrentene bruker en sertifisert profesjonell gjenoppta skribent, og du skrev din egen CV, har konkurrentene en etappe på du. Så, bør du skrive din egen CV? Ja, selvfølgelig du kan. Men realistisk, du kan spare deg tid og penger (Husk, tid = penger, og CVer kan være skatt nedskrivning, så snakk med du mva-rådgiver), og litt av en hodepine hvis du går til en sertifisert profesjonell CV skribent.

Thursday, April 5, 2012

Rollen til CD mestring ingeniører

Hvis en artist har noe håp om sangene spilles på radioen, er det avgjørende at deres grov blanding er godt mestret. Ofte er den beste måten å gjøre dette til å ansette en CD mastering engineer. Professional CD mestring ingeniører kan gjøre en god anstendig blanding-lyd og en god blanding lyd fantastisk. Det er flere ting som gjør CD mestring ingeniører. Teknikere som arbeider med kunstneren å bestemme hvilken rekkefølge som sangene vises på CD-Romen, og de likestiller volumet av ulike instrumenter i hver sang og over hele CD. CD mestring ingeniører kan også legge til flere definisjon og klarhet instrumenter på en sang. De kan deretter justere intros og ender av sanger, velge tidsrommet mellom sanger og legger til krysstoninger eller andre effekter hvis behovet være.


Rekkefølgen som sanger vises på en CD kan ha stor innvirkning måte CD utvikler seg når spilte. Hvis likelydende sanger er plassert etter hverandre på en CD kan det foreslå mangler i songwriting eller gjøre lytterne tror kunstneren har et begrenset utvalg. Også, noen CDer kan fortelle en fortellende hvis i riktig rekkefølge. I siste instans er det opp til CD mestring ingeniører å arbeide med artistene og velge sangrekkefølgen på CD-Romen.


Det er viktig at instrumenter i en sang og sangene på CD-Romen er på en passende volumnivået. I en bestemt sang, må de forskjellige elementene være blandet på riktig måte for at sangen å høres bra. Mastering engineer kan gi klarhet og definisjonen til forskjellige instrumenter i en sang. Ingeniør har også oppgaven med å sikre at lydnivået på tvers av alle sangene er like, for å hjelpe CD lyden mer sammenhengende mens du fortsatt forlate rommet for dynamics.


CD mestring ingeniører bestemmer også hvor mye tid som det skal være mellom sangene på CD-Romen. De visne og crossfade intros og avslutninger av sanger å gjøre dem flyte bedre.


CD mestring ingeniører har oppgaven med å gjøre en grov blanding av en CD klar for offentlig konsum ved å justere lydnivåene og pacing sporene på en måte som får frem best i materialet.

Wednesday, April 4, 2012

Coach Lee Sumner råd om lønn forhandling

Du har kjøpt en stor dress og et par nye sko. Du forbereder å intervjue etter en ny jobb som du føler meget kvalifisert. Men du trenger hjelp med å vurdere verdien av dine ferdigheter og erfaring til å beregne en respektabel lønn. Du vil finne en lønn at du føler deg trygg ber om, og at din fremtidige arbeidsgiver vil føle deg komfortabel betaler deg. Hvordan du finne ut hva du er verdt og faktisk få det?


Lønn-forhandling kan være en følelsesmessig opplevelse. Vi ønsker jobben, men vi trenger mer penger. Eller vi kan være redd for at hvis vi push for vanskelig selskapet vil tilby jobben til en annen kandidat. Forhandling er ikke bare si: "Jeg ønsker mer penger." Du leter etter en måte å nå en avtale, ikke en konfrontasjon med din fremtidige arbeidsgiver. Før diskutere lønn, må du ha svar på bestemte spørsmål, for eksempel:


* Hva er lønnen rekkevidde for denne jobben i denne geografisk område?
* Hva er den laveste lønnen vil jeg vurdere?
* Hva gjør meg verdt en høyere lønn?
* Hva gjør meg entydig verdifull for dette selskapet?


Du kan forskning lønnsinformasjon gjennom tilknytning av høgskoler og arbeidsgivere, jobb-jakt nettsteder, bibliotekene, fagtidsskrifter, en college karriere office eller personer som arbeider i bransjen eller selskapet.


INTERVJUET


Mens lønn forhandling begynner etter intervjuet, starter det virkelig i første intervjuet. Det er når du vil fortelle selskapet om deg selv, dine ferdigheter og hva du kan gjøre for dem. Vil du bruke aktive ord i intervjuet for å beskrive dine prestasjoner som: Jeg utviklet, jeg koordinert, jeg tok ansvar for, jeg startet, jeg tilsyn og jeg bidro aktivt til. Under intervju du din eventuell overordnede å føle at du kan bidra til å løse hans eller hennes problemer. Her er noen regler-av-thumb relatert til lønn-forhandlinger som vil hjelpe deg under intervjuprosessen:


1. Lytte til å forstå behovene til selskapet og personen gjør den ansette. Hva innebærer dette? Å gjøre god øyekontakt gjennom intervju-the sikreste måten å klarere. Ikke avbryte og tillate dem å fullføre sine tanker. Gjentatt tilbake til personen, i løpet av ditt svar, en del av hva de har akkurat sagt. Nodding etter at de har gjort en uttalelse til å forsterke som du har hørt det.


2. Prøv ikke å være den første til å glemme pengene. Ikke fortell dem hvor mye du skal ta. Hvis du undervurdere din verdt, vil du low-ball deg selv, og har til å bosette for mindre enn selskapet var innstilt på å betale.


3. Hvis du blir spurt hvilken lønn du leter etter, kan du si du har et område. Deretter si det er egentlig avhengig av den totale pakken, inkluderer marginale goder du kan være berettiget til, som: helseforsikring, ferietid, årlig lønn gjennomgang, avgang besparelser planer, bonus planer, college tuition refusjon planer, aksjeopsjoner.


* Hvis presset på emnet, oppgir du området du har i tankene. Bunnen av området er hva du trenger og toppen er 10-15% over hva du ville ta. ("Jeg ser på en $65,000-$ 72,000-området"). Området er basert på din analyse av markedet og hva du føler du er verdt til selskapet.


* Hvis du spurte hva din nåværende lønn er, fortelle sannheten. Hvis du er grunn for en høyning eller bonus, nevne at også.


FORHANDLINGSPROSESSEN


Det er flere måter samtalen kan gå som du diskutere lønn og nå en gjensidig avtale med din fremtidige arbeidsgiver. La oss si at hun har bare tilbudt årslønn på $62,000. Du kan si "O.K" og bosette for mindre enn du er verdt. Eller du kan svelge "O.K", og si "Hmmm" i stedet. Ifølge Jack Chapman i sin bok, forhandle lønnen: hvordan å gjøre $1000 for et minutt, "Når du hører den figuren eller området, Gjenta figur eller toppen av området og deretter være stille." "$ 62,000? Hmmm (pause) som høres litt lav. "


For å unngå lød arrogant, bruker du et spørsmål i stedet for en etterspørsel. "Hmmm, $62,000 (pause). Jeg er glad for at du er interessert i meg og jeg er veldig interessert i posisjon. Basert på min erfaring, ønsker jeg å gjøre mellom $65,000 og $72,000. Hva vil det ta for å komme til høyere nivå innenfor dette området?" Lage en positiv uttalelse om fornøyd med selskapet eller jobb før det bes om andre ting. Dette kommuniserer du setter pris på tilbudet, og er nesten klar til å bli med dem, hvis du bare kan få dette en siste ting. "Hmmm, $62,000. Jeg liker muligheten, og jeg vet at jeg kunne bidra til firmaet, men jeg virkelig trenger $65,000 som et minimum. Jeg ville elske å arbeide her hvis jeg kan få dette tallet. Er det en måte vi kan arbeide som ut?"


Ikke bekymre deg at arbeidsgiver vil endre hennes sinn om å ansette du bare fordi du be om mer. Du må ha intervjuet godt og være en begreper ligger langt framme, eller ellers du ville ikke får et tilbud. For resten, du er ikke skyve henne høyere enn hun forventet å gå uansett. Hvis du får et tilbud som er litt lavere enn ville du med et selskap du kjærlighet eller en der du vil ha stort oppadgående potensial, spør Hvis du kan få en lønn-gjennomgang i 3-6 måneder i stedet for et år.


Prosessen med å forhandle er en viktig ferdighet på alle nivåer på sysselsetting, og det lønner seg på to måter – ved å sette penger på kontoen og betale utbytte i økt selvtillit. Følg disse retningslinjene og gjør deg klar til å lage en toast til suksess!

Tuesday, April 3, 2012

Hvordan du avslutter en jobb?

Forlate en jobb er ofte en vanskelig trinn. Sikker, er det spennende muligheten til å gjøre noe annerledes, men hvis har vært med en arbeidsgiver for dette kan bli en emosjonell trinn for over et år. Folk forlater jobber av ulike grunner. Den gamle jobben kan bare ren og enkel suger. Lønn er elendig og sjefen er oppfører seg som en diktator av en 3dje verden land. Eller jobben kan være målet for outsourcing og ansatt er proaktiv ved å se etter sin egen vei ut. Eller jobben er en død slutten. Ingen mulighet og den daglige rutinen er kjedelig. Det kan også være at umiddelbar medarbeidere og ledere er bare ikke så fint, og at det er ingen stor arbeide forhold som gjør ansatt til å elske å gå på jobb. En ikke så spennende jobb kan fortsatt være et flott sted å arbeide hvis du har stor medarbeidere og ledere rundt. Arbeid er om penger, men Pikene å bli del er viktig, også.


Vi prøver ikke å få inn i årsakene til for å forlate en jobb her for saks skyld i denne artikkelen. Men - vi vil konsentrere seg om den faktiske delen av ut av en jobb. Og igjen - det er flere måter å forlate en jobb. Hvis du absolutt ikke bryr seg om din gamle jobb kan du bare la, men dette trinnet kan ha alvorlig innvirkning på din karriere nedover veien. Vær oppmerksom på at arbeidsgivere liker å sjekke stedene du arbeidet på før de vil ansette du. Disse synder av fortiden kan komme tilbake og vondt ditt omdømme. "Oh, han forlot den jobben uten videre varsel. Hva om han gjør samme for meg?"- Dette kan være bare en tanke arbeidsgivere kan ha. Avhengig av oppgaven en en uke eller to ukers bør varsel gis. I noen tilfeller kan 3-4 uker være passende. Som høyere får du i rekkene dette kan være veien å gå. En overordnet forlate et selskap uten å ta vare på en riktig overgang kan skade seg selv hvis selskapet får problemer etterpå, og dette blir offentlig kunnskap. Behandle arbeidsgiver rettferdig og ikke brenne noen broer. I det lange løp vil dette være den beste beslutningen en ansatt kan gjøre.


Når oppsigelse du bør være forberedt på å unngå unødvendig stress. I de fleste tilfeller arbeidsgiveren er en stressende hendelse. En godt forberedt ansatte kan ta noen stress i denne store utakt med skikkelig planlegging. Skrive på linje 2 eller 3 brev av fratredelse. Ikke noe fancy. Prøv ikke å forklare hvorfor du lar. Bare staten at du er ut av din posisjon, og la selskapet vet hva din siste dag på jobben blir. Registrere bokstaven og hånd det til overordnede er du ut til. Ikke bare snu bokstaven og gange. Si at du er ut og deretter overlate brev av fratredelse. Være forberedt på å svare på spørsmålene hvorfor du forlater. Ikke ta opp ting. Forberede en hurtigliste over smerte poeng om nødvendig. Du kan også hjelpe kolleger ved å gi konstruktiv tilbakemelding om visse situasjoner og problemer. Jeg personlig anbefaler aldri for å nevne ordet pengene som den viktigste grunnen til å forlate. Hvis ting kommer ned til blir penger hvis ofte skitne.


Til slutt være forberedt på en umiddelbar mot tilbudet under din fratredelse. Noen firmaer prøver å fastsette problemet av en ansatt forlate ved å kaste mer penger på ham/henne. Eller de vil kjøpe tid og late som gir deg mer penger. De gir deg mer penger, men arbeid på din erstatning på samme tid. Ting kan også fungerer Ok for en stund, men når det blir tøft og det gjelder layoffs fyren som tok i mot tilbudet kan være en av de første til å være slippe taket på grunn av kostnadene faktor. Jeg ser bare en situasjon når det kan være god eller Ok for å godta en counter-tilbudet. Si du forlater på grunn av arbeidsmiljøet og du er i stand til å peke ut problemer og problemer. Noen arbeidsgivere er blinde om disse ting, og innser ikke hvordan ansatte føler om visse ting. Plutselig kommer en god ansatte blader og problemet til overflaten. Noen arbeidsgivere er villige til å løse problemet, og disse er svært sjeldne en counter-tilbudet kan godtas. Ansatt har fortsatt - å nøye vurdere situasjonen. Det er viktig å vite hvem du har å gjøre med fra en personlig side. Kan du stole på arbeidsgiver?


Noen ganger kan en counter-tilbudet komme opp i løpet av de siste dagene i et firma eller like etter den siste dagen. Vi har sett tilfeller når mot-tilbud ble foretatt innen 60-70 dager etter ansatt venstre. Disse situasjonene er ikke bra. Jeg anbefaler ikke for å godta slike en mot tilbudet uansett hvor fristende tilbudet er. Ansatt har å huske på at han/hun allerede forlatt. Dette merket vil alltid holde. En dag arbeidsgiver kan være i en annen situasjon og har til å bestemme hvem som skal la gå først. Vil det være den lojale ansatt som er med selskapet for 8 år, eller er det den "Gung-Ho" som forlot bare som skal lokkes tilbake av penger og hvem som til slutt går igjen hvis neste arbeidsgiver er villig til å gi ut mer penger? Gjøre en innsats....


Dette er bare et par ting å huske på når du tenker ut av en posisjon. Være forberedt på. Være sterke. Endringen kan være bra for din karriere.

Monday, April 2, 2012

Rikdom: En drøm eller a vil?

Har du lyst til å bli rik, eller vil du bli rik?


Det er ikke noe galt i å drømme om å bli rik; bortsett fra at du får drømmen, ikke the real thing.


Det er tre trinn til rikdom. Jeg er nå bare den første som (så langt) og jeg vil tale til bare om hva jeg vet.


Det første skrittet til å bli rik? En familie inntekt på $50.000. Det kan være mer eller mindre, avhengig av plasseringen.


Hvorfor er det det første skrittet? Fordi fra det punktet du vil være i stand til å investere penger, det vil si: å tjene penger som fungerer for deg. Inntil da har du å arbeide for penger.


Arbeid? ja! Ikke fortell deg selv noe du ikke ville fortell barna dine. Du vet at personer som får en grad eller høyere vitnemål, tjene mer enn personer som aldri har deltatt på college, og mer enn personer som gikk på college, men kunne ikke oppgradere. Det er mye på spill for du å bo på et elementært nivå og holder å si: "Jeg vet x som var en feil på skolen, og likevel har han gjort det!" Lat banen gir 99,99% av sine kjærester med gjeld og broken dreams. De få som faktisk lykkes kampen i 30 år. Det ville ha tatt mindre tid og innsats å følge alle forløpet!


Velg nøye domenet av kunnskap du vil mestre. Det har å møte 3 krav:


--Du liker det. Hvis du ikke kan stå tanken på å møte den kritisk syk hele dagen lang, slipper du studere medisin, selv om en kreft spesialist tjener mye. Du ønsker ikke å bli rik har råd til antidepressiva.


--Det er av høy etterspørsel i voksende bedrifter: for deg å vokse så høy og rask som selskapet.


--Enten det er vanskelig å mestre, eller det kan være blandet med andre spesialiserte omfanget av aktiviteter: jo smalere nisje, jo høyere inntekt.


Unngå feil jeg har gjort i år: fungerer ikke for nesten ingenting for den eneste grunnen at du liker det du gjør. Jeg likte å lære, var en god pedagog og visste ingenting om de to andre kravene. Jeg fremdeles liker å lære, og jeg er fortsatt en god lærer. Svært forskjellen er at nå jeg underviser voksne som er craving å lære fransk fordi de har et prosjekt: å nå det første trinnet av rikdom. I sin sak trenger de til master fransk og å blande den i deres spesialiserte omfanget av aktiviteten.


Og du? Hva du skal velge? Mining og kinesisk? Foredling og arabisk? Kunsthistorie og italiensk?


Det første valget er ganske enkel: å drømme om å bli rik, eller til å bli rik.