Saturday, March 31, 2012

Motiverende høyttalere 3 dødelige synder og hvordan du unngår dem

Jeg har blitt en tad slitne willfully seg tittelen "Motivational Speaker" som jeg undersøkelsen talerens markedet. Alle høyttalere verdt sine salt prøve å motivere eller føre til handling. Kanskje det er bare meg, men mer omtale av begrepet "Motivational Speaker" trylle irriterende mentale bilder i din underbevissthet sinn? Det er altfor mange stereotyper blir propagated angående høyttalere. Jeg vil ta noen av disse stereotyper høyttaler og forhåpentligvis samtidig lage en ikke-å-gjøre liste som håper høyttalere kan bruke på deres veier til suksess i engelsktalende lukrative industrien.


Motivering Speaker stereotyp nummer én:


"Over-The-Top"-høyttaler


"Over-The-Top"-høyttaler eller O.T.T. høyttaleren vises har oppdaget en ny kjepphest diett som inkluderer fjellene i ren sukker og koffein. O.T.T. finner på et bestemt tidspunkt det nødvendig å bruke enorme mengder energi racing om plattformen som om en snikskytter har dem i trådkorset. Under mindre office-presentasjoner, kan The O.T.T. høyttaler også sees hopping oppå et skrivebord shouting "Gå For det!" eller utføre sine beste inntrykk av tidligere guvernør og én gang presidentvalget håpefulle, Howard Deans berømte "YEAAAAAHHHHHH".


Den gjorde ikke arbeide for Mr. Dean enten.


Virkeligheten:


Jeg gjør ikke resepsjon hinder. Mange profesjonell høyttalere som jeg beundrer holde deres naturlige bevegelser og deres toner conversational i naturen. Dette er ikke "Ringling Brothers, Barnum and Bailey" og en høyttaler scenen er ikke et stort telt.


Motivering Speaker stereotyp nummer to:


"For mye informasjon"-høyttaler


I arbeidet med å følelsesmessig koble med publikum, tilbyr beryktede T.M.I. høyttaleren opp måte for mye informasjon på en personlig karakter. Til forvirring av hiring myndighet benytter TMI høyttaleren 90% av tiden ha indre-uro, teary-eyed, slag etter slag kommentarer av misbruk, personlige kamp og tragedier. Selv om berøre, programmets fokus er skjult, og meldingen utvannet ved T.M.I.-høyttalere som deluging synd partiet. T.M.I.-høyttaler mislykkes å realisere målet om et program er å inspirere noen form for handling av publikum, for ikke å bli en martyr eller veldedighet sak.


Virkeligheten:


Engasjere publikum er målet for enhver profesjonell speaker, men personlige historier skal bare brukes hvis de direkte støtte og påvirke det generelle temaet for programmet. Tillater meg å sement tomorrows med en kort historie: under min første profesjonelle posisjon som en paralegal for offentlige etat jeg hadde den fantastiske muligheten til å arbeide side-ved-side med flere erfarne enkeltpersoner og mentorer. Disse mentorer lærte meg mange overbevisende forretningsprinsipper som jeg bruker for øyeblikket. En dag på arbeide på en overfylt Heis jeg slo opp en samtale med en mentor. I arbeidet for å beskytte uskyldige og uvitende vil jeg henvise til læremester i denne historien som "Mr. Edwards".


Me: Hei Mr. Edwards, jeg la merke til du i lobbyen tidligere i dag...


Mr. Edwards: Ja, Timothy familien min betalte meg et besøk...


Meg: virkelig? Var at din sønn ble du holde tidligere?


Mr. Edwards: Oh Nei, det var min nevø. Jeg kan ikke har barn, jeg er sterilt.


Meg: OK


Motivering Speaker stereotyp nummer tre:


En "High-Tech, lav ytelse" høyttaler


Høyttaleren H.T.L.P. elsker å sette på et show! Den H.T.L.P programmet ikke bare begynner, den på midten- og slutten er littered med state-of-the-art, øye-dukker-lydeffekter og en fantastisk vanvidd av prangende bilder. Publikum er helt mesmerized i begynnelsen, men det blir grovt åpenbart at H.T.L.P. er tungt på glitz og lys på stoffet. H.T.L.P. er en Vis-person. Den H.T.L.P hele tale kan kokt ned til bokmerket inspirerende sitater som lett kan finnes ved alle 12-år-gamle utfører en 30-sekunders Søk på GOOGLE. Ja, H.T.L.P. fanger deltakernes oppmerksomhet, men har ingen anelse hvor du skal dra derfra, bortsett fra, du gjettet det, bort på neste variant av visual, forgjeves viser hvilke culminate i sanseopplevelse og nyttig substans deprivasjon.


Løsning:


Mange profesjonelle motiverende høyttalere erkjenne nødvendigheten av å fange deltakernes oppmerksomhet, men bør en profesjonell speaker trenger en truckload av eksplosiver for å gjøre det? nei. Høyt ansette profesjonelle høyttaleren innser at han eller hun er distributør av informasjon som spres ikke noen lysbildefremviser, kino skjermen eller kunstig simulator. Høyttaleren som er også helt avhengig elektronikk for å levere en melding detracts fra menneskelige-elementet av innholdet. Å begrense klokkene og plystre i showet gjør at både publikum og høyttaleren til å fokusere på temaet og formålet med programmet. Klienter å se deres Rate av investering (ROI) versus deres Rate av returnere (ROR) vil forvente Vis mindre, mer forretnings- og målbare resultater å rettferdiggjøre en høyttaler avgift. Kort sagt, hvis de eneste kravene for en effektiv presentasjon er prangende PowerPoint-lysbilder og spektakulære bilder, er det ikke behov for en person, og jeg beg å variere.


Bryte opp:


Mange elementer kan inkluderes i en høyttaler arsenal for å levere den ytterste virkningen i sine programmer. Fortelling, humor, props, bilder, bevegelser, rollespill, personlige anekdoter, øyekontakt og bitende tilbud alle tjene som et middel til å effektivt kommunisere det generelle temaet for en motiverende foredragsholder melding. En høyttaler bør ikke stole på noen én metode for tungt, og det endelige målet må alltid være å la publikum med et kurs av handlingen de er motivert til å forfølge. Tross alt, det er hva som skjer "etter" vi forlater scenen som teller mest, rett? En profesjonell speaker som forlater hans klient med positiv målbare slutt-resultater er en høyt etterspurt ressurs og uansett fleiper.

Friday, March 30, 2012

Medisinsk assistenter i høy etterspørsel

Leter du etter en ny karriere innen helsevesenet industri? Du bør vurdere å få en medisinsk assistent.


Ifølge det amerikanske Bureau of Labor Statistics, er sysselsetting av medisinsk assistenter ventet å vokse mye raskere enn gjennomsnittet for alle yrker til 2012. De sier at den økende bruken av medisinsk assistenter alle næringer raskt voksende helsevesenet vil resultere i rask sysselsetting vekst for denne okkupasjon. Faktisk, medisinsk assistenter projiseres for å bli den raskest voksende okkupasjonen i 2002–12 periode.


Bransjen for helse-tjenester blir stadig større grunn av teknologiske fremskritt i medisin, og en voksende og aldrende befolkning. Grunnet ekspansjonen og veksten i gruppen praksis, sykehus, medisinsk sentre, klinikker og helsetjenester fasiliteter blir mange flere støttepersonell assistenter trengs, spesielt medisinsk som vil være i stand til å håndtere både administrative og klinisk plikter.


Hva gjør medisinsk assistenter?


Medisinsk assistenter utføre administrative og klinisk rutineoppgaver. De gir mye nødvendig daglig hjelp til å holde legene, podiatrists, Kiropraktorer og andre helsevesenet kontorer kjører effektivt og jevnt. Deres avgifter vil variere fra office til office, avhengig av plasseringen og størrelsen på øvelsen og den utøveren spesialitet. I små praksis er medisinsk assistenter vanligvis generalists, som ville håndtere både administrative og klinisk plikter og rapportere direkte til kontorsjef, lege eller annet helsepersonell utøveren. De i stor praksis har en tendens til å spesialisere seg i et bestemt område, under oppsyn av avdeling-administratorer.


Noen av de mange administrative oppgavene utført inkluderer besvare telefoner, hilsen pasienter, oppdatere og innlevering medisinsk journalføring, fyller ut forsikringsskjemaer, håndtering korrespondanse, planlegge avtaler, ordne for innleggelse på sykehuset og blokkerer laboratorietjenester og håndtering fakturerings- og bokføring.


Klinisk plikter utført vil variere i henhold til staten lov og kan inkludere å ta medisinsk historie og spille inn pasientens vitale tegn, forklarer behandling prosedyrer til pasienter, forbereder pasientene sin eksamen, og hjelpe legen under eksamen. Medisinsk assistenter samle og forberede laboratorium prakteksemplarer eller utføre grunnleggende laboratorietester på stedet, kast forurensede forsyninger og sterilitet medisinsk instrumenter. De be pasienten om medisiner, spesielle dietter, også om forberede og administrere medisiner som ledes av en lege, godkjenne stoffet påfyll som anvist, telefon resepter til apotek, tegne blod, forberede pasienter x stråler, ta elektrokardiogram, fjerne sutures og endre dressings. De kan også ordne å undersøke rom instrumenter og utstyr, kjøpe og opprettholde forsyninger og utstyr, og holde venter og undersøker rom ryddig og rent.


Noen assistenter kan spesialisere seg spesielt healthcare områder, og ville ha ekstra plikter å utføre. Medisinsk assistenter ikke undersøke, diagnostisere eller behandle pasienter, som ville en lege 's assistent.


Fremtidige karriere fremskritt kan inkludere fremme til office manager. Noen kan kvalifisere for en lang rekke yrker administrativ støtte, eller du kan velge for å undervise medisinsk hjelpe. Med ekstra utdanning og cerifications, noen kanskje fremskrittet i andre helse karriere yrker, som pleie og medisinsk teknologi. Siden preferanse av mange healthcare arbeidsgivere er for kvalifisert personell, jobb prospekter bør være best for medisinsk assistenter med formell opplæring, oppleve og særlig for de med akkreditert sertifisering.

Thursday, March 29, 2012

Den stadig skiftende verden av karriere

Du kan velge din karriere


Er du en av de mange som ikke føler behagelig med gjeldende jobb eller karriere? Har du jobbet i en karriere i mange år, og funnet deg brent ut? Eller har du føler at livet er ikke hva det kunne være, fordi du ikke kan ta ut din fulle potensialet i jobb eller karriere du er i? Endre yrker og jobber er faktisk et spørsmål som angår mange av oss.


Hva er virkelig utrolig meg er det faktum at mange - meg selv inkludert - fortsetter i samme jobb eller karriere år etter år, selv om de er syk og lei av det og virkelig ønsker å avslutte jobben og starte med noe annet. Jeg tror denne jording er en del av menneskets natur: det er en komfort-sonen som er vanskelig å klatre ut av, ved hjelp av argumenter som "Jeg vet jobben jeg har, men ikke hvilken jobb jeg får."


Før jeg endelig tok skritt som jeg hadde vurdert til år. avslutte jobben min, og starter en ny karriere som jeg likte fleste; Jeg ventet så lenge som jeg var nesten tvunget ut av min jobb på grunn av sykdom og tretthet som følger. Men da jeg først tok dette trinnet og startet i min nye karriere, jeg innså mer at endringen jobben skulle vært gjort mye tidligere. Som mange andre folk som etablerer arbeide hjemme karriere eller jobber, måtte jeg innrømme at dette var min drøm jobb.


Selv om du er tvunget til å begynne en ny karriere, bestemmer du hvilke


Jeg var en av de heldige folkens som valgt å endre min karriere. Men ikke alle arbeidervern er at lykken. I denne stadig skiftende verden, og særlig etter Internett-kom - er arbeidsmarkedet endret enormt. Nå regelen er endring og stabilitet er et unntak. Mange arbeidsoppgaver er foreldet fordi automatisering har tatt over, noe som betyr at mange jobber ikke er behøvde alle lengere. Dette tvinger mange arbeidsfolk, for å finne en annen jobb eller karriere. Noen ganger er alternativ til en karriere endre velferd, og som ønsker som? Uro av den nye økonomien arbeidsmarkedet skaper nye jobber hver dag, mens gamle jobber faller inn i oppgivelse. Hva du kan velge imidlertid er hvilke karriere eller jobben du vil endre til.


Verdier påvirke karrierevalg


En annen trend i arbeidsmarkedet er at behovet av egen utvikling, og prioritere av myk verdier synes å være fortrenger betydningen av penger som et mål av kvalitet av livet. Dette kan være valg av bor hjemme mer med partner og barn, mer fritid, etc. Som folk vokse eldre velger de ofte å fokusere på andre ting i livet enn jobb og karriere, for eksempel tid til å tilbringe hjemme med ektefelle, barn og mer fritid.


Følge drømmene karriere


Alle burde være i stand til å plukke karriere eller jobben de ønsker, og dermed tar ut sitt fulle potensial til fordel for seg selv og andre. Alle bør følge deres indre stemme og gjøre det de alltid har ønsket å gjøre i livet. For å hoppe info er en ny jobb eller karriere en utfordring - i det minste i begynnelsen. Du må gå gjennom en periode med usikkerhet eller usikkerhet. Du har ingen garantier for noe i livet, men. Og det er faktum at du har ingen garanti for å beholde en jobb eller karriere heller, så hvorfor ikke se på denne fantastiske muligheten til å starte en ny karriere som en spennende og gledelig utfordring? Det er mange kilder som er klar til å støtte deg under overføringen karriere som karriere trenere, outplacement tjenester og karriere rådgivning generelt. Få deg en karriere eller jobb mentor, denne personen kan være den mest verdifulle personen du skulle komme i kontakt med.


Når jeg avslutter min jobb som en business konsulent og begynte å arbeide hjemme som en Internett-utgiver, ta den ikke meg mye tid å innse at jeg hadde gjort det beste valget noensinne. Jeg tror separasjon av jobb og privatliv er kunstig; Det er bare ett liv. Arbeid er en del av det, og glede er en del av det også. For meg, mitt arbeid er en fryd og glede er hva livet skal være for oss alle.

Wednesday, March 28, 2012

Er du blir mobba?

Ifølge resultatene av en studie presentert på årlige konferansen av britiske psykologiske Society i April 2005, mer enn én i åtte personer innrømmer blir mobba på jobb, og ganging opp mot sjefen - ofte en midten manager - er på økningen. Men hva er 'mobbing atferd', og hvordan kan du fortelle Hvis du selv er blir mobba?


Ifølge fagforening rapport som sakkyndig RÅDGIVER i deres publikasjon ' mobbing på jobb: hvordan å takle det ', type arbeidsplasser der mobbing er mer utbredt er de der én eller flere av følgende faktorer finnes:


• En svært konkurransepregede miljø
• Frykt for redundans eller nedbemanning
• Frykt for en posisjon for ansettelse
• En kultur for å fremme seg selv ved å sette kolleger
• Misunnelse blant kolleger
• En autoritære stil av oppsyn
• Hyppige organisasjonsendring og usikkerhet
• Liten eller ingen deltakelse i problemer som påvirker arbeidsplassen
• Mangel på lærer opp
• De-skilling
• Ingen respekt for andre og/eller verdsettelse av sine synspunkter
• Dårlig arbeidsrelasjonene Generelt
• Ikke publisert og aksepterte oppfrsel
• Overdreven arbeidsbelastning og krav på folk
• Umulig mål eller tidsfrister
• Ingen prosedyrer eller retningslinjer for å løse problemer


Blir mobba er en støyisolerende opplevelse. Det synes ikke å være åpent diskutert i tilfelle dette øker risikoen for ytterligere ill-behandling, og fordi målet ofte føler skamme seg for å diskutere det med kolleger i tilfelle sine profesjonelle troverdighet er kalt inn spørsmålet. Selv mildest form av trusler kan være svært urovekkende, og som dette intensifies over tid, effekt på offeret kan være alvorlig.


Tidlig advarsel skiltene av blir mobba inkluderer:


• 'Dette forholdet er annerledes enn noe jeg har opplevd før '
• 'Jeg er vedvarende fikk på for ingen god grunn'
• 'Mitt arbeid er alltid blir kritisert, selv om jeg vet at min standarder ikke har sklei'
• 'Jeg begynner å stille spørsmål min egen evne til'
• 'Jeg lurer på hvis alle disse feilene er virkelig min egen feil'
• "Min veileder er nedlatende og stadig uhøflig"
• 'Sjefen min er stadig latterliggjøre meg i mitt team'
• ' Jeg ønsker ikke å gå inn i arbeid lenger. Det gjør meg syk '


Det er ikke uvanlig å høre klager fra enkeltpersoner som er at deres faglige kompetanse er kalt inn spørsmålet med sine kolleger eller ledere. Disse angrepene kan være utilslørt handlinger, for eksempel en offentlig 'dressing ned' for arbeid feil, eller skjult atferd som sirkulert rykter eller sladder, som vises til spørsmålet en persons evne. Et vanskelig område der dette inkluderer 'non-action' - for eksempel ikke gi anerkjennelse og/eller godkjennelse for et godt stykke arbeid, eller ikke ber om en uttalelse fra personen som er tydelig best kvalifisert for å gjennomføre som inndata. Disse områdene er også svært vanskelig for målene for mobbing for å øke, som de spørsmålet deres egen gyldighet.


Eksempler på mobbing atferd


Bullies vil vanligvis:


• Gjøre livet på jobb hele tiden vanskelig for sine mål
• Kontroller urimelig krav: stadig kritiserte
• Insisterer at deres måte å utføre oppgaver er den eneste måten
• Rope på ofre, offentlig, for å få ting gjort
• Gi instruksjoner og deretter endrer senere dem uten tilsynelatende grunn
• Tildele aktiviteter som de vite at personen er i stand til å oppnå
• Nekter å delegere når det passer
• Ydmyke sine mål foran andre
• Block kampanjen, nekter å gi rettferdige appraisals eller nekter å påtegne Betal øker eller bonus awards
• Utelate offeret fra møter eller andre legitime forretningsaktiviteter
• Kontroller konstant angrep på profesjonalitet eller personlige kvaliteter av sine mål


Personlige angrep


I tillegg til å angripe en persons arbeid kan rollen, mobbing atferd også inkludere handlinger og setninger som er ment å undergrave dem personlig, for eksempel der noen har en interesse som er lett å latterliggjøre; eller ved å gjøre kommentarer knyttet til fysiske egenskaper som deres høyde, vekt, klær eller hairstyle – alle er klart upassende i et arbeidsmiljø og kan undergrave personens stående på jobb.


Isolasjon


Sosial isolasjon og virkningene av bør ikke undervurderes. Det minner av lekeplassen og kan være like elendig og ydmykende for voksne som det er for barn (om ikke mer så som det kan sette spill sitt levebrød). Håndhevede sosial isolasjon av en person i en gruppe også krever enorme mot for én gruppe medlemmer å bryte rekkene med sine kolleger med "mobbing" og risikere det påfølgende latterliggjøre og avvisning. Når disse situasjonene skje, uansett grunn, er de vanligvis svært vanskelig å stoppe.


Overwork


Hardt arbeid, på en måte som mobbing, innebærer påbud av svært urealistiske tidsfrister der folk er effektivt bevisst 'satt opp' mislykkes. Dette kan også vises som mikro management, der hver punktum og komma, bolt, mutter og skrue kontrolleres så ofte at incompetence eller manglende evne er bevisst underforstått.


Mobbing av underordnede


Mobbing av underordnede kan ta mange former som ikke levere meldinger, skjule merknader, endre dokumenter, unntatt folk fra sosiale grupper, eller ikke å levere papirene for møter i tide – som alle er utformet for å gjøre mobba manager synes inhabil.


Destabilisering


Folk som er bevisst destabilised føler at de har mistet kontroll over deres arbeidsmiljø, og som et resultat har sluttet å være i stand til å utføre sine oppgaver på en avslappet måte uten å være truet. I stedet bor de fra dag til dag mens de kjemper for å gjenvinne en posisjon av Normalitet, ofte mislykkes.


Arbeidsplassen atferd som åpenbart inkonsekvenser i allokeringen av belønninger, ulik håndhevelse av arbeider standarder, forskuddstrekk rettigheter, endre mål uten advarsel eller bryte avtaler, fører også alltid til ekstreme ubehag for personen(e) bekymret.


Så for å oppsummere, inkluderer mobbing atferd utilslørt handling, for eksempel roping og shouting; skjulte tiltak som rykter og sladder; Non-action som bevisst ikke å inkludere enkeltpersoner i diskusjoner; eller en mer generell mangel på handling som negativt påvirker på offerets situasjon (eller sikkerhet) på jobb – som alle kan være meget plagsomt for personen(e) involvert, og mot sin hensikt for sin arbeidsgiver.

Tuesday, March 27, 2012

10 Ting du ikke visste om tannleger

Så tidlig som 3000 BC, har menn dabbled i tannlegen å ta vare på dental problemer de har møtt. Har må spørsmål uutholdelig smerten som er knyttet til cavities og rotting tenner dem å oppdage måter å lindre sine opprivende og unbearable ubehag. Dermed må fremveksten av tidlig "tannleger" være på grunn av smertefulle symptomene.


Mye bevis peker på, som fra avdekket relikvier, gjenstander og mumiene, noen former for dental kirurgi eller dental prosthetics. Fra de gamle egypterne til gresk-romerne til tidlig kinesiske sivilisasjoner, har tannleger eksistert for å hjelpe folk med sine tenner problemer.


Tannleger har alltid vært forbundet med smerte. Ingen tur til tannlegen har vært en velkommen reise. Mange mennesker, hovedsakelig barn, se voyage til en tannlege avtale som en form for tortur. Bare lyden av til tannlegen drill sender fryser opp alles ryggraden og fører til en form for en angst angrep (for noen om).


Selv med utviklingen av mange vitenskapelige teknologier i dental praksis, som bedre smerte-tabletter, anestesigasser, moderne utstyr og smertefri prosedyrer. I alle fall, har tannleger hatt et dårlig rykte som er sannsynligvis uncalled for.


Læring og vite mer om tannleger ville gjøre dem ser mindre truende og mer interessant. Tannleger er her for å hjelpe oss, fordi det er god, sterk og sunn tenner ikke bare gjør oss se bedre, men også deler oss fra dødskamp av måtte tåle unbearable smerte av å ha hulrom.


Her er 10 ting du ikke visste om tannleger. Noen fakta viser målingene gjort på deres oppfatning og tilfredsstillelse av deres tannleger mens noen er morsomme fakta som kan hjelpe deg med å se en annen side av tannleger.


Mens Tannleger har uncommonly vært betraktet som er frykt faktorer her noen fakta som bevise ellers:


Ifølge en meningsmåling utført i 1997 av gallupundersøkelse, mottok tannleger gode karakterer i å være mest betrodde yrket i de forente stater å plassere femte i samlede rangeringen.


Tannleger også får høy karakterer fra en annen gallupundersøkelse gjort nylig å være linje med arbeid som har høy grad i mellommenneskelige ferdigheter og levering av kvalitet omsorg (Husk lollipops?).


En høy 92% av de søkte sa at de vil anbefale dem til alle som er oppgitt i en annen gallupundersøkelse.


En annen undersøkelsen viser at 83% av amerikanske voksne er svært fornøyd med tjenestene de får fra deres tannleger. Denne undersøkelsen ble gjort av Louis Harris and Associates i et forsøk på å studere amerikanske folks holdning til tannleger.


… og Tannleger har en stor rating, 61%, på etikk-måling for ærlighet og pålitelighet.


For noen morsomme fakta om dentists…


Elektriske stolen ble oppfunnet av en tannlege. Hhhmmmm… gjør deg forunderlig mye om Tannlegens Chair ikke det?


William F. Semple, en tannlege fra Mount Vernon, OH. ble utgitt første patent i 1869 for tyggegummi.


I gamle dager når dentures ikke var oppfunnet ennå, ville tannleger gjøre en rask kirurgi i implanting tenner i munnen på en person. Tennene kom fra døde mennesker!


Aztekiske tannleger ville blande fyllinger jern, vann og navle lo bake og sette det inn i hulrom å forsegle det. Ikke bare ble rapportert av lettelse, men følte en utvikling av følelse av retning av en person.


Så hvis du tenker på det, etter leser dette og finne ut hvor mange generasjoner har allerede søkt folk til å ta vare på sine problemer i tennene, kan tannleger bare ha de eldste yrke i hele verden. hva tror du?

Friday, March 16, 2012

Hvordan bli en frilanser i etterspørselen: Bli en opptatt Client�s beste venn

De beste klientene er opptatt klientene. hvorfor? Fordi de er de med vellykkede bedrifter, så de har nok penger til å betale deg. De er også de som er opptatt nok til at de virkelig trenger du. Og de er de som er sannsynlig at det pågående arbeidet for deg.


De er også de som er lettest å holde fordi du vet akkurat hva du trenger å gjøre for å holde dem. Det er enkelt – bare gjør livet enklere og lagre dem så mye tid som mulig, og de vil komme tilbake.


Det kan virke som en enkel ting, men det vil gjøre en stor forskjell til klienter. Jeg vet fordi jeg har snakket med hundrevis av klienter og har stadig blitt fortalt hvor travelt de er.


Her er det tre klienter hadde å si.


"Den beste Freelancer" –Emma, redaktør


"Forskjellen mellom freelancer jeg aldri ringe igjen og freelancer jeg kaller på måned etter måned har ingenting å gjøre med å skrive ferdigheter. Forskjellen er at stor frilanser blir gjort akkurat det jeg trenger gjort uten å slite. Hvis jeg kan gi henne jobben, glem om den og vet det vil få gjort riktig, vil det alltid gå til hennes første."


"Gjør det enkelt for meg" - Josef, Business Manager


"Jeg kontrakt noen til å gjøre en annonsekampanje for noen måneder siden. De startet sender meg bilder hele tiden. "Hva synes du om dette for annonsen?" "Kan dette arbeidet?" "Gjør du liker dette?" "Hei, her er en du liker."


Jeg har ikke tid til disse constant avbrudd. Jeg er slags glad de ønsket min mening, men gjør det riktig. Forskning og velge et lite utvalg av egnet seg. Deretter sende meg de på slutten av uken, og be om meg til å velge hvilken som vil fungere best. Som ville ha vært en gode (og forretningsmessig) tilnærming."


"Ingen tid til avfall"-George, prosjektleder


"Jeg jobber med noen folk som synes å tro at hele er moro og spill. Jeg forstår slags at å dem det kan være. De sitter hjemme og kanskje tid er ikke dyrebart for dem. Men det er for meg.


Jeg har ikke tid til lange telefonsamtaler. Jeg har ikke tid til å lese lange og detaljert e-post. Jeg definitivt ikke har tid til å lese lange e-post der du beskrive hvordan du nærmet prosjektet og hvorfor du likte å fullføre den. Hvis det ikke er på emnet, trenger jeg ikke å høre det. Og hvis det er på emnet, det er fremdeles best å holde det kort og til poenget. "


Gjør det enkelt for klienter


Det er enkelt å gjøre slik at en klient livet enkelt. Alt du trenger å gjøre er å huske at klienten er opptatt hver gang du kontakte dem og tenke på hvordan du kan gjøre det enklere for dem. Her er et godt eksempel for en frilanser som ble bedt om å sende en kort oversikt som viser vinkelen og innholdet i artikkelen.


Første eksempel på kort til klient


Etter mye tanke og forskning, har jeg besluttet at vinkelen på artikkelen vil fokusere på effektive måter av trading aksjer på et budsjett. Jeg har tenkt å dekke tre hovedtema. Disse vil være nye flyter, lavprisalternativ aksjer og hvordan du kan redusere trading kostnader.


Andre eksempel på kort til klient


Vinkel: Trading aksjer på et budsjett


Innhold:


-Nye flyter


-Lavprisalternativ aksjer


-Redusere trading dine


Begge eksemplene kommunisere samme betydning. Men eksemplet med overskrifter og punktmerking er mye lettere å lese. Opptatt klienten kan lære nøyaktig det de trenger å vite med lite mer enn et raskt blikk. Det også har et mer profesjonelt og organisert utseende og så oppretter du et bedre inntrykk av deg.


Og som en endelig ekstra bonus, den enkleste måten for klienten er også den enkleste og raskeste måten for deg. Så, du vinne litt ekstra tid og ganske muligens en langsiktig klient.


Et siste tips


Husk at hvis klienter synes rushed, de sannsynligvis er. Hvis klienter ser ut til å være stresset, er de sannsynligvis. Ikke Tenk på det som en dårlig ting-Tenk på det som en stor mulighet.


Hvis du kan være en av personene som gjør livet enklere og tar bort noen av stresset, du har selv en klient som er sannsynlig å betale deg godt og betaler du ofte. Og det er hva som frilanser vellykket skal lykkes.

Thursday, March 15, 2012

Chef Training: Din billett til endeløse muligheter

La oss innse det: matlaging er ikke en enkel ting. Men så, det er ikke så komplisert enten. Med rett ting og riktig opplæring, kanne du leder av Rose som kokk som kjenner sin håndverket.


Hver gang noen har tatt godt matlaging kunnskap og ferdigheter, ville vi derfor vanligvis kaller dem som kokker. De er i virkeligheten, hva kongen er til tronen. Dette betyr at kokkene anses å være den høyeste klassen av cook med ytterste evne og ferdighet.


Alle disse tingene er ikke lett oppnås. Før de kan være anerkjente som kokker, har de til å gjennomgå først kokk stive og grundig opplæring. Det er massevis av ferdigheter for å lære og mange ting å bli kjent i en kokk opplæring. Sannsynligvis, er dette grunnen til at folk har høyt verdsatt på dem på grunn av alle de gikk gjennom problemer.


Kvalifikasjoner


I de fleste tilfeller trenger du ikke å være utdannet high school bare for å få tak i salgsmuligheten i deltar kokk treningsprogrammer. Skjønt, kan du være utdannet high school, i minst, fordi hva du vet, som en high school graduate kan være svært nyttig når deltar kokken opplæring allerede, spesielt hvis det innebærer noe om matematikk og dyktighet på administrere en bedrift.


I utgangspunktet, kokk opplæring er sponset av hoteller og restauranter. Dette er fordi i de fleste tilfelle, restauranter og Hoteller ville heller få kokker som personlig hadde gjennomgått med deres kokk opplæring.


Konseptet


Når du starter som en kokk i korte rekkefølge eller en fast food-kokk, tror ikke at du aldri vil ha muligheten til å gå videre til neste nivå. Alt du trenger å gjøre er å ta sterkere og stive kokk opplæring å skaffe de nødvendige kvalifikasjonene på forhånd-nivå.


Med kokk opplæring, er studenter opplært i "læretid programmet" som tilbys av de fleste profesjonelle skoler, hoteller og andre bedrifter som mat og drikke. En av dem er 3 års læretid programmet administrert av lokale divisjoner av den amerikanske kulinariske Føderasjonen.


På samme måte er det hoteller og restauranter som tilbyr kokk trening også. Beste ved det er at du er mest sannsynlig ansatt av samme selskap når du er ferdig med din kokk opplæring. De fleste restauranter og hotel management finne disse arrangementene veldig gjennomførbare siden de ikke lenger har å gå til en langtekkelig måte av postering for jobbsøknader, screenings, og ansette søkere.


For resten, du vil også kreve innleid kokker fortsatt gjennomgå ytterligere kokk opplæring slik at de passer til dine standarder. Det ville være en dobbel kostnad på utgifter for deg.


Ferdighetene


Generelt, kokk opplæring er ikke bare noen vanlige matlaging leksjoner som en kan lære. Dette refererer til de fleste avansert nivå av hva hver cook kan oppnå.


I kokk opplæring, du ikke bare lære mer teknikker i matlaging, men du er allerede trent i tilsynsmetodikk og ledelsesmessige-nivå. Dette er fordi du er forventet å håndtere en gruppe av kokker når du få tak i kanten i kokk opplæring. Faktisk, er du ikke bare forventet å tilegne seg nye ferdigheter, etter sluttplasseringen kokk opplæring, men du er også forventet å administrere din egen restaurant eller hotell, samt.


Endeløse muligheter


Faktisk, etter sluttplasseringen kokk trening, den uendelige muligheten for å tjene en god bo er for hånden.


I realiteten er kokker svært etterspurt disse dager. Med en økende trend i hurtigmat bedrifter og restauranter er det ingen tvil om at du kan ha en karriere som eksploderer når du er ferdig med behandlende kokk opplæring. Du har sjansen og muligheten til å få hyret lokalt eller internasjonalt.


Sysselsetting vekst i kokker er overhengende, spesielt nå som hele befolkningen er stadig økende, flere mennesker vil må derfor kokkens tjenesten.


Så, for de som ønsker å bli en chef eller bare de som vet hvordan å lage mat, og ønsker å vite flere måter på hvordan å få en god jobb, er det best at du delta kokk opplæring. Det gir bare ikke deg riktig kunnskap om matlaging og avanserte matlaging men også maksimerer potensialet ditt i håndtering av din egen matlaging business.


Ja, kokk opplæring er din billett til endeløse muligheter av å leve et godt liv.

Wednesday, March 14, 2012

Det beste forsvaret - Vanskelige intervjuspørsmål

I et intervju, ville bekymringsfull om din inadequacies som er oppfattet, eller hva kan vises som negative elementer på loggen for ansettelse, bli du ingensteds. Faktisk, kommer å ha en negativ fokus på ting ofte gjennom i måten du svarer.


intervju spørsmål, og selv i din kroppsspråk. En søkeren som skifter, spiller med ting som deres skjorte nederst på ermet, eller som mister oversikten over diskusjonstemaet, er sabotaging sine egne sjanse til suksess.


OK, så du har noen punkter. Kanskje det var en tid for to år siden, at du var ute av arbeid for åtte måneder. Eller jobben som er åpent, krever en bestemt ferdighetsnivå som du ikke har ganske oppnådd ennå. Ingen av disse tingene kan knock du ut av slike konflikter som mangel på selvtillit.


Vi har en enkel, todelt løsning: først gjøre best ut av din "verste", og deretter gjøre selskapets prioriteter, din egen.


Studere de svake punktene i din CV, og bygge på dem. Hvis du har hatt en periode med arbeidsledighet, kan du tenke på opplevelser som du hadde i denne perioden, bedrifter du har besøkt og hva du har lært om dagens økonomi og jobb marked. Vis at du er oppmerksomme på detaljer, og nyte læring fra uventet muligheter.


Express entusiasme for sjansen til å utvide dine ferdigheter som er tilstede. Gjelde samme strategi for andre "svak" poeng du kan ha. Selv en jobb som du igjen grunnet en personlighet konflikt, kan gis et positivt lys av understreker erfaringene du. Uansett hva du gjør, la bitterhet og medlidenhet hjemme. En arbeidsgiver ønsker noen med ønske om å flytte framover og oppover.


Det bringer oss til det andre elementet: presentere deg selv på en måte som gjør deg kompatibel med selskapets behov, og uthever du hvordan du kan dra fordel av sine nåværende eller fremtidige planer. Studere selskapets firma- og avdelingen der du utligner, spesielt. Finne ut hvorfor de ansetter noen (gjorde en ansatt avslutte? Pensjonere? Er de utvide?) deretter vektlegge dyktighet og erfaring som gjør at du ikke bare i stand til å fylle posisjonen, men å bringe nye ideer og en positiv holdning til den.


Finne en "opp" til hver ned punkt i arbeidet historie eller gjenoppta. Deretter selge dine ferdigheter og personlighet med tanke på agendaen for selskapet. Kombinasjonen av kompetanse og entusiasme er ofte formelen for en vellykket intervju.


Denne artikkelen er levert av http://www.101perfectinterviews.com, den beste plassen for læring innsidehandel intervjuteknikk teknikker.

Tuesday, March 13, 2012

Å velge rett pensjonisttilværelse samfunnet

Det er mange avgang fellesskap tilgjengelig overalt i landet. Det er avgang fellesskap som kan tilby verden til deg, og de som ville gi deg best komfort du trenger.


Men hvordan du velger hvilken pensjonisttilværelse samfunnet du vil tilbringe resten av livet ditt i? Hva er grunnlaget i å finne egnet samfunnene i nabolaget ditt?


Kontroller at du vet disse nyttig informasjon i vurderer avgang fellesskap utligning:


1) Grunnleggende av avgang miljøer.


* Avgang fellesskap er okkupert av aktiv og sunn voksne som har aldre varierer fra 50 og over. Disse miljøene tilby deg avgang og sjansen til å forfølge dine drømmer og interesser mens leve komfortabelt.


* Fordelene av å leve i Pensjonering samfunn består av tjenestene gir hver plassering og bekvemmeligheter som det bringer til livet ditt. De fleste av disse miljøene tilbyr en rekke tjenester som medisinsk pleie, huset vedlikehold, sportsaktiviteter og fritid.


* Avgang fellesskap som opprinnelig ble laget som leiligheter. Men i dag, de varierer fra fullt møblerte hus til et sykehus-lignende fasiliteter hvor du kan blande med andre folk. Fleste av disse avgang-husene har sikkerhetstiltak på gulv, vegger, elektrisitet og mye mer.


* Kostnaden med å kjøpe et hus i Pensjonering samfunn kan variere avhengig av plasseringen av nabolaget og dens tjenester.


2) Vet dine behov.


* Uavhengig. Hvis du? re planlegger å leve alene, kan du tenke på de daglige måltidene. Fleste av disse avgang fellesskap gi måltider til sine innbyggere. Pensjonering samfunn som disse, gi en atmosfære og rundt for pensjonister som kan håndtere lever på sine egne.


* Kongregasjonen fasiliteter. Dette er typene av avgang fellesskap, som vanligvis ser ut som condominiums. I disse hjemmene, er hver enhet utstyrt med en ledning eller en summealarm å ha kommunikasjon med ledelsen Hvis det oppstår problemer. Måltider, transport og vedlikehold av huset er tilgjengelig for. De gi støtte til senior, men gi daglige oppgaver for hver enkelt å oppnå. Dette er den vanligste og mest etterspurte etter pensjonisttilværelse samfunnet i markedet på grunn av det store utvalget av aktiviteter og tjenester som det gir.


* Hjemmehjelp. Maten de gir kunne spesielt balanseres avhengig av din diett. Hvis du trenger hjelp til å spise, er det tjenester som kan gi deg fullstendig medisinsk og omsorg assistent. Det er også tjenester tilbys som bading og finansiell administrasjon. Behovene til retiree er tatt vare på, men deres frihet er opprettholdt.


3) Angi nødvendig fasiliteter.


Å vite hva du trenger i avgang fellesskap ville gir deg valg på hva samfunnet å finne. Det er noen som tilbyr chore tjenester og hjem vedlikehold, men på den annen side, er det noen som don? t. å velge den mest passende pensjonering samfunnet du vil kjøpe, avhenger av om dine behov er tilgjengelige for eller ikke.


4) Uttrykke din livsstil.


* Er du eventyrlystne? Eller gjorde du alltid ønsket å prøve fiske? Har du fått nok av eventyr og ville bare lære nye ting? Er Bibelen studien et alternativ for deg?


* Utdanning. Fordi det? s tid til å bare sitte og nyte livet, søke etter avgang fellesskap som gir tilgang til din favoritt sport, hobby og interesser. Kontroller Hvis lokasjonen har mellomrom for golf, Biljard, aerobics, badminton eller fiske. Selv om mange av avgang fellesskap streber etter å forbedre sine tjenester ved å legge til funksjoner på sport, trenger du fortsatt å se hvis de gir idrett du liker.


* Sport. Mange avgang fellesskap tilbyr fasiliteter for læring. Sjekk deres Aktivitetsplan og finne ut hvis de kunne gi deg med strikker, male, datakurs og mange flere. Se om samfunnet har en gruppe forum for utdanning.


* Kultur. Hendelser er viktige fordi levende i en pensjonisttilværelse samfunnet er som leiren. Lær Hvis avgang fellesskap tilbyr fieldtrips til museer, konserter, picnics og mange flere.


5) Å velge din pensjonisttilværelse samfunnet. Med alle disse utvalg oppført, du vil nå kunne redusere valgene dine. Før du velger, bestemmer du deg på hva staten du? re kommer til å leve. Plasseringen er svært viktig. Vet du om det er sykehus i nærheten. Start deretter, på å finne hvilken samfunnet ville være perfekt for dine behov.


Leve livet som du alltid har drømt om. Pensjonering samfunn utføre noen form du trenger. Kjøp din egen og dele den med dine kjære.

Monday, March 12, 2012

Guide til avgang planlegging

I livet er ingenting permanent i denne verden. Alt som kommer vil definitivt gå. Det er derfor det er best å sette våre beste foten fremover og spar mer i fremtiden. Det er det beste du har å starte med å ha en pensjonsplan.


Noen vente å lenge før de bestemmer seg å planlegge for sin fremtid. Dette er ikke en god idé fordi vi vet aldri hva som ligger foran oss. Så, her er hvordan og når til å planlegge avgang:


1. Den avgang år.


Bestem på hvilket år du ønsker å pensjonere. Det er alltid best å starte noe med et mål i hånden. Dette vil holde deg fokusert og bestemt på å presse det gjennom.


2. Gjør leksene dine.


Den beste måten å hjelpe deg med å begynne å tjene din avgang planlegging er å se i "arbeidsgiver-sponsede 401 (k) eller IRA," eller til noen av oppsettene dine avgang og undersøke på objektive datoen for gjensidig midlene, og se om det samsvarer med din måldato pensjonisttilværelse. Hvis den gjør det, og deretter starte finansiering hekker egg umiddelbart.


3. Sikkerhetskopier.


Det er mange tilfeller der planen kan backfire. Så, er det best å ha sikkerhetskopier.


Så, når du lager en pensjonsplan, bedre inkludere en sikkerhetskopi som vil tjene som en "fallback" i tilfelle nest-egg mislykkes, eller hvis noe annet går galt. Er det best at du ikke avhengige helt midlene fordi noen ganger er det omstendigheter som er utenfor vår kontroll.


3. Velge annuiteter.


Når du gjør en avgang planlegging, bør du ta notere også forskjellige avgang planlegging strategier som vil sikkert gjøre din plan fungerer. Et godt eksempel på en avgang planlegging strategi er annuiteter.


I utgangspunktet er annuiteter tilpasningsdyktige skadesløsholdelse obligasjoner som utelukkende er mønstret for å skjenke ekstra lønn på den samme tid hjelpe du oppnå "langvarig" Lagre mål.


Disse annuiteter er den "langsiktig ' elementer som er anbefalt av mest forsikringsselskaper, skjønt, det er meglere og andre finansielle etableringer som gir denne typen service. De vil hjelpe deg sette opp et bestemt mål, og målet for den.


Det finnes to typer lån: den umiddelbare og skattefrie utsatt annuiteten.


I umiddelbar lånet, kan du starte din pensjonisttilværelse planlegging ved å gi en hefty sum penger til forsikringsselskapet eller en finansinstitusjon, for saks skyld. Etter som, din betaling ordningen vil starte samtidig. Denne typen lån gjelder vanligvis til de som allerede er 60 år og over.


På den annen side, de skattefrie utsatt annuities som du kan velge om du vil betale det avgang beløpet umiddelbart eller gjøre en månedlige utbetaling før gang du nå din måldato.


Dette er vanligvis passer til de som starter sin avgang planlegging tidlig, vanligvis de som er 20 år i minst.


4. Vurdere endrede legat-kontrakter.


Annuiteter hadde vært posisjon i rampelyset for så mange år nå. Fleste vil gå for annuiteter, så dette er den mest populære pensjonering planlegging av strategi. Men som de fleste planer er det likevel sårbart overfor problemer og krisen. Det vil si hvorfor, er det best å gjøre en alternativ mulighet når du lager en avgang planlegging.


Den neste beste avgang planlegging strategien er endret legat kontrakten eller MEC. Dette er i utgangspunktet en slags "forsikring".


I virkeligheten ligner MEC annuitet, spesielt skattefrie utsatt annuiteten, i form av foreløpige premium-priser. Men de er forskjellige i mva-koder.


I annuitet synes Avgiftskoden å være svært ugunstig spesielt når velgjører dør mens "annuitet opphopning" scenen er i full kraft. Dette, blir i sin tur, gjør utsatte lønns skatt på utvikling plutselig betales.


Derimot løser MEC dette problemet ved å gi velgjører eller beneficiaries med en "forsikring rider" inkludert i avtalen. Det "forsikring ri" er laget for å overlate hele beløpet til mottakerne helt gratis fra eventuelle skatter.


Videre, MECs kan gi deg suppleness til å velge mellom de variable og konstante Kontoinnstillinger. Dette, i sin tur vil gjøre din pensjonisttilværelse planlegging relativt enklere.


Likevel, hva avgang planlegging av strategi du velger, poenget er at det er veldig viktig å lagre for din avgang så snart som mulig.


Oftest enn ikke, folk nøle litt lenger før de begynner å gjøre sin avgang planlegging. Dette bør ikke være tilfelle, fordi du vet aldri hva vil skje videre.


Som de sier, er livet spenning; du vet aldri hva det kan gi deg fram til slutten. Så, den beste tiden å gjøre avgang planlegging er nå.

Saturday, March 10, 2012

Frilansere Field Guide til kontraktarbeid

Hva er Outsourcing?

Outsourcing er en fin måte å tjene ekstra penger eller til og med en full tid levende. Når et selskap outsources sitt arbeid betyr det de leter etter personer utenfor selskapet (du) for å fullføre jobber for dem på en kontrakt eller kort sikt basis. Du finner de fleste freelance arbeid på freelance markedsplasser over Internett. En liste over freelance nettsteder søke på Google eller noen av de freelance katalogene som er tilgjengelig.

Komme i gang

Det første du bør gjøre er å kompilere siste arbeidet historie i en portefølje. Mange freelance nettsteder kan du bokføre arbeidet ditt online. Det andre alternativet er å åpne en gratis hosting konto og plassere ditt verk til et online demonstrasjon av din evne til. Inkludere referanser, forbi arbeid, attester og alt annet som fremhever dine talenter. En ting som dette ikke bør er i CV-format. Internett endrer mye regler for å ansette medarbeidere og freelancing er endringer dem enda mer. Her vil du finne at erfaring og evne til veie mer tungt i en hiring beslutning og utdanning eller status.

Å få hyret i dag

Den enkleste måten å finne kontrakt eller freelance arbeid er å besøke en av de mange freelance markedsplasser tilgjengelig på Internett. Et flertall av nettstedene er delt inn i to deler, én for frilansere (du) og den andre for prosjektledere (folk som ønsker for å leie du). Det første du trenger å gjøre er register som frilanser. En gang registrert Husk å laste opp en profil og detaljer om de siste arbeidet.

Det er viktig å huske at arbeid på Internett (spesielt når du er ny) er bygget på tillit. Det er det beste du kan gjøre for å øke sjansene for å få budet valgt å sette detaljert informasjon i profilen.

Grunnoppsett for en freelance nettsted er at prosjektlederen vil legge prosjektet og du som frilanser har muligheten til å plassere budet for arbeidet. Et bud inneholder tiden det vil ta å fullføre, prisen for jobben og en kort beskrivelse.

Å plassere budet

Budet ditt bør være et fullstendig sammendrag av det nødvendige arbeidet. Det bør være detaljert, nøyaktig og relevant for prosjektet. Dette er grunnen til at den største feilen som du kan gjøre er å plassere et bud som inneholder: ‘ kan gjøres ’ ‘ jeg kan gjøre det ’ eller ‘ nei Problem:) ’. Også disse er bedre og deretter Kopier og Lim inn bud beskrivelse. Dette er noe sånt som “ forpliktelse til FORTREFFELIGHET. VI gi u en 100% nøyaktig arbeid. ” disse bud er ikke i det hele tatt relevant for prosjektet.

Hver prosjektleder vil tro at hans/hennes prosjekt er det bare ettall det du ønsker. De vil tro at du er utveksling hele dagen til å få denne jobben. Øke sjansene dine, og Flytt foran konkurransen ved å plassere en kort, høflig beskrivelse som er relevante for prosjektet. Her er et eksempel:

“ Hi _ (Project Manger ’ s navn) _, jeg har satt detaljene for mine bud i privat meldingstavlen. Jeg ser frem til å samarbeide med deg, og du kan komme i gang umiddelbart. Takk for din vurdering, __ (navnet ditt) __. ”

At ’ s det for budet. Hvis din Kostnadsestimat og tid til levering ikke er helt av, kan du øke dine sjanser ved postering i privat meldingstavlen.

Private meldingstavlen

Private meldingstavlen er en funksjon på de fleste nettsteder som lar frilansere til å kommunisere med prosjektlederen om detaljene for jobben. Med mindre anmodet, er dette den verste plassen å putte din CV.

At ’ s høyre; Don ’ t plassere listen over arbeid historie på meldingstavlen din privat. Fra øynene av prosjektlederen har hver og en samme CVen med mindre du er å bli intervjuet for en jobb. Hvis du har en CV, og plassere den i din profil. Bare nevner av dette materialet bør være: “ For flere referanser, se min profil plassert her: ___ ”

Resten av kommunikasjonen bør om prosjektet. Selv om du allerede tror du forstår alt, spør du prosjektlederen om av spesifikke detaljer. Dette ekstra trinnet vil plassere miles forkant av konkurransen. Stille spørsmål viser at du er oppriktig interessert i å få en nøyaktig beskrivelse av arbeidet involvert. Det kommuniserer til prosjektet krybbe at budet vil være nøyaktig, og at du er begeistret for å arbeide med dem.

I tillegg til å stille spørsmål, kan du plassere din tidssone, og når du er tilgjengelig for arbeid. Lar andre person vet at du er tilgjengelig via e-post og instant messengers. Mens du kan være fristet, Inkluder ikke kontaktinformasjonen. Dette er mot de fleste tjenestevilkårene og gir den andre personen et inntrykk av uærlighet.

Den neste tingen du bør gjøre er å gjenta de samme trinnene. Det ’ s nødvendig å spre sjansene over noen prosjekter for å sikre at du får nok arbeid. Med mindre du er erfaren er det avgjørende at du starter sakte. Hvis du overbelaste deg selv med arbeid, ikke bare vil du dårlig utføre på arbeidet du ble hyret til å gjøre, du får dårlige anmeldelser fra alle som engasjerte deg. Den eneste ting verre deretter ingen tilbakemelding har dårlig tilbakemelding.

Hvordan komme All Star-tilbakemelding

De fleste nettsteder rangere hver frilanser med en historie med arbeid kalt ‘ tilbakemelding ’. Dette er en scoring system som gjør at prosjektledere du har arbeidet med tidligere å registrere sine erfaringer med deg. Starter ut nye du vant ’ t har tilbakemeldinger som vil hindre din freelancing innsats. Starte sakte ved å plassere bud og kommunikasjon med prosjektledere som legger små, raske arbeidsplasser. Gå den ekstra mile med disse personene for å sikre at de er glad og fornøyd med arbeidet. Sjekke inn konsekvent til å rapportere fremgangen din, og kontroller at alt er gjort til sine egne spesifikasjoner. Når arbeidet ditt er fullført, be dem hvis det er noe annet du kan gjøre. Bare én eller to gode tilbakemeldinger score kan øke freelance arbeidet enormt.

Hvis du er desperat, tilby å gjøre arbeidet gratis i bytte for en stor gjennomgang. Være ekstraordinære i din innsats for å hjelpe og forutse din arbeidsgiver ’ s behov. Ikke bare får du gode tilbakemeldinger, men du kan også få en gjenta kunde.

Avanserte feltet taktikk

Ønsker å få flere bud akseptert, rase forkant av konkurrentene, og kunne plukke beste jobbmuligheter? Det er akkurat hva denne delen handler om. Vi har allerede diskutert de beste og verste tingene å plassere i budene og pmb. Nå vil jeg vise deg hvordan du flytter din freelancing innsats opp et par hakk.

Private Message Board taktikk: Når prosjektlederen svarer med svaret på spørsmålet ditt. Svare med “ hvis jeg forstår arbeidet riktig, du trenger: ” deretter lage en nummerert liste over arbeidet som kreves så du forstår den. ” nederst “ Hvis dette er riktig, kan jeg begynne å arbeide umiddelbart og har alt ferdig i under ______ ”.

Dette gjør to ting, først det formidler til prosjektlederen at du fullt ut forstår arbeidet som kreves. Andre viser det prosjektlederen hvor mye arbeid er virkelig involvert.

Tid: Hvis din anslaget tid til ferdigstillelse er 5 dager og under skrive ut din beskrivelse og meldinger tid i timer, og alltid sette “ jeg kan ha denne fullførte testet, installert og klar i under ___ timer. ” at ‘ under ’ setning virkelig gir inntrykk av hastighet og kvalitet i arbeidet.

Hvis prosjektet vil kjøre over 5 dager, skrive ut datoene du vil ha alt klart, ikke bare antall dager. “ i dag er 15; Jeg vil fullføre de første mockups, 17. Så jeg vil fullføre delen admin på tyvende ”. Selvfølgelig er det hard part kommer i å holde denne tidslinjen. Hvis du kan levere hvert trinn i tide, og til den er fullført vil du motta gode tilbakemeldinger, Gjenta mer kunder og flott arbeid muligheter.

Portefølje taktikk: Hvis din portefølje online, kan du opprette en helt annen portefølje for hver av dine talenter. Ikke bare en egen side, må du lage en helt egen nettside. For eksempel hvis du er en designer nettsted, oppretter du en portefølje bare for flash, fungerer én for rett HTML og én for 3D-grafikk. Du kan selv dividerer med stil av design. Når du presentere arbeidet til fremtidige klienten, presentere porteføljen som samsvarer best med hans/hennes behov. Selv om du er talentfull, dedikert presenterer en liste over relevante fortiden arbeid vil gi inntrykk av at du er en fokusert, profesjonell.

Presentasjon taktikk: Sammenstille informasjonen du har mottatt fra prosjektbeskrivelse og spørsmål / svar fra prosjektlederen til et detaljert forslag for arbeidet ditt. Mens du kan endre stilen for forslaget er en enkel og effektiv metode å skrive det på en enkel nummererte HTML-side. Ta med tittelen på prosjektet, navnet ditt og en punktliste med arbeidet som kreves. Plasser eventuelle spørsmål du har om prosjektet i tillegg til budet og tid til ferdigstillelse nederst. Laste opp denne siden til online portefølje, og deretter legge inn linken i privat meldingstavlen. Dette en lov vil vinne mer budene dine deretter noe annet du kan gjøre.

Oppfølging taktikk: Det finnes to typer webmasters. De som legge inn et prosjekt, og det lukkes 1-2 dager senere fordi de vet nøyaktig hva de ønsker. Deretter er det de som legge inn et prosjekt, og vente i 10-15 dager før du velger en frilanser for jobben.

For disse prosjektledere er det beste du kan gjøre å følge opp. Etter å plassere budet og spør via Private meldingstavlen er neste trinn å sende prosjektlederen en rask kommentar etter ca 2 dager. Noe langs linjene av “ Hei, jeg bare ønsket å følge opp med mine bud og se om du hadde alle spørsmål eller bekymringer. Hvis du gjør vennligst gi meg beskjed og jeg vil komme tilbake til deg omgående. Takk skal du ha, _ _ (navnet ditt). ”

Denne handlingen viser hver prosjektleder at du er grundig i arbeid og bryr seg om å få sin kontrakt.

Ytterligere hjelp

Du har alle verktøyene du trenger for å komme i gang nå. Hvert trinn har vært dekket fra å registrere seg for å få gode tilbakemeldinger. Vi har også gått over noen avanserte emner som vil bidra til å sikre budet er akseptert over konkurransen. Du er klar til å starte freelancing i dag.

Jeg ser frem til å høre fra deg, og jeg håper at du har funnet denne veiledningen nyttig og informativ.

Gi meg beskjed hvis du har spørsmål.

takk
Peter Ferrigan

Friday, March 9, 2012

Boliglån bank: Er det For deg?

Er du rask med beregninger og alltid klar til å hjelpe folk?


Hvis du er god med tall, og har stor organisatoriske ferdigheter, kan en karriere i boliglån Bank være en god idé. De fleste som arbeider i feltet boliglån Bank er bolig eller kommersielle lån offiserer.


Et boliglån lån offiser hjelper folk få lån til å kjøpe hus eller re-finance egenskapen de allerede eier. En kommersiell lån offiser kan også håndtere boliglån, men for virksomheter og selskaper. Avhengig av hvilken type selskap lånet offiseren fungerer for, kan timer variere fra en standard 40 timers uke til mer. Mange boliglån Bank fagfolk arbeider på provisjon, så de kan være lurt å sette i flere timer, bestille mer lån og tjene mer i provisjon. Standard timer arbeid på en bank eller credit union i andre boliglån lån offiserer.


I gjeldende arbeidsmarkedet er nye boliglån Bank fagfolk vanligvis nødvendig å ha en universitetsgrad i økonomi- eller virksomhet, eller noen opplæring eller oppleve spesifikke for feltet. Datamaskin, trening er avgjørende for jobben, som er en sikkerhet med tall og god kundebehandling tjenesten ferdigheter.


Det er mange høgskoler tilbyr grader i finans og forretningsvirksomhet, og flere skoler tilbyr både på området og Internett kurs i boliglån bank og utlån.


Lån offiserer ansatt av banker og Kredittforeninger trenger vanligvis ikke å bli lisensiert. Boliglån meklere og selskaper har lisenskrav bestemmes av deres tilstand. Hver Statens institutt for profesjonell regulering kan gi informasjon om deres lisenskrav.


Siden boliglån lån offiserer er vanligvis betalt på kommisjon, kan deres lønn variere med antall lån som de skriver. De fleste Tjen mellom $33.000 og $63.000 per år, med toppen inntekter tjene om $90,000 og opp.


Boliglån Bank fagfolk ser gjennom kreditt score, bestemme hvilken type lån som er best for kunden og lede dem gjennom programmet og lukke prosessen. Detalj-orientert og veldig organisert, lånet offiseren håndterer mange papirarbeidet og rapportering krav som er nødvendig for å få lån godkjente og ble lukket.


De er også pålagt å ha en sterk relevant kunnskap om føderale boliglån forskrifter og ulike typer boliglån som er tilgjengelige til forbruker. Detaljert kunnskap om programmet og lukke prosedyrer er også nødvendig å hjelpe kunden med denne ukjente og ofte ubehagelig prosessen.


Selvfølgelig, er noen salg og forhandle ferdigheter nødvendig for å lykkes. Med mangfoldet av boliglån produkter tilgjengelig i dag må boliglån Bank offisielle overtale, eller "selge" forbrukeren på deres produkt. Grunnleggende salg trening er ofte inkludert i boliglån utlån kurs for dette formålet.


Hvis du er interessert i en karriere i finans eller bank, kan du vurdere boliglån bank. Du skal hjelpe familier med å gjøre den største investeringen av livet og stor livnære stund hjalp andre.

Thursday, March 8, 2012

Karriere motivasjon

Hvordan du erverve karriere motivasjon? Hva bør du gjøre for å bedre dine ambisjoner å avansere i din yrke? Og hvordan du holde motivasjonen oppe over en lang periode?


Godta at ingen, men du har det endelige ansvaret for din karriere utvikling-planlegging


Du trenger kvalifikasjoner, ferdigheter og talenter


Du trenger en legitimasjon


Du trenger støtte fra andre mennesker; din familie og venner, fritids-fellows, din høyskoler og andre personer i yrkeslivet. Kan ta en nærmere titt på folk som kan motivere deg til å få din karriere flytter:


De som elsker deg kan gi deg motivasjon


Hvordan føles det for å komme hjem etter en lang og hard arbeidsdag og mottas som en konge? Du er oppfylt i døren av din ektefelle, barn eller nærmeste venner som har øyne som lyser opp når de ser deg? De gjøre sannsynligvis du føler at arbeidet du har gjort i løpet av arbeidsdagen var verdt det, at dette arbeidet gjør andre glad, og du vil trolig føle seg oppmuntret forsøke enda mer å gjøre dem enda mer fornøyd, fordi du ser at de gjør deg lykkelig. Nærmeste personlige forhold nettverket er din base, Hovedformålet hvorfor du har en jobb eller et yrke. Det er trolig ingen bedre grunn hvorfor du arbeider enn for lykke og sikkerheten til befolkningen som bor sammen med deg i din egen hekker.


Ditt nettverk av fritid kolleger kan motivere deg


Alle trenger for fritid, noe utenfor jobben og utenfor hjemmet. Du har behov for å sosialisere med bekjente fra tid til annen for deling interesse og hobbyer eller selv fester med. Disse menneskene og aktiviteter som du utfører sammen har lite eller ingenting å gjøre med din jobb eller yrke. Å nyte hobbyer som bro eller kasino gambling, sykling eller sykle, fiske eller fotball sammen med folk som har lignende interesse for deg, som motiverer du å avansere i din karriere, fordi slike aktiviteter tilfredsstiller et behov du har, og som kan ikke karriere-miljø. Hvis du ikke ta vare på dine hele personen du vil ikke føle seg godt og yrke planlegging og fremgang vil også tillate. Derfor å ha noe utenfor ditt hjem og jobb som kan ta vare på delene av din personlighet at din hjem og jobb er ikke i stand til, er nødvendig for staying motiverte i jobben og yrke.


Få motivasjon fra profesjonelle mastermind gruppen


Du har trolig vært på ulike seminarer og møter inne, så vel som utenfor arbeidsplass. Løpet av årene du har jobbet har du også sannsynligvis skaffet mange profesjonelle kontakter som tidligere kollegaer og veiledere, college professorer og andre akademiske fagpersoner, karriere rådgivere og andre folk som deg, med samme bakgrunnen og utdanning. Dette er din mastermind gruppe og representerer en uvurderlig ressurs for din yrke fremgang; fagfolk som du kan nettverk med, diskuterer mange emner som kan være nyttig for alle. Bare ved å vite at du har er denne ressursutvalget tilgjengelig en betydelig motiverende faktor for du eier karriere planlegging og utvikling. Husk at hver av oss har noe den andre må kanskje.


Din mentor er lik din motivator


En personlig mentor er sannsynligvis de fleste karriere motiverende personen du kan ha. Hvis du er i stand til å få deg en smart og pålitelig mentor ikke nøl med, kan du finne en nå. En mentor er en person som gir deg råd om yrke-problemer. Han eller hun jobber Melia som du og gir du støtte i din yrke planlegging og utvikling. Han også introduserer deg til folk som kan hjelpe deg med å bygge din karriere og sikrer som utvikler i yrket i riktig retning. Han hjelper deg med å gjøre en karriere-plan, sammenligner utviklingen med planen, analyserer avvik av planen og foreslår hva å være på sporet som delta i visse trening og andre yrke utviklingsaktiviteter.


For å oppsummere: Å tilegne seg og opphold motivert om din karriere planlegging og utvikling, må bevissthet om din egen ansvar, kvalifikasjoner og legitimasjon, men mest av alt du trenger støtte fra andre mennesker. Dermed er forholdet bygning - ikke bare i din arbeide sted og i yrkeslivet men utenfor dette området - avgjørende for å lykkes i din karriere.

Wednesday, March 7, 2012

Hvordan bli en motivering Speaker

Den eneste måten å bli en motivering speaker er ganske enkelt å trene med noen. Til å begynne med må du bestemme hva markedet som du ønsker å målrette. Du må velge fra et felt som inkluderer men er ikke begrenset til økonomi, eiendomsmegling, investere, religion, ungdomspornografi høyttalere, salg teknikker og mange flere emner av interesse for bedrifter og grupper av mennesker over hele verden.


Velg ditt område av kompetanse eller på minst du ønsker å snakke med andre om emnet. Deretter oppsøke og forfølge de beste motiverende høyttalerne i arena. Gå og høre hva de har å si, og hvordan de går om å få sitt budskap. Er de keynote høyttalere eller bare varmt opp fyrene på forhånd? Du vil ikke starte som en keynote speaker før du har en slags følge noen type oppføring bak deg. Men hvis du er begavet og du studerer og arbeid som ble hørt, lære grunnleggende, har du en sjanse til å gå til toppen så raskt som noen andre gjør.


Ledende motiverende høyttalere tilbyr ofte klasser som bøker og andre undervisning hjelpere til å opprette nye motiverende høyttalere. Dette kan høres rart. Hvorfor ville en person på toppen av sitt yrke tilby instruksjoner opp på hvor å bli en konkurrent? For den enkle grunnen at jo flere personer som er der ute i verden, snakker om hans undervisningsmetoder og bruker hans motivering speaker trening teknikker, arbeider jo mer du mer etterspurt han vil bli som en keynote speaker. Du må starte et sted, og tar treningen som student i gutta på toppen er den raskeste måten å få deg ansatt for å snakke på noens konvensjonen.


Når en enkel seminar eller kvelden av forelesninger ikke er nok til å oppnå ønsket resultater, ansetter noen selskaper ekstreme motiverende høyttalere for å komme inn og levere en tyngre slag. Disse menneskene konsentrere seg om en ting og en ting bare-gjør bedrifter mer lønnsomt fra minuttet høyttaleren er gjort engelsktalende. Som alle motiverende høyttalere gir ekstreme høyttalerne ekstreme motivering speaker opplæring designet for at du en av foten soldater som kan gå og espouse hans metoder for å generere mer salg, eller å samle inn disse fordringer, eller å fange en større markedsandel av eller hva hans bestemt skrå er, til en rekke bedrifter. Markedet er nesten ubegrensede for ekstreme motiverende høyttalere, jo mer de merrier, og en god student alltid bidra til å gjøre en lærer se enda bedre.

Tuesday, March 6, 2012

Sju Tips for å bli en minneverdig høyttaler

1. Være forskjellige. Minneverdig høyttalere forsøk ikke å være en av mengden. Minneverdig høyttalere setter seg hverandre-de skiller seg ut. De skiller seg ut med noe de gjør eller sier, måten som de presenterer seg selv eller deres materiale. En teknikk jeg bruker i min taler er magi. En enkel magiske triks kan enkelt kjøre hjem et punkt som du vil at deltakerne skal huske. Minneverdig høyttalerne ikke bare stå foran publikum og snakke.


2. Forbli positiv. Uavhengig av emnet fortsatt minneverdig høyttalere positiv. Minneverdig høyttalere prøver konsekvent å kommunisere en melding av hva til gjøre snarere enn hva du ikke skal gjøre. For å være en minneverdig høyttaler bruke mer tid i din tale å gi ditt publikum tips og teknikker for å hjelpe dem å komme seg ut av deres brunst eller løse sine problem heller enn tilbringe mye tid på å fortelle dem hvordan de kom inn i situasjonen. Du kan bruke ulemper som et verktøy eller en snakker punktet, men fokus flertallet av oppmerksomheten on the upside.


3. Være trygg. Som en erfaren foredragsholder jeg kan fortelle deg at det tar tillit til å bare gjøre min til podium, scenen eller mikrofon og start snakker. Jeg har sett mange mindre enn minneverdig høyttalere sakte gjør vei til scenen og begynne å snakke som en sjenert lite school barn. Være sikker på dine snakker evner. Den beste måten å bygge at tillit er praksis, praksis og praksis. Følg praksis prosessen jeg går inn i min artikkel praksis prosessen. Til slutt gi taler, lenge eller kort, ved enhver anledning, ingenting slår erfaring å forsterke din tillit.


4. Bruk humor. Minneverdig høyttalere vet hvordan å kile morsomme bein av sitt publikum, og de er ikke redd for å gjøre dette. Enda viktigere deretter vet ikke hvor men når og hvor du vil bruke (eller ikke å bruke) at humor. Jeg har et tall til humor-tips i mine artikler "Snakke med Humor" og "Boom! Går spøk-bombe!"


5. Oppfordring til handling. Minneverdig høyttalere gi alltid publikum en oppfordring til handling. Nå rolle emne i tale, en minneverdig høyttaler vil gi sitt publikum fagkunnskapen deretter handlingsfremmende dem mot denne kunnskapen. Utfordre publikum å gå ut og forbedre sin virksomhet, liv og helse med materialet du dele hver gang du lukker din tale.


6. Engasjere publikum. Tankene for den gjennomsnittlige person vil kunne behandle langt flere biter med informasjon som du kan uttale selv på dagen din raskere. Derfor, hvis du ikke ta publikum med gjennom spørsmål, aktiviteter, eller tanke provoking historier og eksempler, vil du miste dem. Ikke la publikum tenke på noe annet bortsett fra materiale du prøver å formidle dem. Få dem til å delta i at materialet. Snakke med dem i stedet for å snakke med dem.


7. Være deg selv! Ikke prøv og imitere disse store høyttalere du se. Se dem for tips og teknikker. Se dem til å se hva som fungerer og hva fungerer ikke. Men når du utvikler din egen materiale, gjør den til din egen. Når du kommer på scenen, presentere ditt eget materiale på din egen måte. Med stil. Publikum kom å se deg, ikke Zig, eller Brian eller Anthony eller noen andre; de ønsker å høre deg. Være deg selv, og du vil være langt mer minneverdig en høyttaler.


Tror vellykket & handling.
Tracy

Monday, March 5, 2012

Hvordan bli en god bryllup DJ

Hvis du elsker musikk, og har en anstendig samling, kan det være en god måte å tjene ekstra penger til å bli en DJ for direktesendinger. Å komme rullende i kan ta en liten investering som en DJ må ha toppen av linjen-stereoutstyr og en musikksamling som gjenspeiler en rekke musikksmak, men finansielle belønningene kan være vel verdt den innledende utgifter. DJs er ansatt for noen av en rekke hendelser fra skolen danser til bryllup og Bar-mitzva, og måten du utføre selv må kanskje variere avhengig av hendelsen som du arbeider. Bryllup er en spesielt verdifull markedet for en disk jockey og bryllupet DJ ofte har en av de mest moro jobber av noen som er forbundet med en anstendig størrelse bryllupet mottak. Følgende er noen tips som kan hjelpe deg å finne suksess som et bryllup DJ.


La oss få det startet her:


En bryllupet mottak er egentlig en stor fest. Som ethvert parti, resepsjonen vil utvikle seg sakte i løpet av kvelden og det er ansvaret til bryllupet DJ for å sikre at den beveger seg i riktig tempo. Når begynner resepsjonen først bryllupet DJ ville bli oppmerksom på at folk er fresing rundt og snakker, spising, og congratulating det lykkelige paret. Dette er en god tid å starte avspilling av musikk, å foreta et valg som er både i tråd med de forespurte sjangere eller smak som bør har tidligere diskutert med par eller personen som leid bryllupet DJ. Noe positive, men ikke overveldende er bra her.


Når det er tid for å danse å starte, er det tid å starte partiet. Noen ganger er folk er en smule sjenert å komme i gang. Det er på dette tidspunktet at bryllupet DJ trenger å vise noen personlighet. Få på at mikrofonen og motivere mennesker å komme på dansegulvet og flytte. Gjør noen uttalelser som vises i newlyweds og fortelle gjester til å komme ut der og riste den.


Når du har solgt det, ikke kjøpe det tilbake:


Nå som du har fått musikken gående og dansegulvet er full, kan du stenge sektor-hull! Ingen kommer til en bryllupet mottak å høre bryllup DJ blather på i mikrofonen som en wannabe Howard Stern. Hvis det har falt på deg til å kunngjøre mini resepsjonen arrangementer som en dollar dans eller fjerning av the garter, deretter gjøre det, men snakker så lite som mulig. La musikken flytte partiet og beholde den mikrofonen sikkert i oppreist og låst posisjon.


Hey, Mr. DJ… Sette en post på:


Forespørsler er lik tips for bryllupet DJ. Hvis en gjest tilnærminger du med en sang-forespørsel som faller i kategorien musikk som du har vært ansatt for å snurre, få det det bokføre hastverk. Folk blir alle varme og krusete inne når de hører en sang som de spesifikt angitt.


Endelig er to ting som hver bryllup DJ bør ha i sin samling kopier av The Hokey Pokey og The kylling Dance. Behandler disse som American Express kort av bryllupet DJ: ikke forlate hjemmet uten dem.

Sunday, March 4, 2012

Boredome og Burnout er en dødelig par

Vi alle bli lei med våre jobber på en gang eller en annen. Det er en elendig følelse, men vi kan fortsette å fungere, selv om du er på mindre enn full hastighet. Men uten tilsyn, kjedsomhet kan få så intens og varer så lenge at det fører til burnout. Når det skjer, står vi overfor en kostbar og potensielt farlig trussel mot vår helse og vårt karriere.


Det er noen trøst i å vite vi ikke er alene Hvis burnout slår oss. "Burnout er den største Hairstyle Wonders in the 21st century" Ifølge Christina MasLach, en PhD som har skrevet en bok om emnet. Det er også solace av sorterer i innser at kjedsomhet og burnout oftest streik den smarteste og beste, mest ambisiøse av oss.


Gjenkjenne symptomene Classic


Klassisk symptomene på kjedsomhet er alt for lett altfor kjent. Vi nyte ikke lenger det vi gjør. Vi skrekk å gå på jobb. Én logre sa, "Du vet du er lei når det tar to ganger så lang tid å kjøre til jobben som det gjør for å komme hjem om kvelden."


Blir lei med en bestemt del av jobben din er annerledes og mer alvorlig enn lider av kjedsomhet med jobben selv. Det er ikke uvanlig å finne minst halvparten av tingene som vi gjør på en hvilken som helst gitt jobben er kjedelig. Kritiske kjedsomhet er å bli lei av hele scenen, dag inn og dag ut. Kjedsomhet på dette nivået er forløperen til burnout.


Tegnene på burnout inkluderer trøtthet, lav moral, fravær, frykt, fortvilelse, fiendtlighet hjemme og på jobb, økt helseproblemer og narkotisk stoff eller alkohol misbruk, alle som utgjøre trusler mot helse og karriere.


Vanligvis vokse kjedsomhet og burnout ut av slike årsaker som våre bringe mer evne til en aktivitet over en periode enn en garanterer for tildelingen. Med andre ord, kan vi gjøre jobben med en halv hjerne og halv energien vår. Vi har tid til å bli lei. Eller vi lider av frustrert ambisjoner; Vi står fast på en rung av stigen og se på ingen måte til toppen. Vi forventer mer enn livet kan levere, og vi vil ha det nå. Eller vi kan være buckling under ubøyelige Press.


Dessverre er det ikke sikker på at, instant cures... ingen piller eller skudd å ta for å kurere kjedsomhet og burnout. Forebygging eller healing må komme, for det meste, fra i oss.


Handle i dag for å håndtere kjedsomhet og burnout. Nesten alle positiv handling er bedre enn å sitte rundt i en funk. Hver dag vi forsinke, synke vi litt dypere inn i hullet av fortvilelse og discouragement. En ekspert på saken sier, "mest maddening er self-torturing treghet. Du vet du bør gjøre mer... som det er mange ting du kan gjøre, men deretter, hva er vitsen? "


Hvordan man skal håndtere med dødelig b


Det tar mye god sunn fornuft, disiplin og hardt arbeid for å håndtere den dødelig b


Hvis på rasjonell analyse du finner du er lei med jobben din som en helhet, og ikke bare noen rutinemessig del av det, bør du diskutere problemet med sjefen din og be om en overføring til en annen, mer utfordrende posisjon. (Hvis du ikke kan diskutere dine følelser med sjefen din, har du et problem av en annen.)


Hvis en overføring ikke er mulig, må du gjøre en dedikert innsats for å forstørre din nåværende ansvar. Eller finne nye måter å bære dem ut; Lær nye ferdigheter. Endre din daglige rutine. Finne livet-utvider interesser bortsett fra jobben din.


Det hjelper for å se din jobb i sammenheng med større oppdrag av organisasjonen. Det vil si for å forstå at uansett hvor lite, er du en integrert del av organisasjonen. Hva du gjør er viktig.


Kjedsomhet og burnout har en hard tid gjenlevende når du lærer å være stolte over arbeidet og prøver stadig å forbedre hva du gjør.


Til slutt, hvis ingen av disse trinnene gir hjelp, må du seriøst vurdere å flytte til en annen posisjon med nye utfordringer. Men du bør være forsiktig med å ta denne ekstreme trinn. Du har å være sikker på at du ikke kjører bort fra deg selv og realitetene av utfordringene og perioder med kjedsomhet, som er en uunngåelig del av livet.

Saturday, March 3, 2012

Lønn og fordeler grunnleggende

I dagens scenariet når de økende prisene berører himmelen, blir det avgjørende at din lønn er i stand til å gi deg et tilfredsstillende liv i hvilke alle grunnleggende nødvendigheter og litt mer enn som er komfortabelt oppfylt. Men dette faktisk skjer ikke. Lønn-strukturen pågår på en snegl tempo mens prisene på varer skalere nye høyder. Spørsmålet er hva en person bør gjøre i en slik situasjon. Svaret er perks eller fordelene som et selskap som tilbyr med grunnleggende lønn. Perks som suppleres med grunnleggende lønn er en kilde til lettelse. En jobb som tilbyr en grunnleggende lønn på $90,000 per år uten alle bonus bør forkastes for en jobb som henter du $84,000 med månedlige fordeler.


Disse perks er betydelig ikke bare for faktoren for penger, men for viktige sider som de står for løpet av våre liv. For eksempel seg dental forsikring tar for alle utgifter som er relatert til dental problemer som ansatt konfronterer etter at han kom til selskapet. Dermed låne perks ansatt et mer eller mindre bekymringsløse liv. De gir ham med den største assistanse dvs. finansielle og som også i noen av de dyreste områdene. Derav, perks er utrolig betydelig.


Men alle firmaer og bedrifter tilbyr ikke disse fordelene. Videre, hvilke fordeler varierer fra arbeidsplassen til arbeidsplassen. Som bankens ansatte er nytte med medisinsk hjelp, perks travel under ferier, forsikring etc. Mens mange multinasjonale selskaper og selskaper gir perks på daglig basis som inkluderer primært på bekostning av mat og commutation kostnader.


Noen av hovedsakelig betydelig og vanlige fordelene som er oppført under-


• 401 (k) plan, er ment å avlaste ansatt fra byrden for beskatning av regjeringen. Denne planen er i det lange løp også fruktbart for det gjør det mulig for ansatt å gjøre god stabilisert besparelser i hele sin jobb. Denne fordelen er tilgjengelig bare for de som arbeider i privat og ikke offentlig sektor.


• 403(b) plan – er også av enorm hjelper i å spare penger for pensjonister som er slettet av alle beskatning, men bare til tidspunktet for seg ut. For en privatperson retires og starter å bruke penger fra kontoen 403(b), blir inntekt gjennom den vanlige beskatning. Det er visse andre forskjeller også mellom den 401 (k) og 403 (b) planer. 403(B) planen er ment for de som er ansatt som per IRS definisjonen av bedrifter som er organisert og arbeider spesielt for religiøse, veldedige, offentlig sikkerhet testing, vitenskapelig, litterært eller pedagogisk formål. I tillegg til dette kan 401 (k)-pan investeringer i aksjer mens 403(b) ikke gjør.


• Forsikring anlegget-mange arbeidsgivere skjenke sine ansatte med forsikring fordeler. Disse fordelene er svært nyttige i perioden da ansatt er ute av stand til å arbeide og trenger økonomisk støtte av sitter hjemme. Enkelte selskaper tilbyr full forsikringsdekning til sine ansatte, mens det er andre som gir en relativt begrenset dekning til de nye recruitments. Denne dekning øker imidlertid gradvis med arbeider år av arbeideren. Under forsikring anlegget er også inkludert forsikringer lignende-funksjonshemming forsikring, dental forsikring, kort og lang sikt funksjonshemming osv.


• Healthcare fordeler er inkludert i pakken kompensasjon. Det finnes ulike healthcare pakker med ulike omfang. Vanlig helsevesenet planene er HMOs, PPOs og POSs.


• Feriepakker tilbys også årlig av noen selskaper. I denne fordelen gir selskapet deg en viss mengde penger som du kan benytte i holidaying med familien. I tilfelle en tur til, ikke ligger på din reiserute, kan pengene fungere som en lagring, i henhold til reglene for selskapet.


• Etterlønn pakken er aktiv under situasjonen når enkelt taper hans jobb uten noen av hans skyld. Dette er ikke bare svært nyttig til ansatt, men lagrer også noen form for rettslige tiltak mot arbeidsgiver.


• I tillegg til disse, mange multinasjonale selskaper tjene sine ansatte med et hus, gratis telefonsamtaler og plukke effektiv og avgjørende og slipp fasiliteter.