Thursday, October 13, 2011

5 ting du trenger å vite før du bestemmer On A Sertifisering Opplæring

Retten sertifisering opplæring

Opplæring varierer mye når det kommer til kvalitet. Det er viktig å velge din sertifisering opplæring leverandør basert på ting som kvalitet på materialer, trenere kompetanse og ferdigheter, rådgivning fasiliteter, track record etc. En god trener er viktig fordi du kan lære av hans virkelige livs opplevelse.

Cost

Vanligvis, er kostnaden for opplæringen et stort problem for folk, noen ganger også en avgjørende faktor. Men prisen bør ikke være ditt eneste faktor for å velge en sertifisering trening eller institusjon. Alltid tenke på nåværende og fremtidige muligheter og ikke kostnader involvert for å komme dit. Det er ikke lurt å spare penger ved å velge en dårligere opplæring. Men, husk at ikke alltid høye kostnader betyr høy kvalitet.

Engasjement og motivasjon

Husk at de beste instruktørene i verden eller i verdensklasse anlegg ikke kan lære for deg. Du må være forpliktet til læring. Mangel på engasjement er et stort problem og vanligvis oppstår på grunn av manglende motivasjon. I de fleste tilfeller vil denne "hjelpe" deg med å bli en av de personene som betaler opplæringen gebyr bare for å hente sertifikatet. Ved å bli en av disse personene, du bare kaste bort tid og penger. Sertifikatet vil ikke hjelpe deg så mye som kunnskap under opplæring gjennom kurs og øvelser. Så husk grunnene til at du er der (dette hjelper deg med å holde motivert) og være forberedt på å lære og å bruke det du har lært.

Retten opplæringsmodell

Dine ferdigheter og motivasjon nivå er to viktige faktorer som må ta i betraktning når du velger sertifisering opplæring løsning. Også vurdere økonomiske begrensninger og tilgjengelige studietid. Alle disse faktorene brukes for å finne den rette treningen modellen for deg. Instruktør-ledede treningene anses det mest effektive middel for å tilegne seg ferdigheter og kunnskap, fordi de synes å oppnå mer for studenter enn noen annen trening alternativer, spesielt når det kommer til vanskeligere øvelser. Men hvis du allerede har noen praktiske ferdigheter og / eller du ikke har tid til å delta på instruktør-ledet trening, andre læring alternativer er tilgjengelige for deg (bøker, praksis tester, datamaskin basert trening og selv online læring). Hvis du finner deg selv i denne situasjonen, kan en blanding av læring på egen hånd og klasserommet læring være det rette for deg.

ion når du velger sertifisering opplæring løsning. Også vurdere økonomiske begrensninger og tilgjengelige studietid. Alle disse faktorene brukes for å finne den rette treningen modellen for deg. Instruktør-ledede treningene anses det mest effektive middel for å tilegne seg ferdigheter og kunnskap, fordi de synes å oppnå mer for studenter enn noen annen trening alternativer, spesielt når det kommer til vanskeligere øvelser. Men hvis du allerede har noen praktiske ferdigheter og / eller du ikke har tid til å delta på instruktør-ledet trening, andre læring alternativer er tilgjengelige for deg (bøker, praksis tester, datamaskin basert trening og selv online læring). Hvis du finner deg selv i denne situasjonen, kan en blanding av læring på egen hånd og klasserommet læring være det rette for deg.

Soft ferdigheter

Nesten alle av sertifisering treninger fokus på erverv av tech ferdigheter og kunnskap. Men. for å bygge en karriere innen IT, er det flere ting å bli tatt i betraktning at tekniske ferdigheter og kunnskap alene. Du trenger myke ferdigheter til å bli mer verdifull. Disse ferdighetene omfatter presentasjon, kommunikasjon, markedsføring og prosjektledelse, bare for å nevne noen. Tech ferdigheter og sertifisering opplæring avgjørelser er viktig, men hvis ikke kan markedsføre deg selv, avansere i din karriere vil være en svært vanskelig oppgave. Attitude er en annen viktig ting i den virkelige verden, fordi høyden vil bli bestemt av holdningen din. Også utvikle dine faglige ferdigheter og alltid praktisere på en etisk måte.

Jeg vet at tid og krefter involvert med trening kan være skremmende, men husk at i denne stadig skiftende verden ledet av informasjons-og kommunikasjonsteknologi, investere i utdanning er den beste investeringen du noen gang kan gjøre.

Wednesday, October 12, 2011

Boost din utdanning og liv med en Online Degree.

Opparbeidelse av en online Bachelor-grad kan være en rask og enkel måte å videreutvikle din karriere, prospekter og livet generelt. Men før du registrerer deg, er det noen viktige punkter du trenger å vite få hodet rundt.

Nummer en, vil du ønsker å lage sikre at høgskolen som tilbyr deg en grad nettet er akkreditert. Skole og universiteter er akkreditert på en nasjonal eller statlig nivå. Denne godkjenningen betyr at en relevant Læringssenteret har undersøkt og godkjent skolene pensum og kurs.

Dernest vil du sørge for at skolen er svært anerkjent og at bachelorgrad kan overføres. Dette vil hjelpe fordi en dag du trenger å forbedre din utdannelse ved å fylle din mastergrad og du kan bli pålagt å overføre ungkarer studiepoeng.

Forutsetning for å få din bachelorgrad fra universitet eller høyskole, må du først ha et minimum av en GED eller en high school diplom. Det vil også hjelpe å ha noen høyskole eller tidligere arbeidserfaring under beltet. Hvis du har oppnådd foregående college kreditter, så de kan settes mot din bachelorgrad programmet og den tiden du trenger for å bli innskrevet i skolen vil bli forkortet.

Hvis du ikke har oppnådd forrige college kreditter, De fleste av bachelorgrad online programmer tar omtrent tretti seks måneder å fullføre. Denne perioden er basert på en person som tar minimum tyve timer selvfølgelig arbeid per uke. Med tidligere college kreditter, eller ved å tilbringe en større mengde tid på kurs arbeid hver uke, kan noen individer fullføre sine ungkarer online studium i så lite som tolv måneder.

For å velge hvilke universitet eller høyskole å registrere seg, er det best å bestemme hva slags studium du trenger. De fleste av høgskoler tilbyr denne typen programmer, men noen spesialiserer i mennesket varierte felt. For eksempel kan en person som ønsker en bachelorgrad i business velger å gå med Ashworth College, mens en person som ønsker en grad for utdanning ønsker å gå med Penn State University.

llege studiepoeng, De fleste av bachelorgrad online programmer tar omtrent tretti seks måneder å fullføre. Denne perioden er basert på en person som tar minimum tyve timer selvfølgelig arbeid per uke. Med tidligere college kreditter, eller ved å tilbringe en større mengde tid på kurs arbeid hver uke, kan noen individer fullføre sine ungkarer online studium i så lite som tolv måneder.

For å velge hvilke universitet eller høyskole å registrere seg, er det best å bestemme hva slags studium du trenger. De fleste av høgskoler tilbyr denne typen programmer, men noen spesialiserer i mennesket varierte felt. For eksempel kan en person som ønsker en bachelorgrad i business velger å gå med Ashworth College, mens en person som ønsker en grad for utdanning ønsker å gå med Penn State University.

Tuesday, October 11, 2011

Jakt The Executive Head Hunter

Mange arbeidssøkere finner seg overveldet av redsel ved tanken på å jakte ned en ny karriere posisjon på egenhånd. Det er derfor mange mennesker håper å henge sine hatter på den erfaring og forbindelser til ledende hodet jegere til å gjøre deres jakt for dem i deres pågående (never-ending?) Søken etter den ultimate trofeet karriere.

For å overbevise en pålitelig executive hodejeger, har en arbeidssøker til å planlegge sine angrep. Et godt koblet executive rekrutterer vil ikke ta på bare en person i dress. Du må bygge et solid fundament i god tid ta kontakt. Jakt en rekrutterer krever strategi og planlegging. Her er fem tips for å kunne fange opp prisen - tjenestene til en executive rekrutterer.

Gjør hjemmeleksen din

Den kunnskapsrike arbeidssøker må være godt rustet med kunnskap - ikke bare om hans eller hennes interesser og ferdigheter, men også i hodet jegerens interesser og spesialiteter. Ja, hjelper det å nærme seg en hodejeger som forstår dine feltet og har bygget opp forbindelser, fordi det er svært lite behov for kjemiingeniører ved et regnskapskontor (selv om kjemisk beslutningstakere har blitt tvunget til å tillate regnskapsførere inn i deres sanctums, men det er en annen historie ).

Samtidig har ledelsen rekruttereren ingen interesse av dine ferdigheter, selv om du har vunnet mange priser for den franske bakverk du har opprettet.

Selvfølgelig hjelper det å bli kjent med arbeidsmarkedet. Det er det utøvende recruiter jobb, men det er også ditt.

Du vil også få mye mer hvis du har vurdert dine egne ferdigheter, ikke bare ønsket sysselsetting. Dersom du helt klart ikke er kvalifisert for det du leter etter, vil du ikke selge deg selv til hodet jeger. Og hvis du ikke kan selge deg selv til hodet jeger, vil han eller hun ikke gidder å prøve å selge deg til noen andre.

Identifiser Anerkjente direktør rekrutterere og leder Hunters

Dessverre, i det 21. århundre er det et økende antall conmen og scam kunstnere som har injisert seg i bransjen av utøvende hodet jegere og rekrutterere. Derfor, når du begynner søket etter en bona fide og kvalifisert utøvende rekrutterer, er det viktig at du spør rundt.

er det utøvende recruiter jobb, men det er også ditt.

Du vil også få mye mer hvis du har vurdert dine egne ferdigheter, ikke bare ønsket sysselsetting. Dersom du helt klart ikke er kvalifisert for det du leter etter, vil du ikke selge deg selv til hodet jeger. Og hvis du ikke kan selge deg selv til hodet jeger, vil han eller hun ikke gidder å prøve å selge deg til noen andre.

Identifiser Anerkjente direktør rekrutterere og leder Hunters

Dessverre, i det 21. århundre er det et økende antall conmen og scam kunstnere som har injisert seg i bransjen av utøvende hodet jegere og rekrutterere. Derfor, når du begynner søket etter en bona fide og kvalifisert utøvende rekrutterer, er det viktig at du spør rundt.

Før du nærmer deg en executive hodejeger, finne ut alt du kan om sin virksomhet, historie og erfaring fra så mange uavhengige ressurser som du kan få tilgang. Gjør det et poeng å finne andre menn eller kvinner som har brukt sine tjenester. Finn ut hvem som faktisk har landet jobber for andre mennesker, før du legger din karriere i hendene på en sjarlatan.

Utarbeide en Solid Resume

OK. så dette kan være åpenbare. Men det er ikke alltid gjort. Forbered en profesjonell gjenoppta før du tar kontakt med den utøvende hodet jegere på listen din. Din CV er din telekort, og det vil avgjøre om rekruttereren vil selv ønsker å la deg avfall hans sekretær tid.

Line Up solide referanser

Før banke på hodejeger dører, gjør at du har tilgjengelig en liste med faglige referanser.

Akkurat som du vil ønske å vite detaljer om noen utøvende recruiter du nærmer deg, vil disse fagfolk ønsker å vite en god del om deg også. De ønsker å kunne kontakte dine referanser, menn og kvinner som kan støtte din profesjonelle ambisjoner med solid vitnesbyrd om tidligere prestasjoner, din karakter, dine ferdigheter og til og med dine svakheter også.

Monday, October 10, 2011

Hva trenger du å gjøre for å bli vellykket?

Hva gjør du trenger å gjøre for å bli vellykket? Hvis du søker på nettet du kan føle at du må registrere deg for de nyeste affiliate marketing program. Eller kanskje du trenger å være medlem av den nyeste MLM ordningen. På den annen side kan det være at du trenger å følge instruksjonene i den nyeste web marketing guru. Hver av avhandlinger ruter gir deg mulighet til å være vellykket, men uten mot, iver og entusiasme kommer du inn i rekkene av de 80% pluss som mislykkes.

Du trenger mot til å identifisere din drøm. Din lidenskap. Du trenger mot til å feste med i prosessen mens du konkretisere fokus og deretter å stå løpet ut når andre forteller deg at det er en dum idé, og vil aldri fungere.

Å starte din egen bedrift er vanskelig nok. Det blir nesten umulig når du velger noe som bare ser bra ut eller ser interessant ut og du ikke har lidenskap for. For å lykkes må du identifisere ditt sanne kall i livet. Din lidenskap. Kan du forestille deg hva resultatet ville bli hvis du får din lidenskap til å være ditt fokus i livet? Så. Hva er det som tenner deg? Hva motiverer deg? Hva gjør du hele tiden snakke med deg selv og andre om? Hva interesserer deg?

Når du har identifisert fokus, ditt kall, må du nå iver og entusiasme til å gjennomføre det. Å være vellykket. Iver og entusiasme er mer enn besluttsomhet. Det handler om engasjement, moro, nytelse. Noe du ønsker å gjøre fordi du tror på det. En naturlig måte å nå dine mål og mål i livet. En tro som betyr at du er villig til å leve med drømmen din 24 timer i døgnet, syv dager i uken.

være vellykket må du identifisere ditt sanne kall i livet. Din lidenskap. Kan du forestille deg hva resultatet ville bli hvis du får din lidenskap til å være ditt fokus i livet? Så. Hva er det som tenner deg? Hva motiverer deg? Hva gjør du hele tiden snakke med deg selv og andre om? Hva interesserer deg?

Når du har identifisert fokus, ditt kall, må du nå iver og entusiasme til å gjennomføre det. Å være vellykket. Iver og entusiasme er mer enn besluttsomhet. Det handler om engasjement, moro, nytelse. Noe du ønsker å gjøre fordi du tror på det. En naturlig måte å nå dine mål og mål i livet. En tro som betyr at du er villig til å leve med drømmen din 24 timer i døgnet, syv dager i uken.

Du trenger å se livet måten en idrettsutøver gjør. Kan du forplikte seg til å arbeide dag ut og dag med det formål å arbeide mot drømmen din? Kan du fortsette når ingenting ser ut til å skje? Kan du holde på den minste økningen i evnen din som et tegn på suksess? Er du opptatt av å kontinuerlig forbedre din personlige best? Kan du tro på deg selv og din lidenskap nok til å revurdere formelen når virksomheten har nådd krise punkt? Kan du gå tilbake og ærlig analysere dine handlinger når du nettopp har mistet et potensielt salg eller tiden du har brukt på en markedsføringskampanje var bortkastet? Kan du være helt fokusert individ?

Men, iver og entusiasme alene er ubrukelig. Det er som å kjøre en bil i full fart uten å kjenne målet. Alene de ikke vil bringe deg suksess, men kombinert med et mål og objektiv, et fokus, en lidenskap, et ønske om å stadig forbedre og motet da, som idrettsutøver, er verden din østers.

ommit å jobbe dag inn og dag ut med det formål å arbeide mot drømmen din? Kan du fortsette når ingenting ser ut til å skje? Kan du holde på den minste økningen i evnen din som et tegn på suksess? Er du opptatt av å kontinuerlig forbedre din personlige best? Kan du tro på deg selv og din lidenskap nok til å revurdere formelen når virksomheten har nådd krise punkt? Kan du gå tilbake og ærlig analysere dine handlinger når du nettopp har mistet et potensielt salg eller tiden du har brukt på en markedsføringskampanje var bortkastet? Kan du være helt fokusert individ?

Men, iver og entusiasme alene er ubrukelig. Det er som å kjøre en bil i full fart uten å kjenne målet. Alene de ikke vil bringe deg suksess, men kombinert med et mål og objektiv, et fokus, en lidenskap, et ønske om å stadig forbedre og motet da, som idrettsutøver, er verden din østers.

Når du gjør noe du elsker å gjøre, er tid uvesentlig og lykke og personlig vekst naturlig følge. Du jobber fordi du vil og nyt det. Du oppfylle din lidenskap og gutt det viser. Folk kjøper din entusiasme, din begeistring. De kan se spenningen i øynene dine, de kan lese det i skriftene.

Se på din virksomhet og materialer:
Har de viser spenning, lidenskap?
Vil du kjøpe fra deg, på nettstedet ditt hvis du var en kunde?

Hemmeligheten til suksess i livet er enkel:

Hvis du har kraften i besluttsomhet i dine tanker, er enhver oppgave mulig.

De som lykkes i deres valgte feltet har en ekstraordinær grad av selvtillit. De vet at de lever sin lidenskap. Det eneste på deres sinn er å være best. For å gi sitt beste ved enhver anledning. De vet at nøkkelen til suksess er deres mentale seighet.

Sunday, October 9, 2011

I A Rut? Klar for en karriere endre?

Er du misfornøyd på jobben? Trøtt og mangler energi og kjøre? Ikke bekymre deg, er du ikke alene! Studier i USA viser at opptil 70 prosent av arbeidsstokken er misfornøyd med deres jobb til enhver tid.

Vi alle føler misfornøyd og frustrert med jobbene våre til tider. Så, hvordan vet du når følelsen av misnøye og frustrasjon betyr at det er tid for en karriere endre?
Det er noen viktige tegn som peker mot et behov for endring:

* Føler seg overveldet av arbeidsmengden din
* Ute av stand til å balansere ditt arbeid og liv ansvar
* Forvirret om roller og oppgaver i jobben din
* Lett irritert og klar til å eksplodere ved den minste provokasjon

Vi velger våre karrierevei for mange ulike grunner: fordi våre foreldres oppmuntring, fordi det er en vellykket okkupasjon, eller for den finansielle belønning (for å nevne noen). Men du kan være i en karriere som ikke støtter din kjerneverdier. Dette kan være roten til ubehag din.

Ta en personlig og profesjonell inventar. Spør deg selv noen viktige spørsmål.
1. Se på din nåværende jobb. Hvordan fikk du der?
2. Hva er dine personlige egenskaper (kunstnerisk, tilpasningsdyktig, kreativ leder, etc.)?
3. Hva er dine kjerneverdier (autonomi, vekst, hjelpe andre, økonomisk sikkerhet etc.)?
4. Hva er dine største styrker?
5. Identifiser dine ferdigheter.
Seks. Identifiser din karriere satisfiers og dissatisfiers: For hver stilling du har hatt gjennom hele din karriere hvilke aktiviteter eller ansvarsområder gjorde du liker (og ikke liker) gjør?
7. Hva er viktig for deg, personlig og profesjonelt?
8. Hva du ønsker å gjøre eller oppnå i løpet av din levetid (personlig eller profesjonelt) slik at du vil vurdere ditt liv å ha vært godt levd?
9. Hva er du mest spent på nå?

Ta en titt på dine svar. Er din nåværende karriere i tråd med hvem du er, hva du verdi, og hva du er god til? Hvis ikke, så det er på tide å gjøre en endring.

Når du har fastslått at du er klar for en karriere endre, begynne å tenke på og legge merke til hva du vil. Hvis du kunne gjøre noe, hva ville du gjøre? Ved å vurdere dine prestasjoner, ferdigheter, styrker og svakheter vil du kunne se en sammenheng mellom hva det er som du verdsetter, hva du er god på, og hvor "juice" er for deg - alt som du kan slå inn i en nye karriere.

Bestem hva du ønsker og lage dine muligheter. LAG EN PLAN. Deretter bruker denne planen å bytte fra harme i din nåværende jobb å se på det positive du kan ta til din nye karriere. Hva er dine overførbare ferdigheter? Hva lærer du i din nåværende posisjon som du kan ta med deg? Når du har en plan, holde fokus på intensjonen din, og ta hensyn til muligheter som byr seg.

ook på ditt svar. Er din nåværende karriere i tråd med hvem du er, hva du verdi, og hva du er god til? Hvis ikke, så det er på tide å gjøre en endring.

Når du har fastslått at du er klar for en karriere endre, begynne å tenke på og legge merke til hva du vil. Hvis du kunne gjøre noe, hva ville du gjøre? Ved å vurdere dine prestasjoner, ferdigheter, styrker og svakheter vil du kunne se en sammenheng mellom hva det er som du verdsetter, hva du er god på, og hvor "juice" er for deg - alt som du kan slå inn i en nye karriere.

Bestem hva du ønsker og lage dine muligheter. LAG EN PLAN. Deretter bruker denne planen å bytte fra harme i din nåværende jobb å se på det positive du kan ta til din nye karriere. Hva er dine overførbare ferdigheter? Hva lærer du i din nåværende posisjon som du kan ta med deg? Når du har en plan, holde fokus på intensjonen din, og ta hensyn til muligheter som byr seg.

Til tross for din nåværende frustrasjon og din begeistring på mulighetene foran deg, er det naturlig å føle seg redd om å starte en ny karriere. Føle frykt og gjør det likevel! Husk, er makt til å gjøre det inne i deg.

Saturday, October 8, 2011

Akkreditert livserfaring Grader - Accelerate din fremgang Online

Sjansene er du forfølge en online grad å høste fordeler på arbeidsplassen. Av denne grunn kan du være interessert i å akselerere fremgangen din for å få din grad raskere. Denne artikkelen vil forklare syv måter å fullføre graden raskere. Husk at du vil jobbe hardere for å fullføre raskere og må være villig til å gjøre denne forpliktelsen.

Sjekk med en innleggelser rådgiver for å se om du kvalifiserer for Credit for Life Experience Program (CLEP). Erfaring i bransjen verden kan oversette til college kreditter med dette programmet. Du må vise dokumentasjon av arbeidserfaring. Skolen vil bekrefte denne erfaringen til å avgjøre hvordan det passer inn i studium i form av college kreditt. Studiepoengene du får fra dette programmet kan redusere tiden du bruker tjene dine grad. Dette programmet tilbys ikke på alle skoler eller for alle studieprogrammene.

Den Proficiency Exam Program (PEP) ligner på CLEP. Dette programmet gjør det mulig for studenter å tjene høyskole kreditt for selvstudium eller annen opplæring mottas uten høyskole kreditt. Du har kanskje lært emnet i et annet forum, og ikke trenger å ta klassen. Du må vise dokumentasjon og bestå en eksamen for å kvalifisere for kreditter med PEP.

Mange online universiteter tilbyr kortere semestre. Noen vil gi deg valget mellom seks, åtte og ti ukers semestre. Kortere semestre tillate deg å ta flere klasser i løpet av året. Husk at disse kortere semestre fortsatt bære de samme kravene. Arbeidsmengden vil bli mer intense, men den tidsperioden, vil bli kortere. Pass på at du har tid til å vie før du velger kortere semestre. Tempoet er raskere og du må arbeide raskere for å holde opp.

Du kan ta flere klasser hvert semester. Selv tar en ekstra klasse hvert semester kan ta et friår den tiden du tilbringer på skolen. Du må få tid til en ekstra klasse hvert semester, men du vil ferdig raskere. Når du planlegger din klasser, planlegge en blanding av fagene du finner lett med vanskeligere kurs. Denne måten, vil du ikke ende opp med alle fagene du finner vanskelig på slutten av programmet.

Noen online universiteter krever ikke at elevene tar allmennutdanning klasser. Programmet vil fokusere helt og holdent på ditt fagområde. Ofte brukte denne strukturen resulterer i en kortere tid tjene graden. Hvis du planlegger å overføre kreditter til et annet universitet, sjekk før du melde deg inn i programmet for å sikre at studiepoeng er overførbare.

OU velge kortere semestre. Tempoet er raskere og du må arbeide raskere for å holde opp.

Du kan ta flere klasser hvert semester. Selv tar en ekstra klasse hvert semester kan ta et friår den tiden du tilbringer på skolen. Du må få tid til en ekstra klasse hvert semester, men du vil ferdig raskere. Når du planlegger din klasser, planlegge en blanding av fagene du finner lett med vanskeligere kurs. Denne måten, vil du ikke ende opp med alle fagene du finner vanskelig på slutten av programmet.

Noen online universiteter krever ikke at elevene tar allmennutdanning klasser. Programmet vil fokusere helt og holdent på ditt fagområde. Ofte brukte denne strukturen resulterer i en kortere tid tjene graden. Hvis du planlegger å overføre kreditter til et annet universitet, sjekk før du melde deg inn i programmet for å sikre at studiepoeng er overførbare.

Lørdag Scholars programmer tilbys ved mange store universiteter. Studenter inn dette programmet bør ha en Associates grad før man søker til programmet. Du reiser til universitetet på lørdager, vanligvis fra åtte om morgenen til fem om kvelden. Disse programmene lar deg fullføre graden i to år med lørdager.

Selv bestemmer tempoet programmer tilbys gjennom noen online høgskoler. Disse klassene kan startes når som helst og er ferdig i ditt eget tempo. Du kan arbeide gjennom materialet raskere enn det som er mulig i de typiske college semester. Ganske få av disse programmene satt en minimum tid du må ta kurset. Vanligvis de krever et seks ukers minimum tidsramme for ferdigstillelse.

Friday, October 7, 2011

De fem vanligste - og mest unødvendige - Resume Feil

Skrive en effektiv CV kan sikkert være utfordrende. Det er mange regler og ingen av dem gjelder 100% av tiden. Det er ofte mye lettere for folk å lage sin dokumentet hvis de forstår grensene innen hvilke de trenger for å operere 100% av tiden - de feilene som bør aldri bli gjort, og vil merke en arbeidssøker som uprofesjonell. Eliminere alle disse feilene fra CVen vil gå langt i å forbedre sjansene dine for å sikre et intervju.

1. "Ansvarlig for ..."

The Problem:
Dette er en av de mest vanlige, og mest amatørmessig, CV feil. Det er ingen større eksempel på svake, passive skriving enn overused "ansvarlige for." Det er to basen grunner til at dette uttrykket skal unngås. Den første er at det er allerede forstått at informasjonen i cv-en din er aktiviteter som du var ansvarlig for, og dette er tilsvarer skrive "koker vi ..." før et element oppført i en restaurantmeny. Den andre grunnen er hva jeg hentydet til ovenfor: "ansvarlig for" er passiv, tørt og kjedelig. Det gjør ingenting for å trekke i leseren, og viser ingen spesifikk eller relevant ferdighet. Med den gjennomsnittlige CVen leses i omtrent syv sekunder, det første ordet eller to i hver setning er helt avgjørende fordi det er informasjon som vil bli lest første og mest. Enten noe annet i en gitt setning vil bli lest i det hele tatt kommer helt an på om de første par ord finne en akkord med leseren. Hvis ansette manager holder din cv ikke flekk søkeord av interesse i de viktige steder, er da hele CVen sannsynligvis går i søpla, uansett hvor stor resten av informasjonen er.

ds, det første ordet eller to i hver setning er helt avgjørende fordi det er den informasjonen som skal leses først og mest. Enten noe annet i en gitt setning vil bli lest i det hele tatt kommer helt an på om de første par ord finne en akkord med leseren. Hvis ansette manager holder din cv ikke flekk søkeord av interesse i de viktige steder, er da hele CVen sannsynligvis går i søpla, uansett hvor stor resten av informasjonen er.

The Solution:
En flott måte å teste kvaliteten på en CV er å lese akkurat det første ordet i hver setning, og se hvilket bilde disse ordene bygge av deg som arbeidstaker. Hvis din første ordene består av "ansvarlig for", "hjalp", "behandlet", eller andre passive språk, så du ikke skaper en kraftig eller tvingende førsteinntrykk. Åpent hver setning med en kraft verb som er relevant for den jobben du søker på. Ord som "administrere", "direkte", "administrere" og "prosessen" kan ofte brukes til å erstatte "ansvar for", og er langt mer effektive.

2. Ved hjelp av et avsnitt format.

er ikke noe å dra i leseren, og viser ingen spesifikk eller relevant ferdighet. Med den gjennomsnittlige CVen leses i omtrent syv sekunder, det første ordet eller to i hver setning er helt avgjørende fordi det er informasjon som vil bli lest første og mest. Enten noe annet i en gitt setning vil bli lest i det hele tatt kommer helt an på om de første par ord finne en akkord med leseren. Hvis ansette manager holder din cv ikke flekk søkeord av interesse i de viktige steder, er da hele CVen sannsynligvis går i søpla, uansett hvor stor resten av informasjonen er.

The Solution:
En flott måte å teste kvaliteten på en CV er å lese akkurat det første ordet i hver setning, og se hvilket bilde disse ordene bygge av deg som arbeidstaker. Hvis din første ordene består av "ansvarlig for", "hjalp", "behandlet", eller andre passive språk, så du ikke skaper en kraftig eller tvingende førsteinntrykk. Åpent hver setning med en kraft verb som er relevant for den jobben du søker på. Ord som "administrere", "direkte", "administrere" og "prosessen" kan ofte brukes til å erstatte "ansvar for", og er langt mer effektive.

2. Ved hjelp av et avsnitt format.

ds, det første ordet eller to i hver setning er helt avgjørende fordi det er den informasjonen som skal leses først og mest. Enten noe annet i en gitt setning vil bli lest i det hele tatt kommer helt an på om de første par ord finne en akkord med leseren. Hvis ansette manager holder din cv ikke flekk søkeord av interesse i de viktige steder, er da hele CVen sannsynligvis går i søpla, uansett hvor stor resten av informasjonen er.

The Solution:
En flott måte å teste kvaliteten på en CV er å lese akkurat det første ordet i hver setning, og se hvilket bilde disse ordene bygge av deg som arbeidstaker. Hvis din første ordene består av "ansvarlig for", "hjalp", "behandlet", eller andre passive språk, så du ikke skaper en kraftig eller tvingende førsteinntrykk. Åpent hver setning med en kraft verb som er relevant for den jobben du søker på. Ord som "administrere", "direkte", "administrere" og "prosessen" kan ofte brukes til å erstatte "ansvar for", og er langt mer effektive.

2. Ved hjelp av et avsnitt format.

er ikke noe å dra i leseren, og viser ingen spesifikk eller relevant ferdighet. Med den gjennomsnittlige CVen leses i omtrent syv sekunder, det første ordet eller to i hver setning er helt avgjørende fordi det er informasjon som vil bli lest første og mest. Enten noe annet i en gitt setning vil bli lest i det hele tatt kommer helt an på om de første par ord finne en akkord med leseren. Hvis ansette manager holder din cv ikke flekk søkeord av interesse i de viktige steder, er da hele CVen sannsynligvis går i søpla, uansett hvor stor resten av informasjonen er.

The Solution:
En flott måte å teste kvaliteten på en CV er å lese akkurat det første ordet i hver setning, og se hvilket bilde disse ordene bygge av deg som arbeidstaker. Hvis din første ordene består av "ansvarlig for", "hjalp", "behandlet", eller andre passive språk, så du ikke skaper en kraftig eller tvingende førsteinntrykk. Åpent hver setning med en kraft verb som er relevant for den jobben du søker på. Ord som "administrere", "direkte", "administrere" og "prosessen" kan ofte brukes til å erstatte "ansvar for", og er langt mer effektive.

2. Ved hjelp av et avsnitt format.

ds, det første ordet eller to i hver setning er helt avgjørende fordi det er den informasjonen som skal leses først og mest. Enten noe annet i en gitt setning vil bli lest i det hele tatt kommer helt an på om de første par ord finne en akkord med leseren. Hvis ansette manager holder din cv ikke flekk søkeord av interesse i de viktige steder, er da hele CVen sannsynligvis går i søpla, uansett hvor stor resten av informasjonen er.

The Solution:
En flott måte å teste kvaliteten på en CV er å lese akkurat det første ordet i hver setning, og se hvilket bilde disse ordene bygge av deg som arbeidstaker. Hvis din første ordene består av "ansvarlig for", "hjalp", "behandlet", eller andre passive språk, så du ikke skaper en kraftig eller tvingende førsteinntrykk. Åpent hver setning med en kraft verb som er relevant for den jobben du søker på. Ord som "administrere", "direkte", "administrere" og "prosessen" kan ofte brukes til å erstatte "ansvar for", og er langt mer effektive.

2. Ved hjelp av et avsnitt format.

er ikke noe å dra i leseren, og viser ingen spesifikk eller relevant ferdighet. Med den gjennomsnittlige CVen leses i omtrent syv sekunder, det første ordet eller to i hver setning er helt avgjørende fordi det er informasjon som vil bli lest første og mest. Enten noe annet i en gitt setning vil bli lest i det hele tatt kommer helt an på om de første par ord finne en akkord med leseren. Hvis ansette manager holder din cv ikke flekk søkeord av interesse i de viktige steder, er da hele CVen sannsynligvis går i søpla, uansett hvor stor resten av informasjonen er.

The Solution:
En flott måte å teste kvaliteten på en CV er å lese akkurat det første ordet i hver setning, og se hvilket bilde disse ordene bygge av deg som arbeidstaker. Hvis din første ordene består av "ansvarlig for", "hjalp", "behandlet", eller andre passive språk, så du ikke skaper en kraftig eller tvingende førsteinntrykk. Åpent hver setning med en kraft verb som er relevant for den jobben du søker på. Ord som "administrere", "direkte", "administrere" og "prosessen" kan ofte brukes til å erstatte "ansvar for", og er langt mer effektive.

2. Ved hjelp av et avsnitt format.

Thursday, October 6, 2011

7 tips for å skape en fantastisk inntrykk på folk som teller

Å gjøre en fabelaktig inntrykk på folk åpner dørene for din bedrift, personlig og karriere bestrebelser. Folk liker sjarmerende mennesker som gjør dem føler seg komfortabel. Så, gjør et fantastisk inntrykk hjelper deg med å komme dit du vil gå.

Den grunnleggende regel for å gjøre et godt inntrykk er dette: Mennesker begjærer å være rundt mennesker som synes ligner på seg selv. Stikkordet er virker. Alle skiller seg fra andre mennesker i hundrevis av måter. Men får du sammen med folk du synes ligner deg i interesser, følelser, opplevelser, eller mål. Du kan sette disse teknikkene til handling for å hjelpe folk føler synes du ligner på dem og, som et resultat, gjør en fantastisk inntrykk.

Første Teknikk: Glem den "Golden Rule"

Siden folk krever å være rundt mennesker som synes lik seg selv, unngå å sløse tid på "Golden Rule" fantasy foreslå, "behandle folk som du ønsker å bli behandlet." Folk ønsker ikke å bli behandlet slik du ønsker å bli behandlet !

I stedet behandler andre mennesker slik de liker å bli behandlet. Du gjør en fantastisk inntrykk ved å fokusere på deres liker, ikke din.

Andre Teknikk: Bruk den andre personens sosial stil
Mennesker samhandler bruke fire mellommenneskelige stiler, som følger:

1. Resultater-Fokusert: "raskt fortelle meg tid, ikke hvordan å bygge en klokke!"

2. Detalj-Fokusert: "Sakte fortelle meg hvordan man bygger en klokke, sakte frem til hvilken tid det er."

3. Friendly-Fokusert: "Først vil jeg fortelle deg om min familie og helg. Så, la oss diskutere ditt. Så, la oss sladder. Så, la oss diskutere arbeid. "

4. Festing-Fokusert: "Vil du høre en annen spøk? La oss PARTY! "

Husk: Mennesker begjærer å være rundt mennesker som synes ligner på seg selv. Så, med et resultat-fokusert person, handle fartsfylt og resultat-fokusert. Å imponere en detalj-fokusert person, forteller "hvordan man bygger klokken," ikke hva klokka er.

t hvordan å bygge en klokke! "

2. Detalj-Fokusert: "Sakte fortelle meg hvordan man bygger en klokke, sakte frem til hvilken tid det er."

3. Friendly-Fokusert: "Først vil jeg fortelle deg om min familie og helg. Så, la oss diskutere ditt. Så, la oss sladder. Så, la oss diskutere arbeid. "

4. Festing-Fokusert: "Vil du høre en annen spøk? La oss PARTY! "

Husk: Mennesker begjærer å være rundt mennesker som synes ligner på seg selv. Så, med et resultat-fokusert person, handle fartsfylt og resultat-fokusert. Å imponere en detalj-fokusert person, forteller "hvordan man bygger klokken," ikke hva klokka er.

Tredje Teknikk: Mirror

Speiling beviser utrolig subtil, kraftig og fysisk. Det hjelper personen instinktivt føler deg komfortabel med deg. Hvordan? Du speil - lage selv synes lik - personens
1. Kroppsspråk
2. Vocal stil
3. Antrekk

Å imponere noen som sitter rett, sitter du rett med den personen. Dersom personen snakker sakte, så du gjøre det samme. Og kle seg som formelt eller uformelt som den personen du ønsker å imponere.

den andre personens sosial stil
Mennesker samhandler bruke fire mellommenneskelige stiler, som følger:

1. Resultater-Fokusert: "raskt fortelle meg tid, ikke hvordan å bygge en klokke!"

2. Detalj-Fokusert: "Sakte fortelle meg hvordan man bygger en klokke, sakte frem til hvilken tid det er."

3. Friendly-Fokusert: "Først vil jeg fortelle deg om min familie og helg. Så, la oss diskutere ditt. Så, la oss sladder. Så, la oss diskutere arbeid. "

4. Festing-Fokusert: "Vil du høre en annen spøk? La oss PARTY! "

Husk: Mennesker begjærer å være rundt mennesker som synes ligner på seg selv. Så, med et resultat-fokusert person, handle fartsfylt og resultat-fokusert. Å imponere en detalj-fokusert person, forteller "hvordan man bygger klokken," ikke hva klokka er.

Tredje Teknikk: Mirror

Speiling beviser utrolig subtil, kraftig og fysisk. Det hjelper personen instinktivt føler deg komfortabel med deg. Hvordan? Du speil - lage selv synes lik - personens
1. Kroppsspråk
2. Vocal stil
3. Antrekk

Å imponere noen som sitter rett, sitter du rett med den personen. Dersom personen snakker sakte, så du gjøre det samme. Og kle seg som formelt eller uformelt som den personen du ønsker å imponere.

t hvordan å bygge en klokke! "

2. Detalj-Fokusert: "Sakte fortelle meg hvordan man bygger en klokke, sakte frem til hvilken tid det er."

3. Friendly-Fokusert: "Først vil jeg fortelle deg om min familie og helg. Så, la oss diskutere ditt. Så, la oss sladder. Så, la oss diskutere arbeid. "

4. Festing-Fokusert: "Vil du høre en annen spøk? La oss PARTY! "

Husk: Mennesker begjærer å være rundt mennesker som synes ligner på seg selv. Så, med et resultat-fokusert person, handle fartsfylt og resultat-fokusert. Å imponere en detalj-fokusert person, forteller "hvordan man bygger klokken," ikke hva klokka er.

Tredje Teknikk: Mirror

Speiling beviser utrolig subtil, kraftig og fysisk. Det hjelper personen instinktivt føler deg komfortabel med deg. Hvordan? Du speil - lage selv synes lik - personens
1. Kroppsspråk
2. Vocal stil
3. Antrekk

Å imponere noen som sitter rett, sitter du rett med den personen. Dersom personen snakker sakte, så du gjøre det samme. Og kle seg som formelt eller uformelt som den personen du ønsker å imponere.

den andre personens sosial stil
Mennesker samhandler bruke fire mellommenneskelige stiler, som følger:

1. Resultater-Fokusert: "raskt fortelle meg tid, ikke hvordan å bygge en klokke!"

2. Detalj-Fokusert: "Sakte fortelle meg hvordan man bygger en klokke, sakte frem til hvilken tid det er."

3. Friendly-Fokusert: "Først vil jeg fortelle deg om min familie og helg. Så, la oss diskutere ditt. Så, la oss sladder. Så, la oss diskutere arbeid. "

4. Festing-Fokusert: "Vil du høre en annen spøk? La oss PARTY! "

Husk: Mennesker begjærer å være rundt mennesker som synes ligner på seg selv. Så, med et resultat-fokusert person, handle fartsfylt og resultat-fokusert. Å imponere en detalj-fokusert person, forteller "hvordan man bygger klokken," ikke hva klokka er.

Tredje Teknikk: Mirror

Speiling beviser utrolig subtil, kraftig og fysisk. Det hjelper personen instinktivt føler deg komfortabel med deg. Hvordan? Du speil - lage selv synes lik - personens
1. Kroppsspråk
2. Vocal stil
3. Antrekk

Å imponere noen som sitter rett, sitter du rett med den personen. Dersom personen snakker sakte, så du gjøre det samme. Og kle seg som formelt eller uformelt som den personen du ønsker å imponere.

Wednesday, October 5, 2011

Den Sammer Test: Ledende folk å få riktige resultater til rett tid på rett vei

Sammendrag: Forfatteren hevder at de fleste ledere få feil resultat eller riktig resultat i feil måter. Han tilbyr SAMMER Test for å hjelpe deg justere de resultatene du trenger for å oppnå med de resultatene som du faktisk gjør oppnå.

Som leder har du ingenting viktigere enn å få resultater. Men bare få resultater kan være enkelt.

Hva er ikke lett er å få riktig resultat ... til høyre grad ... til rett tid ... til rett formål ... på riktig måte.

Det har vært min erfaring rådgivning med tusener av ledere over hele verden i løpet av de siste to tiårene at det store flertallet av ledere få feil resultat - eller rett resultatene i feil måter.

Her er et verktøy for å hjelpe deg å få riktige resultater. Den kalles SAMMER Test, og du kan bruke den kontinuerlig gjennom hele din karriere.

Den SAMMER Test er bare en måte å teste de resultatene du har tenkt å oppnå, eller resultatet du faktisk oppnå, for å forsikre de er riktige resultater.

SAMMER er et akronym. Resultatene skal være:

S - sizable. Uansett hvilke resultater du får nå, kan du alltid få mer. Ikke bare kan du få mer, men som en leder, MÅ du arbeider kontinuerlig for å få mer. Sizable er ikke et alternativ. Sizable er en nødvendighet.

A - oppnåelig. Mange ledere stiller urealistiske forventninger på mennesker og så mister tillit og troverdighet. Folk må bli utfordret til å gjøre hva de ikke tror de kan gjøre, men de må også kunne til slutt å gjøre det.

Her er et tips for å lage oppnåelig skje i riket av sizable. Si hvem du er utfordrende: "Jeg vet at du ikke tror du kan møte utfordringen jeg sett for deg, men jeg vet du kan, og jeg kommer til å støtte deg på alle mulige måter.."

M - Meningsfylt. Ledere som finner lite mening i sine jobber eller resultater forbundet med disse jobbene, ikke bør være ledere, eller de bør skifte jobb og / eller resultater. De fleste ledere forstår dette. Men få ledere forstår at meningen også involverer jobbene til de menneskene de er ledende og holdninger av dem mot dem jobber og resultatene jobbene mål å oppnå. Disse lederne snuble på hva jeg kaller lederens feilslutning.

Den feilslutning opererer når ledere tror at deres tro blir automatisk gjengjeldt av folks tro.

Faktum er, fordi ledelse er utfordrende folk til å gjøre hva de ellers ikke ville gjøre, er ledernes tro sjelden gjengjeldt. Automatisk gjensidighet er en illusjon. Hvis det skjer, flott. Men for det meste, ledere har for å arbeide på å gjøre gjensidighet skje.

g: "Jeg vet at du ikke tror du kan møte utfordringen jeg sett for deg, men jeg vet du kan, og jeg kommer til å støtte deg på alle mulige måter.."

M - Meningsfylt. Ledere som finner lite mening i sine jobber eller resultater forbundet med disse jobbene, ikke bør være ledere, eller de bør skifte jobb og / eller resultater. De fleste ledere forstår dette. Men få ledere forstår at meningen også involverer jobbene til de menneskene de er ledende og holdninger av dem mot dem jobber og resultatene jobbene mål å oppnå. Disse lederne snuble på hva jeg kaller lederens feilslutning.

Den feilslutning opererer når ledere tror at deres tro blir automatisk gjengjeldt av folks tro.

Faktum er, fordi ledelse er utfordrende folk til å gjøre hva de ellers ikke ville gjøre, er ledernes tro sjelden gjengjeldt. Automatisk gjensidighet er en illusjon. Hvis det skjer, flott. Men for det meste, ledere har for å arbeide på å gjøre gjensidighet skje.

M - Målbare. Det er ingen verdi i virksomheten uten målinger. Målinger lenke uensartede ting, organisere aktiviteter, og bidrar til å samle disse aktivitetene. Bruk presise, meningsfull målinger til de resultater vi ønsker før vi utfordre andre å få dem. Uten målinger, kan vi ikke lage konsistente forbedringer. Sørg for at målesystem oppfyller fire attributter, at de er pålitelige, repeterbare, oppnåelig, og kontrollerbar.

E - Etisk. Som leder har du ikke bare å få resultater, men du har for å få riktige resultater. Resultater bare skje når folk ta affære. For å få riktig resultater, må de ta rett handling. Etikk bidra til å fremme rett handling.

Etikk er altså ikke trafikklys, de kjører tannhjul. Etikk bør ikke hindre deg å få resultater, bør de hjelpe deg å få flere resultater.

R - Gjentakelser. Evaluer ditt lederskap og ledelse av andre ikke bare på resultatene du oppnår og ikke oppnå, men på de resultatene som du gjentatte ganger oppnå.

Når vi snakker om repeterbarhet, må vi håndtere prosessen. En prosess er en serie med mentale eller fysiske tiltak som fører til resultater.

Ofte, resultatene er ikke like viktig som de prosesser du utvikler i å få resultatene.

Repeterbarhet fremmes når du identifisere trinnene som hjalp deg å få disse resultatene så bruke disse trinnene som en prosess for å få flere resultater i det området eller få flere resultater på andre områder.

På den måten gjør du repeterbarhet en pådriver av ditt lederskap.

Tuesday, October 4, 2011

Tatt i betraktning Sykepleie? Vurdere en sykepleier grad.

Velge en sykepleier skole eller sykepleie høyskole kan være forvirrende og tidkrevende oppgave. Det spiller ingen rolle om du er ute etter å bli en sykepleier, en sykepleier, jordmor, en juridisk sykepleier konsulent, en rettsmedisinsk sykepleier det er en høyskole som kan registrere deg og ta deg gjennom programmet slik at du går på enden med en teori kvalifisering og praktisk erfaring. Velge riktig college til å gjennomføre studiene er en langvarig prosess, og egentlig handler om å avgjøre hva høgskolen tilbyr, hvor høgskolen er plassert, om du kan få stipend og hvis ikke, hva avgifter vil bli i løpet av studien programmet.

En sykepleier grad kan være vanskelig, spesielt hvis du gjør det en del tid og fortsatt prøver å kjøre et hus eller opprettholde en deltidsjobb, men til slutt en karriere i sykepleie kan være svært tilfredsstillende, både personlig og profesjonelt.

Sykepleie som profesjon i seg selv, er svært mangfoldig, som en sykepleier kan du være aktivt hands-on, som arbeider med pasienter, enten som en generell sykepleier eller i en spesialitet område som jordmorvirksomhet eller pediatri. Du kan også velge mer av en administrativ rolle eller en forskerstilling og vurdere alternativer som enhetsleder eller i Laboratories.

I søket etter den perfekte sykepleier grad på den perfekte sykepleierskolen, vurdere den retningen du ønsker å ta i din sykepleier karriere som eksemplene skissert ovenfor. De fleste sykepleie høyskoler og skoler tilbyr et veldig generelt kurs og la til å spesialisere seg hvis du ønsker å ta flere enheter.

Sykepleie er et svært verdifullt yrke med mange muligheter for avansement utfordring og forandring, så velg dine sykepleie intensjoner klokt og du er godt på vei til en berikende og svært givende karriere. Sykepleie gir deg muligheten til å jobbe med et stort utvalg av mennesker, i en omsorgsfull og pleie miljø. Du kan vanligvis få gode arbeidsforhold, god lønn og karrieremuligheter er kontinuerlig utmerket.

Når du søker etter sykepleie roller, er det mange ressurser du kan bruke. Du kan kontakte sykehus eller klinikker for å avdekke ledige stillinger, men kanskje det beste verktøyet for å finne en sykepleier jobb er på Internett. Mange sykehus etter ledige stillinger på sine nettsider. Det finnes også utallige jobb nettsteder tilgjengelig som liste jobbmuligheter i helseindustrien. La deg fingrene gjøre walking.

Monday, October 3, 2011

The Five Cs til å bygge en karriere du vil elske

Hvis du har klarhet om hva du ønsker og trenger i livet ditt, er du mer sannsynlig å få det. Dette er like sant for din karriere som det er for andre ting i livet ditt. Men de fleste mennesker tilbringer mer tid på å forske og vurdere en bil kjøp, enn de gjør på den veldig viktig ting i livet - en karriere.

Når det gjelder ditt "livsverk", kan du signifikant øke oddsen for å bygge en karriere du vil elske ved å ta noen enkle faktorer i betraktning. Disse inkluderer å være klar på hva du vil gjøre, hvor og med hvem du ønsker å gjøre det, og hva du ønsker å komme ut av det, samt hva du er villig til å gi opp i retur. Men dette er ikke slik folk flest sin tilnærming karriere.

Dessverre har mange av oss ikke planlegge våre karrierer, vi bare ta arbeid. Og selv når vi gjør litt planlegging, baserer vi vår beslutning om bare én eller to faktorene, når det finnes andre like viktige ting å vurdere.

På spørsmål om dine spesielle jobb og karriere valg, er det sannsynlig at du reagerer med en eller to av disse uttalelsene:

- "Det er et flott sted å jobbe" (kultur)
- "The fyr jeg skal jobbe for synes virkelig nice" (kommando)
- "Folk er gøy" (kamerater)
- "Lønnen er veldig bra" (erstatning)
- "Jeg skal få gjøre hva jeg vil" (bidrag)

Problemet er bare ett eller to av disse kriteriene er vanligvis ikke nok til å holde oss glade om vårt valg, og snart vi finner oss ikke nyter vårt arbeid. Dette er fordi, selv om vi elsker å betale, er vår sjefen en idiot, eller vi ikke får til å gjøre de oppgavene vi liker, eller noe annet vi oversett, er nå et problem.

sin karriere.

Dessverre har mange av oss ikke planlegge våre karrierer, vi bare ta arbeid. Og selv når vi gjør litt planlegging, baserer vi vår beslutning om bare én eller to faktorene, når det finnes andre like viktige ting å vurdere.

På spørsmål om dine spesielle jobb og karriere valg, er det sannsynlig at du reagerer med en eller to av disse uttalelsene:

- "Det er et flott sted å jobbe" (kultur)
- "The fyr jeg skal jobbe for synes virkelig nice" (kommando)
- "Folk er gøy" (kamerater)
- "Lønnen er veldig bra" (erstatning)
- "Jeg skal få gjøre hva jeg vil" (bidrag)

Problemet er bare ett eller to av disse kriteriene er vanligvis ikke nok til å holde oss glade om vårt valg, og snart vi finner oss ikke nyter vårt arbeid. Dette er fordi, selv om vi elsker å betale, er vår sjefen en idiot, eller vi ikke får til å gjøre de oppgavene vi liker, eller noe annet vi oversett, er nå et problem.

På spørsmål om dine spesielle jobb og karriere valg, er det sannsynlig at du reagerer med en eller to av disse uttalelsene:

- "Det er et flott sted å jobbe" (kultur)
- "The fyr jeg skal jobbe for synes virkelig nice" (kommando)
- "Folk er gøy" (kamerater)
- "Lønnen er veldig bra" (erstatning)
- "Jeg skal få gjøre hva jeg vil" (bidrag)

Problemet er bare ett eller to av disse kriteriene er vanligvis ikke nok til å holde oss glade om vårt valg, og snart vi finner oss ikke nyter vårt arbeid. Dette er fordi, selv om vi elsker å betale, er vår sjefen en idiot, eller vi ikke får til å gjøre de oppgavene vi liker, eller noe annet vi oversett, er nå et problem.

sin karriere.

Dessverre har mange av oss ikke planlegge våre karrierer, vi bare ta arbeid. Og selv når vi gjør litt planlegging, baserer vi vår beslutning om bare én eller to faktorene, når det finnes andre like viktige ting å vurdere.

På spørsmål om dine spesielle jobb og karriere valg, er det sannsynlig at du reagerer med en eller to av disse uttalelsene:

- "Det er et flott sted å jobbe" (kultur)
- "The fyr jeg skal jobbe for synes virkelig nice" (kommando)
- "Folk er gøy" (kamerater)
- "Lønnen er veldig bra" (erstatning)
- "Jeg skal få gjøre hva jeg vil" (bidrag)

Problemet er bare ett eller to av disse kriteriene er vanligvis ikke nok til å holde oss glade om vårt valg, og snart vi finner oss ikke nyter vårt arbeid. Dette er fordi, selv om vi elsker å betale, er vår sjefen en idiot, eller vi ikke får til å gjøre de oppgavene vi liker, eller noe annet vi oversett, er nå et problem.

Sunday, October 2, 2011

Hvordan vite om du er i Høyre Career

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Saturday, October 1, 2011

Fem ting å gjøre når du arbeider for en Jerk

Jobber du for en dust? Ok, jeg vet det er bare et hypotetisk spørsmål, fordi vi vet alle at hvis noen er en leder de har alle ferdigheter i ledelse, kommunikasjon og emosjonell intelligens er nødvendig for å være effektive i sin rolle. Høyre? NOT!

Det kan være store ledere og ledere i hjørnet kontoret der du jobber, men mange folk faktisk gjør jobben for en dust eller noe verre. Dessverre, de som gjør jobben for en dust ofte lurer på hva de skal gjøre med det.

Når du heller ikke kjøre sjefen over med bilen din, legger lederskap seminar brosjyrer på hans eller hennes skrivebord, eller ringe inn syk mandag til fredag, vurdere disse begrepene:

1. Din manager har marsjordre levert av rykk over ham. At ting ikke egentlig rulle nedover bakken. Ha empati.

2. Din leder er menneskelig også. Frykt, familie problemer, stress og ytelse er ikke bare dine bekymringer. Vis medfølelse.

3. Spør deg selv om du ville være en dust hvis du var sjefen din. Er din ytelse eller atferd skape problemer? Gjør hva du kan for å forbedre deg selv først.

4. Din leder kan være en fisk ut av vannet. De fleste er fremmet fordi de er gode teknikere eller de beste produsentene, ikke fordi de er gode ledere. Øv toleranse og tålmodighet.

5. Din leder kan mangle lederskap, kommunikasjon og emosjonell intelligens ferdigheter nødvendig å være effektive. Du kan ikke endre det, men du kan velge å gjøre jobben din godt.

Du kan endre hvordan du ser ting og hvordan du reagerer. Men i enkelte arbeidssituasjoner kan det ta mer enn det. I så fall kan en endring i hvor du jobber være i orden. Hvis så, sette sammen en plan og gå videre.

Livet er for kort til å arbeide for en dust. Du har alternativer. Først i hvordan du ser det og reagere, og dernest i hva du skal gjøre med det.